lisa:-) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Gutten vår som nå er 8,5 måned, har lagt i sengen vår om natten med fri tilgang til pupp...Dette syntes jeg fungerte supert de første 5-6 månedene.-men så kjente jeg at jeg begynte å stresse med at han skulle falle ut av sengen,og da ble det ingen søvn på meg.Vi prøvde å legge ham i sengen sin,men han ville jo selvfølgelig opp i vår seng for kos og melk. For tre uker siden la vi ham inn på sitt eget rom, med en madrass på gulvet for oss. Vi har gitt ham vann og smukk når han har våknet, men ikke tatt ham ut av sengen.Har vært helt konsekvent på det. Mannen min og jeg har sovd hos ham annen hver natt, og strøket på ham, og holdt ham i hånden til han sovnet igjen.Dette har gått nesten uten gråt, og han har aldri følt at han var alene. Nå har vi hatt to netter hvor han har sovet fra 19.30 til 07.30 med bare en våkning for smukk. Trodde en stund at vi aldri skulle få til dette med sovingen, og jeg gråt om natten over aldri få sove to timer i strekk. Ha en super dag, alle damer der ute med små, herlige småttiser. Hilsen fra
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Så koselig å høre! Blir spennende å se hvordan snuppa her i huset takler det etterhvert:) Ho er bare 5 uker og sover i vår seng... Lykke til videre!
lille_mille Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 snuppa vår sov stort sett med oss de første to månedene. Men sakte men sikkert så begynte leggerutiner og virke, og hu sov derfor i sin egen seng fram til hu våkna for mat. Etter hvert begynte jeg å legge hu tilbake i egen seng etter måt og etter det så ligger hu i sin egen seng fra halv 8 til 8.8.30 (får mat en gang) Hu er nå drøye 4mnd og har forresten fått eget rom nå også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå