Gå til innhold

erfaring med epidural, spinal eller narkose?

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Eg e mamme te to flotte gutar på 11 og 10år. Nå vente eg min tredje gutt, og siden eg har hatt ks med begge, så blir det det dinna gongen og, MEN........første gongen hadde eg spinalbedøvelse.....det var "haste keisarsnitt", eg rista og skolv og huske egentlig ingenting om kossen det var å bli stukken.......andre gongen kalla di det "krise keisarsnitt" å då fekk eg full narkose........

Dinna gongen slite eg sånn med om eg ska ha spinal eller narkose? eg har sånn sprøyteskrekk, men samtidig har eg jo lyst at pappen ska få bli med........men angsten min vil eg ska ha narkose......

Ka seie dåkke? kjente dåkke godt når di satte epidural eller spinal?

hjelp.....

Fortsetter under...

Hei selv :)

Jeg hadde planlagt keisersnitt i juli og fikk spinal. Aldri om jeg vil vurdere noe annet til neste gang om jeg ikke må. Har hørt forskjellige opplevelser rundt spinal, men jeg kjente ikke stikket i det hele tatt. Kan mer sammenligne det med at noen presser tommelen mot ryggsøyla eller no'.

Det hører med til historien at jeg skrev ønskebrev og ba om å få lokalbedøvelse først. Aner ikke om jeg fikk det eller ei, men spinalen gjorde uansett ikke vondt! Jeg syntes at det verste med snittet var å få satt veneflonen i hånda og jeg syntes egentlig ikke det var så ille heller :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...