Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Har tenkt mye på TFK, liker den best pga at det er så lett og praktisk, romslig bag og stor sportsdel. Eneste tingen jeg syns er litt kjedelig er at fargene virker så "guttete" Fins det noen tilsvarende god vogn i andre farger?
Slæsh84 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Bugaboo Cameleon har masse forskjellige å spreke farger.. Se på bugaboo.com Den er den letteste vogna (9kg) har veldig stor bag,slik som simo. Stilig å god sports del... Kan bytte ut de små hjulene fremme med vinter hjul. De fremderste små hjulene er svingbare.. Jeg har ei jente, å har denne i knall rød vogn, kanon stilig synes jeg da... Gå inn på deres side å les litt å gå på butikker der de har mange vogner å prøv dem litt å spør de som ekspiderer, barnas hus har mye å peiling,vertfall her på forus i stavanger.. Det er lite reklamasjon vet jeg på bugaboo... Alle har forskjellige smak å hver å en må finne ut av hva en liker.. Lykke til:) I LOVE MY BUGABOO:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå