Gå til innhold

Er ikke Loke et fælt navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke meningen å provosere her altså, selve navnet klinger jo fint. men Loke kan jo i den norrøne mytologien sammenlignes med Satan. Det er i hvertfall ingen god mann som omtales som Loke, hadde syns det var fælt å hete det selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, husker jeg kommenterte hva/hvem Loke var på Navnedebatten på BIM en gang, skal si jeg fikk så ørene flagret :P

Jeg hadde ikke ville kalt sønnen min det, men hver sin smak.

Skrevet

Ikke meningen å provosere noen når du til og med i overskriften bedyrer at Loke er et fælt navn? Kan du ikke gå inn på Anonym - der er det nok mange fler som ville svart deg.

Skrevet

Har faktisk tenkt det samme noen ganger, hvordan noen kan kalle barnet sitt Loke....men smaken er jo som baken:)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er fælt.

Kanskje ikke noen favoritt, men lagt fra fælt..

Skrevet

eg kjenner ei som har kallt sønnen sin loke no....og eg synst ikkje det er noko fint....

Skrevet

Høres ut som en figur fra Isfolket------------

Skrevet

Blir nesten på lik linje med å kalle barnet sitt Satan syns jeg :-/

Skrevet

Jeg fatter ikke at dere kan gå inn her og rakke ned på hverandre sine barn jeg. For det er jo det dere gjør. Noen her har barn som faktisk heter Loke, og de vil jo helt sikkert føle litt på at andre mødre sitter og sier sånn på et av de "seriøse" forumene. Kranglesiden kan brukes til sånt hvis dere absolut måååå slenge dritt.

Skrevet

Min eldste på 3 år heter Loke, og han er en utrolig skjønn gutt. Syns navnet er fint, og jeg har lest mye om hva Loke betyr og står for.

Folk må jo bare synes hva de vil, jeg elsker navnet hans og han hadde ikke vært den samme uten det.

Har hørt noen rare navn jeg også, syns Princess er litt mye.

Skrevet

Det at navnet er mindre pent, er jo IKKE det samme som at barna er mindre skjønne! Klart de som heter Loke er like skjønne som alle andre barn. Men det må være lov å undre seg over at foreldre velger navn av slik opprinnelse og betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...