Stoge Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Noen som har gode tips for hvordan jeg skal få guttungen min på 3 uker til å sove på begge sidene? Vil jo helst ikke at han skal få skjevt hode...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Fest et speil el noe leke til den andre sida.. Når du har fått han til å snu seg, skifter du side etter noen dager/uker, hvis han ikke snur seg selv..
Bianca83 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Prøv å legge han litt på siden (ikke helt på ryggen), lag en liten forhøyning av et pledd el noe for å få han til å ligge over på begge sidene. Jenta mi var litt flat på den ene siden av hodet og hvertfall på dagtid var jeg ops på at hun lå på den andre siden (som beskrevet over) i vogna når vi gikk tur osv. Var vanskeligere å få til på natta da hun oftest roet seg best på yndlingssiden.Men lurt å få til på dagen hvertfall. Stimulere mye fra den siden han ikke liker så godt. henge opp leker osv som gjør at han får interesse for å titte over på den siden.
Bianca83 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 altså lage en liten forhøyning bak ryggen mente jeg (du skjønte det kanskje) slik at han ikke tipper over på yndlingssiden hele tiden.
Athene75 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 min gutt ville også kun ligge til den ene siden, og ble noe skjev i hodet ja. vi snudde han i sengen og i vuggen, men det hjalp ikke....men det bedret seg når han ble større og ble mer interessert i ting som foregikk. så favoritt siden gikk han bort fra når han var ca 3-4 mnd.og nå ligger han til begge sider, og ujevnheten i bakhodet har blitt mindre. han er 6,5 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå