Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 hvis dere drar til et kjøpesenter eller ut på trilletur og minsten våkner for mat, hva gjør dere? hvor ammer dere da?? takk for svar:=)
Blå + en i magen Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 På trilletur funker det dårlig, så passer på å ikke gå når jeg vet han kan bli sulten. Ellers ammer jeg en del i bilen... Skal jeg på kjøpesenter drar jeg helst på de med ammerom, altså i nærheten av Oslo blir det Aker Brygge, Strømmen eller Metro. Har også satt meg ned på cafè og ammet der eller bare på en benk på kjøpesenter, men helst ikke en benk midt på på en travel lørdag, liker sitte litt skjult jeg...
emporium Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 ammerom finnes på Triaden (lørenskog) og Sandvika storsenter også De har også veldig gode stellemuligheter Babyshopene i sentrum har også ammerom/ammekrok =O)
lille sprelle Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 hvor som helst, men er så diskre jeg kan. bedre for omg, om jeg ammer enn at hun hyler
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Enig med lille sprelle her En bortgjemt krakk funker like bra som et ammerom, og har de ikke klart å legge til rette for at jeg kan snike meg bort er jeg så diskret jeg kan der jeg finner en plass å sette meg ned. Er ungen sulten, så er ungen sulten - ikke så mye å gjøre med annet enn å mate
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Ammer der eg må...legger et pledd over henne og brystet slik at eg slipper å blotte meg og andre slipper å se.Men prøver jo selvsagt å finne et amme/stellerom eller bilen vist eg kan det. Men gidder ikke traske rundt et helt senter vist eg ikke er kjent.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Gutten min er straks åtte mnd og er så utrolig nysjerrig i omgivelsene, at det er helt håpløst å amme han offentlig. Så jeg sitter mye inne på toaletter på kjøpesentre eller ammerom når ingen andre er der. Litt kjipt ja, men så er det unnagjort på 5 min også. Ellers har jeg ammet litt i bil, og litt utendørs med ammesjal i sommer. Det er mye lettere når ammingen går kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå