Gå til innhold

Voksipose eller Odenwalder, hvem er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert vært spurt om mange ganger før, men blir veldig glad hvis noen gidder å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nett kjøpt Voksi Urban å er kjempe fornøyd! (enda...selv om jeg ikke har brukt den mer enn en gang, litt for varmt for å ta den i bruk enda) Den er fin å se på, så har den flere praktiske funksjoner.

Den er fylt med ull og dun og virker veldig varm og god for en liten kropp. Når barnet blir større bytter du "overdel" slik at du kan bruke posen til barnet er ca 3 år tror jeg. På den forlengende delen er det glidelås slik at barnet kan ha sko på samtidig som han sitter i posen, bare at skoene stikker ut.

Jeg gleder meg stort til å ta den i bruk. synest den er så søt :-)

Hadde egentlig tenkt å kjøpe odenwalder posen, men falt pladask for Urban da jeg tok den nærmere i øyesyn. Kommer i 3 forskjellige farger.

Orange, turkis og svart.

Skrevet

Den kommer forresten i en praktisk oppbevaringsbag som ikke er så dumt.

Så er det antiskli på undersiden av posen slik at den ligger i ro.

Herregud som jeg gleder meg til å bruke den.

Skal si jeg har små gleder her i livet...hehe

Skrevet

Jeg er veldig glad for at voksien har fått litt konkurranse jeg da.. Heheh! Ikke så glad i voksien jeg.. Så hvis det kun står mellom de to så ville jeg tatt den Odenwalder posen. Men finnes flere andre alternativer som er veldig bra. Feks ajungilak eller fjellpulken sine soveposer. Kan brukes opp til ca fem år... Varme gode poser!! Har både erfaringer privat med fjellpulken sin pose, og gjennom jobb på småbarnsbase med ajungilak sine poser.. Bare et lite tips altså! :-)

Skrevet

Jeg er heller ikke noe fan av voksiposen. Den "vanlige" teppeposen.. Men Urban er litt samme type som odenwalderposen. Men med litt fler fiesser syns jeg. Mer praktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...