♥ DAME Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hvordan går det med deg?? ) Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det går med meg... Har plutselig mindre ømme pupper Ikke kvalm eller noe, og magen begynner å bli litt bedre. Kjenner egentlig ingenting. Ser bare sånn frem til blodprøve i morgen og svar på torsdag. Da kan jeg "forberede" meg på en abort eller ikke. Har bare lyst å sooove frem til blodprøven, er så kjedelig å vente ) Hva merker du på kroppen da?? Er så spent at jeg holder på å sprekke, hehe )) Stor klem )))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei Askepott:-))))))) Du skal se dette går bra for deg. Her merker jeg ikke så veldig mye. Oppblåst i magen og litt stikking og murring. Har ikke begynt å blø ihvertfall. He he. Jeg gruer meg til å teste. Er jo på rd 12 i morra, men tenkte å vente til fredag. Vi får se hvor flink jeg er. Jeg tenker mye på deg og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Kommer ikke til å være så aktiv denne uka. Modemet gikk til h........ i tordenværet i går og er uten internett ut uka. Men går på kurs og får oppdatert meg litt der;-)))) Jeg venter på mensen men ber om at den ikke kommer. Føler meg helt vanlig mesteparten av tida. Gruer til dommen, men ikke lenge igjen nå. Begynner å bli utålmodig. He he. Men heier masse på deg:-))))) Stooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå