minou Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 og hvor mye tran gir dere, til småttisene deres? Pjokk er 4 uker og skal begynne med tran, men storesøster var gulpebarn og fikk bare d-vitamin...derfor har jeg ingen erfaringer. Hva bruker dere?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vi bruker vanlig møllers tran (Naturell, dvs ikke de med tilsatt smak). Har aldri vært noe problem for oss bare puppen eller grøten kommer kjapt etterpå
Barbafin Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Småen her hatet tran, så vi brukte d-vitamin til å begynne med. Da han var rundt 9 mnd begynte vi med Kaptein Sabeltann tran med tuttifruttismak og det er stor suksess.
3-prinser Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Her bruker vi Eskimo Kids med tutti frutti smak. Junior spytter ut vanlig tran. Jeg gir en teskje pr dag. Han er 4 mnd.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Vi fikk beskjed om å gi 1 ts vanlig tran u/tilsatt smak. Eller 5 dråper D-vitamin.
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Mini er 11 mnd og får 5 ml tran hver dag. Og han elsker det! Her bruker vi naturell..
minou Skrevet 10. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2008 storesøster liker også kaptein sabeltanns med tuttifruttismak, men jeg har ikke lyst til å gi lillebror på 4 uker det...den tuttifruttismaken lukter iallefall helt utrolig kjemisk:-) Jeg får ta meg en tur og kjøpe en liten flaske møllers, da. Begynner han å gulpe slik som storesøster gjorde er det rett over på D-vitamindråpene. SÅ får heller jeg døtte nedpå omega3 -kapseler og håpe han får nok gjennom morsmelka....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå