Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den manuelle pumpen fra Avent. Den er over 6 år gammel, og den ene delen har fått en stor sprekk i seg. Jeg er redd den plutselig sprekker, og jeg ikke får brukt pumpa. Noen som vet om man kan kjøpe løse deler noe sted, eller om man ev. må bestille fra leverandør? Det er snakk om den delen som er i mellom den hvite( som sitter på flaska) og selve pumpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da eg kjøpet pumpa mi(samme som deg) lå de med en lappe om at en kunne kjøpe enkelt deler hos leverandøren, skulle ta kontakt med de, de var de rimeligeste..

Skrevet

hvis det er pumpehuset du mener (den største delen) så får du ikke kjøpt den som ekstradel. Men alle de små delene får du kjøpt, bare gå på apoteket og spør!

Skrevet

Nei, det er ikke den største delen, det er den som du fester i de hvite lokkene på flaskene. Samme som du fester smukkene i når du bruker den som tåteflaske......

Det var jo noen deler som fulgte med som ekstradeler også, men ikke noen i hardplast.....

• 2 uker senere...
Skrevet

Sjekket på apoteket, men de hadde ikke deler lengre. Fikk beskjed om å ringe Avent, og fikk der den "triste" beskjeden om at denne delen ikke lages lengre. De sluttet å lage pumpen på denne måten for over 4 år siden, så denne er ikke å oppdrive. Så, jeg får bare satse på at den ikke sprekker. Gjør den det, får jeg prøve å tape den........Synes det blir for dumt å måtte kjøpe helt ny pumpe av denne grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...