UpsyDaisy Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 På baby ca 8 kg+. Synes nr 4 begynner å bli små, men det kan da ikke stemme?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vi bruker nr 3 på ei på ca 6 uker. Men hu førsta mi så brukte jeg ALLTID en kg størrelse større en hu var ellers ble dem så stram og ekkel rundt lårene hennes. Så jeg har aldri fulgt kg størrelsen, ser ann bleia når den begynner bli lita går jeg opp en størrelse. Alle unger er jo forskjellige og noen har veldig tykke lår (hvertfall hu eldsta mi hadde det) så da synes jeg bleiene ble fort trange rundt lårene og laget røde merker, mens andre har litt mindre lår. Noen har veldig runde mager andre ikke osv :-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Vi bruker pampers 3 på dagen og 4 på natta til vår tulle på 5,5 mnd og 7,5kg.
TuFB Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Vi bruker pampers 3, men neste pakke skal jeg kjøpe 4. Gutten veier rundt 8,5kg nå. Synes egentlig ikke bleia er for liten enda, er kun vekta på pakka som gjør at jeg nå skal bytte.
marinas skatt Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Pampers har 2 typer med nr3 New-born 3-8 kg.( Ihvertfall på rema 1000 til kr : 24,-) og nr3 midi 4-9 kg. Det er 2 typer med nr.4 også , eller en som heter 4 og en 4+ jeg bruker pampers midi 4-9kg på dagtid og pampers 4+ 7-18kg på natta. Tulla er straks 4 mndr og veier ca 7 kg.
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg bruker nr 4 på gutten min. Han er 11 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå