Gå til innhold

Kort livmorhals og V-form/nebbing

2 x gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får fortsette å muntre hverandre opp!! Koselig å ha noen å bable med som er litt i samme båt. Vi kan jo ligge her og sammenlikne cervix mål og %-vis nebbing, he he. Sånn går nå dagene liksom.

Leste på profilen din om lange og mangeårige forsøk på å bli gravid. Huff, det høres så slitsomt ut å ha det sånn. Alle "nederlagene" og fallene ned fra forhåpningene liksom. Jeg bor jo i Skien, men egentlig nærmere Porsgrunn. Har maaaaange venner som har vært innom fertilitetsklinikken her, og Dr. Kahn er jo veldig kjent innen miljøet. Jeg skulle virkelig ønske å jobbe i teamet hans, jeg er jo forsker selv med masse masse kjemi bakgrunn og doktorgrad. Gynekologen min (har alltid lange samtaler med henne ang div ting om graviditet, befruktning og sånn) og hun foreslo at jeg tok kontakt med Kahn og spurte om å delta i forskningen. Hadde vært suuuupergøy.

Jeg selv har forøvring overhodet ingen problemer med å bli gravid, jeg blir jo gravid bare man sier BØ til meg :-). Begge graviditetene mine har vært sånn ca. oj, nå har jeg eggløsning, kan du komme hjem en tur? Og vips, gravid. Ett forsøk, til tross for høy alder og laaaangvarig p-pillebruk. Men jeg er svært interessert i alle mekanismene som ligger bak alt dette. Hvorfor er det sånn? Hvorfor i alle dager skal noen slite seg ihjel og andre bare rulle en runde i høyet og så er de gravide? Hva gjør at man får gutt eller jente?? Masse gøy å ta tak i!!

Hva driver du med da? Bortsett fra å ligge eller gå og måle livmorhalsen da? :-) Får du gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Larvik.. jobber med salg, vil ikke si så mye mer. Litt anonym er det lov å være hehe hvis ikke kan jeg fortelle det på en PM til deg senere..

Ja merkelig at noen bare blir gravide og noen må slite, men sånn er livet, det har jo aldri vært rettferdig!!

Det har for mitt vedkommende vært mange nederlag ja, men så blir man sterkere av det også!! Men nå må vi bare kjempe oss igjennom denne perioden her og komme oss så nærme termin som mulig..

Vet ikke om det er gutt eller jente, vil ikke vite noe før det nærmer seg. Hvis det går galt orker jeg ikke vite hva vi skulle ha hvis du skjønner..

Du skal vel føde i skien du da? det har jeg tenkte til.. Skal høre litt med legen siden jeg har risiko sv.skap hva som evt vil skje... og hvor han mener jeg skal føde..

Vi får bare holde kontakten... er jo her inne hver dag hehe ikke så mye annet å finne på i grunn.. kleem

Skrevet

He he, ja jeg mente ikke at du skulle komme med masse personlige detaljer her hvor alle kan se alt :-)

Jeg skal føde i Skien ja, det gjorde jeg sist også. Det kan anbefales, de er så utrolig snille og flinke, det er nytt og fint der og maten er god. Og man får enerom så langt mulig. Man er toppen to på samme rom. Larvik er jo ikke langt unna heller, du klarer jo å komme deg til Skien på max en time. Jeg hadde bare lyst at alle pleierne skulle flytte hjem i huset med meg ettepå.

Hvor mange uker er du nå da?

Jeg skal rømme ut litt i dag, en liiiten tur på cafe og ta lunch med en gammel kollega. Blir ikke lenge da. Det er jo så gørr å ligge på sofaen, og selv om vi har et hav av tv kanaler er det jo bare dritt hele dagen. Orker ikke å se discovery om American Chopper eller ekle Dr Phil som kurerer gråtende par med sur og dominerende mann og gråtende forsmådd kone. He he.

Håper å se en melding fra deg senere da :-)

Klem

Skrevet

Hehe måtte le når du skrev om dr phil hehe..

Jeg har også mange kanaler, men jeg ligger og leser mye.. tv bare står på i bakgrunn med en musikk kanal.. eller så hører jeg på barnecd hihi..

Jeg er nå 22 uker men i 23 svangerskapsuke som det heter så flott..

er 22+2 tror jeg. skal på ny måling av livmorhals på mandag, gleder meg og tenker som så at da er jeg i uke 23 enda nærmere målet.. så det er bare å holde ut.

Ja skien er jo bare 40 min herfra og jeg slipper bompenger og parkeringspenger som jeg forstå av ei annen her inne i forhold til tønsberg..

Så heldig du er da som går gå ut hehe jaja jeg ligger her og holder ut, og det kommer en dag for meg også som jeg kan stolt trille det lille mirakelet mitt!!!

Kleeeem

Skrevet

Så, der var jeg tilbake fra cafe. Har jo egentlig "ikke lov" til å gå ut sånn da....men huff. Ja ja. Dumma....

Jeg har også lest en del, akkurat ferdig med alle Stieg Larsson bøkene, så nå er jeg i sorg over at det ikke er flere av dem og har ikke klart å motivere meg for hva som blir neste bok. Har du gode forslag?

Har også kjøpt DVD pakken med twin peaks, jeg digger den serien. Holder på å se den for ...tja... 7. gang kanskje. He he.

Hvor lang var livmorhalsen din på sist måling? Har de sett sånn åpning fra insiden hos deg også?

Jeg har iallefall IKKE noen god følelse for min del og regner med å bli innlagt i morgen. Blir overrasket hvis ikke. Det murrer hele tiden og kommer slim ut (beklager detaljene, men vi gravide deler jo ALT og blir temmelig ekle til slutt, he he). Det er livmoren som er i aktivitet og driver med et eller annet den ikke skal gjøre ennå.

Skrevet

Hei du.. din cafe snuppe hehe..

bøker ja hmm jeg har lest en lokal forfatter så det er nok ikke noe for deg.. krim, han er politimann. Tenkte jeg skulle gå inn på nett siden til biblioteket og se litt hva de har. Twin Peaks har jeg aldri fulgt med på, ser ikke så mye tv, har jobbet som instruktør på helsestudio i mange år og er sjelden hjemme på kvelden det har gått i ett ialle år.. så for meg å ligge 100% nå er helt tragisk..

Livmorhalsen min var først 2,3 så 2,5, så sist nå 2,6. Men på søndag på føden var den på 2,4. Men så lenge den ikke kommer ned mot 2 så slipper jeg å bli lagt inn.. Jeg har ikke noe annet enn litt utflod som var visst helt naturlig. Jeg hadde ikke nebbing eller hva det het eller åpning.. det var tett. Det eneste er at den er litt i korteste laget etter et par inngrep etter celleforandring.

Hvilken uke er du i nå?? får jo håpe du slipper og bli lagt inn.. uff.. vi får holde kontakten.

KLEEM

Skrevet

Kjenner meg igjen ja. Har trenet masse i alle år og nå er jeg stuck på sofaen i et stilleliggende liv. Det er så kjipt. Kjenner bare formen svinner hen. Føler meg kjempesvak :-( Liker dårlig at vekten øker, men den har jo ikke akkurat økt dramatisk da. La på meg 12 kg totalt sist og ligger vel an til det samme nå. Kiloene raste av veldig raskt sist, ble helt overrasket. Gikk i vanlige klær igjen etter kort tid.

Jeg går stort sett på spinning og i helstestudio men prøver å tvinge meg på en og annen aerobic/step time for å variere.

Men uansett, bla bla og kjedelig sofa og kg...det viktigste er at babyen har det bra og er velskapt og klarer å holde seg inne litt til.

Skal til legen 8:15 i morgen....spennende...har ikke helt den gode følelsen. Er i uke 30, men må i allefall komme meg over uke 34. Da sier legen jeg kan gjøre som jeg vil. Fødte i uke 36 sist så det er tydelig at min kropp ikke gidder å være gravid i 40 uker.

Skal oppdatere deg hva det blir til. Har bagen pakket klar, åker nok inn på sykehuset tenker jeg.

Skrevet

Merkelige greier, men i dag var målingene veldig bra igjen. Blir så lei av denne ustabiliteten. Den ene gangen er det helt krise og så er det plutselig helt ok igjen. Selvfølgelig bra at ting er bra :-) men slitsomt med fram og tilbake opplegget. Ny kontroll på torsdag.

Skrevet

Hei du.. så bra at det ikke var værre da.. men skjønner hva du mener!

Vi får bare holde ut til barnet kommer, og håpe at det ikke er før etter uke 34 en gang.. knip igjen hihi

Nå er det helg, jeg har satt en skinkestek i ovnen jeg da, og tenkte jeg skulle snike meg på biblioteket etterpå og låne noen nye bøker. Det er rett her borte, men tar bilen.. håper det ikke er noe problem, kan jo ikke være det, jeg er jo hos legen hver uke så... og ingen store forandringer.. jeg kommer jo fort hjem igjen. I helgen kommer stebarn og svigers :o( slitsomt.. men gubben får styre med alt.. jeg får bare ligge på sofan hehe. Han har bare en helt ubrukelig far som jeg hater så jævlig. Han er den største egoisten som finnes i to sko. Og da hater jeg at jeg må spille hyggelig ovenfor en sånn mann, tenk da han har aldri hatt barnebarna på overnatting eller noe annet.. han skal bare gå i skogen selv hver eneste dag fra 9 til 20 herregud.. han er uføretrygda. Han bare klager og alt er galt.. det er bare han han han og atter han.

Vi skulle ikke ha kommet oss på msn sammen da? siden begge to ligger? hehe.. har du msn?

Skrevet

Hei igjen,

Ha ha, ja det høres ut til at vi har en del fellses ting her. Jeg tør bare så vidt begynne å tenke på den helvetes dritt familien vi har. INGEN stiller opp,

Jeg er riktignok fra Stavanger så mine foreldre bor jo ikke her og moren min er jo halvgal og ego så det er ikke akkurat som at de hiver seg i bilen og besøker det eneste barnebarnet de har. Nå skal jeg lage en liste over familien:

Mamma og pappa: Bor i Stavanger, kommer så godt som aldri på besøk. Sambo måtte ringe og "tvinge" dem til å komme i dåpen for to år siden. Moren min synes dåp og jul osv er for gladkristne hysteriske speideraktige folk De få gangene jeg tar med meg guttungen og kommer til dem så stiller hun ikke opp og passer han en liten time eller to med mindre han sover og det blir minimalt med belastning på "stakkars" henne. Hun jobber ikke og har overhodet ingen plikter. Kan late seg og sove til langt på dag.

Mor til sambo: Den eneste som stilte opp slik en besteforeldrer burde, sa aldri nei, tilbød seg selv å passe helt uoppfordret. Men dessverre døde hun tidlig i vår stakkars.

Far til sambo og ny samboer: Jobber ikke, men er langt fra steingamle og skrale. De bor på Gran Canaria og koser seg hele vinterhalvåret og i sommerhalvåret er de stort sett på hytta og har med masse venner og løper i fjellet og sanker sauer, snekrer på hytta osv, altså fulle av energi. Men kun for sine egne ting. De sender ikke engang julegave til barnebarnet og har aldri invitert oss på en middag en gang. De bor 15 min kjøretur unna.

Min søster: Bor i London

Sambo sin søster og mannen: Bor 15 min kjøretur unna. Gir fullstendig faen, de spør hvordan det går og svarer Uff så leit, lykke til når jeg svarer at alt er kaos, vi er utslitte og jeg er på kanten av stupet til å føde for tidlig. Hadde jeg hatt en bazooka når jeg så dem komme lutrygget og listende og tårevåte inn på sykehuset på besøk...ja BANG!!! De har hatt gutten på overnatting max en gang i halvåret og da er det max en natt og helst fra sent fredag til tidlig lørdag sånn at vi ikke får gjort noe som helst, bare pakke og styre for å få levert gutten. Ikke får vi invitert noen eller bestilt bord på restaurant eller tatt en tur på hotell i Oslo e.l. sammen for de sier bare fra 5 min før at ÅÅÅÅ nå er det så lenge siden vi har sett ham...Bla bla meg i rævva, det er FAEN ikke min feil at dere ikke ser han noe. Jeg skal faen meg stryke dem som faddere. Hvis noe skulle skje med oss så er det iallefall ikke dem jeg vil skal ta over sønnen vår. Ikke det at jeg tror de hadde villet tatt han heller, for da hadde jo livene deres blitt fullstendig ødelagt. Stakkars, da kunne de ikke ligge på sofaen og røyke i fred eller reise til syden i hytt og pine.

Ja vi må komme oss på MSN. Snakkes senere, må stikke nå, ut og forkorte livmorhalsen.....

KLEEEEEEM

Skrevet

Hehe må le litt også... skjønner liksom ikke at folk klarer å være sånn.

Min familie har alltid stilt opp, både mor,far og mine brødre kunne vel vært litt bedre men de har sine barn og styre med og noen "gale" kvinnemennesker hehe..

Men svigers er helt ubrukelig som sagt.. og min samboer er enebarn så ja da ble det min familie.. Så har vi jo et nytt problem her da, fordi jeg er jo herfra, Larvik og min kjære er fra oslo men ungene bor på Hurum. Han ønsker å flytte dit hvor ungene bor, og Hurum?? hallo hvem kan bo der hvis du ikke er født der da hehe grusomt, det er jo ingenting der eller skjer noe som helst.. angst!!!!!!!

Men min kjære har bestemt seg at han vil flytte nærmere ungene for å følge dem opp og håper sefff at jeg blir med men det gjør jeg nok ikke, jeg vet at ungene hans har det veldig bra både hos mor der og hos oss annen hver helg så hvorfor komme inn i hverdagen dem og rive dem ut av hjemmet sitt hmm.. skjønner savnet hans men så lenge ungene ikke klager og stortrives som de har det i dag skjønner jeg ikke hvorfor.

Videre blir det mulig da at han flytter ut herfra for å se hans gutter kanskje en gang mer i uka, mens han mister kontakten med dette barnet jeg da har i magen, men hvis det er det han ønsker så skal jeg ikke nekte han å dra. Han sliter med dårlig samvittighet fra ungene hans var små at han aldri var hjemme, litt for ego som sin far vettu, noe han selvfølgelig nekter på hehe.. Men nå vil han gjøre noe med det og han sier han ikke trives i Larvik, jo fin by men han savner barna.. så da blir jeg vel alenemor etterhvert.. men han vil ikke flytte nå, han vil ikke ha på seg at han flytter fra ei som er 100% sykemld og liggende men det spiller ingen rolle for meg om han flytter nå eller om 4 mnd. Jeg har min familie som stiller opp 100% og hvis han hele tiden skal være her hjemme og savne barna og si at han ikke trives her har jeg det bedre uten.. det er hele tiden hva som er best for han, ikke de rundt seg.

Og jeg er veldig redd for at han går på en smell, når han flytter.. Fordi hans X som jeg har fått veldig god kontakt med er også gravid, 6 uker etter meg, og når de får det barnet så vil jo sikkert gutta være hjemme hos sin lillesøster eller lillebror, han minste er jo bare 6 år og gleder seg sååå.. han største er 12.

Så blir han sittende i en liten hybel eller noe og ungene vil ikke komme, og så vet han at han har et lite spebarn her i Larvik som han ikke ser.. jaja opp til han hva fremtiden bringer for denne ego karen gitt..

Sånn det var min historie.. så etter 11 år med prøving og 4 forsøk for å få et meget savnet barn så blir jeg som sagt mest sannsynlig alenemor :o( men sånn er livet, det har i grunn aldri gått min vei.. kleem

Skrevet

Kort livmorhals trenger ikke å føre til tidlig fødsel. Etter barn nummer to måtte jeg gjennom to operasjoner på livmorhalsen for å fjerne grove celleforandringer. Jeg fikk da beskjed om at jeg fint kunne bli gravid igjen men at jeg ville ha en noe høyere risiko for å føde for tidlig. Jeg har tatt alle forhåndsregler som legen min har gitt meg. Ikke sex!, ligge så mye som mulig, ikke bade osv. Har nå kommet meg til uke 34+ og er egentlig veldig klar for å føde nå. Livmorhalsen var nede i 2,6 men etter jeg la meg ned uke 20 og ble 100% sykemeldt har den ligget konstant på 3cm. Jeg har hele tiden tenkt på at dette er jo kun for noen uker og at det ikke er verdt å sette nye lillegutt i fare og ukene har heldigvis gått rimelig fort. Hadde jeg ventet barn nummer en tror jeg dette hadde vært mye tøffere for da vet man jo ikke noe særlig om hvilke vondter som er normalt osv og det er jo ikke så lett å forklare for andre heller.

Nå når skuldrene er godt senket og jeg er oppe å går så mye jeg vil kom bekkenløsningsproblemer mitt i fleisen. Det var jeg ikke helt klar for nå, men muligens ikke så rart når jeg har ligget så mye som jeg har og musklatur blitt svakere etc. Heldigvis kun 44 dager igjen til temin så dette skal jeg nok klare, men tror ikke jeg begir meg ut en gang til.

Skrevet

Hei leik.

Vet at man ikke trenger å føde før, men for mitt vedkommende er legene ganske så sikre på at det kommer til å skje. Men de håper jeg bare kommer meg over 30 uker, er nå 22 uker. Legen sier også at de var vel grådige sist når de tok en bit av livmorhalsen :o(

Livmorhalsen min er mellom 2,3 til 2,5

Så jeg er 100% sm. og ligger på sofan mer eller mindre hele dagen.

Er jo veldig spesielt da når man har slitt i over 11 år og 4 ivf forsøk for å få oppleve en spire og det å få bli mamma.. Har også allerede vært en gang på føden men det gikk fint og ble sendt hjem igjen.. Så målet mitt nå er å komme til uke 30, 8 uker til så er jeg der.. og når jeg kommer dit så vil jeg til over 34 uker.. så jeg biter tenna sammen og holder ut.

Lykke til

Skrevet

Heisan Tullemor!

Vel vel...jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Merkelig type. Satser fullt på å få barn med deg, alle de forsøkene og forhåpningene og det som følger med. Og så skal han plutselig bli innhentet av en eller annen samvittighetskval og flytte til H U R U M for å følge opp de andre barna bedre....Jaha, en edel tanke, men hva med å følge opp i det nye livet sitt med den kommende babyen? Jeg har jo flyttet til Grenland fra Stavanger og får jo angst bare av det. Savner det veldig, Stavanger er hjem, med familie, venner og alt det det finnes av muligheter og tilbud der i fht her. Ikke det at Grenland er ødemarka da, men kontrasten....

Hvordan går det med deg da, formen, motivasjonen og livmorhalsen? Når er neste måling? Jeg skal på fredag. Sambo har vært dårlig i helga så mye av barnepassen har falt på meg men jeg har jo ingen ide om hvordan det har påvirket tilstanden min. Jeg blir jo bare så utrolig drittlei av dette fram og tilbake greiene. Den ene målingen er alt bra, så er det nærmest krise og rett på sykehuset, så er alt plutselig bra igjen osv osv. Så klart det er bra at det går bra, men denne ustabiliteten sliter veldig. Jeg har altså tatt med meg sønnen min i helga (2 1/2 år) på "fjelltur". Vi trasket av gårde med niste og drikke og koste oss. Sikkert ikke å anbefale med sånne aktiviteter men jeg er pisslei av ulv ulv. Kanskje det bare er sånn kroppen min er og at livmorhals med sterkt varierende lengde og åpning fra innsiden er sånn kroppen min vil ha det. Grrrrr. He he :-)

Har jo hørt om mange andre om har myyyyye kortere livmorhals som hoder ut i lange tider og til og med går på overtid.

Nå har jeg ikke hørt noe om andre som har denne åpningen fra innsiden (nebbingen) som jeg har i tillegg da. Og så fødte jeg jo en mnd for tidlig sist og det gjør at det øker sannsynligheten betraktelig for å få enda tidligere denne gangen.

Få høre hvordan det går med deg da!!! Klem!

Skrevet

Hei du.... for å si det sånn, for meg å flytte med han er uaktuelt.. jeg er såå mye alene som jeg er her, han er nesten aldri hjemme, så jeg vet at det er jeg som må ta alt med hans barn og mitt eget. I tillegg skal ungene få komme og gå når de vil, hvis vi bor så nærme hans x ikke veldig gøy for meg.. vet aldri når det kommer en tenåring og en på 7 hjem.. og de er litt spes.. sier ikke mer om den saken. Men da blir jeg her og har familie og venner rundt meg.. mange andre som har klart det før meg :o)

Jeg skal på ny måling i dag kl 15 er veldig spent, for jeg har vært litt for mye oppe ihelgen, har laget skinkestek og styra fordi svigers kom. håpeløse idiotiske mennesker. De om kl 11 på lørdag, da tok gubben med seg ungene og dem og dro, kom hjem kl 18 og da rett til mat jeg hadde styra med hele dagen og i grunn fredag. De spiste og dro.

Håper det er veldig leeeeeenge til neste gang i de kommer. De er så sinnsykt egoistiske at jeg klarer dem bare ikke.. vi har aldri overnattet der og kommer heller aldri til å få lov. de vil ikke ha gjester.. gjester?? barn og barnebarn?? jaja godt jeg aldri har vokst opp sånn..

Du må ta det litt med ro nå da.. så ikke noe skjer. blir spennene til fredag, krysser for deg vettu :o) kleem

Skrevet

Herregud, det burde jo være svigermor som brettet opp armene og sto for både middagsinnkjøp og matlaging. HVA er det med sånne mennesker??? Jeg kunne aldri funnet på å la en "som oss" styre med den oppvartningen. Helt pinlig. Men de syntes sikkert at det var helt på sin plass at du disket opp, du som bare later deg på sofaen dagen lang.

Her forleden skulle svigers (sambo sin far og hans nye dame) komme på besøk en ettermiddag for da skulle de plutselig dra til sin halvt-år lange Gran Canaria tur den påfølgende natten. De ville altså si hadet og se barnebarnet før de dro (som om de bryr seg....ha ha, de måtte jo utsette det til absolutt siste sekund sånn at de var garantert å ikke måtte gjøre oss noen tjenester). Jeg sa at de måtte bare komme og at sønnen vår kom hjem fra barnehagen i 4-halv 5 tiden og at han la seg kl 7. Dette var jo for at de skulle komme i rett tid så de fikk sett ham så klart.

Jeg laget en hastemiddag i hui og hast så han skulle få i seg mat før de kom (unger blir lett distrahert av besøk og han er så tynn og småspist) og droppet at han skulle bade den kvelden for å få mest mulig ut av besøket. Men tror du de kom???? Tror du de ringte og meldte avbud??? Å neida, de ga bare faen i å komme og sa ikke ifra. Senere fikk jeg høre fra sambo at de hadde følt det var så mye styr med alle tidene å forholde seg så de lot være å komme. Hva i helvete er det for noe??? Herregud. Jeg blir helt matt.

Ja ja, nå er de over alle hauger i syden og fikk ikke tatt farvel med verken barnebarnet eller oss, og de vil jo heller ikke få med seg nestemann som snart kommer til verden. Håper de koooooser seg med rødvinen sin og at de gasser seg i solen og slapper skikkelig av. De bruker masse tid på å sjekke hvilken butikk som har de beste tilbudene....det er helt krise om naboen har funnet et parti med vin på en annen butikk som var 5 euro billigere. Skjønner jo at de har hendene fulle med å følge med på alt dette og i tillegg lese av temperaturen ute hver dag. Klage til vaktmesteren hvis bassenget er 1 grad kaldere enn vanlig.

Du klarer deg alene du, det er jeg sikker på. Det blir tøft, ingen tvil om det, jeg vet jeg vet (til tross for at jeg ikke er alene, men det meste faller på mødrene uansett) !!! Men du er veldig heldig som har din egen familie å regne med, det betyr utrolig mye, og spesielt når alt vil falle på deg i det store og hele.

Jeg er på MSN men det er så lenge siden at jeg må finne ut av det igjen, har glemt alt. Må opprette ny konto tror jeg.

Skrevet

Forresten, når du er på kontroll i dag, spør om de ser såkalt nebbing / v-form/ åpning av øvre mormunn hos deg da. Du kan jo spør legen hva han sier om det. Moro å høre hva andre leger sier.

Lykke til!!

Skrevet

Det skal jeg spørre om, har skrevet det ned.. skal spørre om andre ting også..

Har alltid masse spørsmål hehe og det tar vi etter vi har målt og sett gulle.. så jeg får alltid siste timen hehe vi skravler så vettu, jeg kjenner jo både han og hele familien. Og han er så glad på mine vegne..

Svigemor stille opp?? hehe du er jaggu morsom. Hun er mer hos min manns x og stiller opp der.. hun var i bursdag her på lørdag til han største stesønnen min.. men skal allikevel på Hurum og feire der på tirsdag.. hun har da ingenting der å gjøre så lenge vi har feiret her hehe faaan ikke mulig. Da har hun tatt fri for å være sammen med barna, det er i høstferien, for da kan hun gjøre rent og hjelpe til før gjestene kommer!! Men uff jeg orker ikke bruke energi på disse idiotene.. er så glad mor/far og min familie ikke er sånn..

Ja jeg skal klare meg alene, men vondt å vite at han velger sine to sønner som har det veldig topp i dag og stortrives sånn som situasjonen er nå med at han velger da bort det lille barnet.. men sånn er livet og jeg skal klare dette!!!

Send meg msn adr så fort du har gjort det da på en PM melding.. så kan jeg legge deg til...

Skriver til deg etter måling kl 15.. kleem

Skrevet

Jeg er ikke helt med nå, hvordan er PM melding? Er det her inne eller på MSN?

Sliter med å komme inn på hotmail, msn osv for det er noe rart med oppsettet på denne pc'en som jeg ikke helt skjønner. Jeg har min egen laptop da, men den ligger i esken fortsatt, jeg har bare ikke giddet å pakke den ut enda. En god anledning til å gjøre det.

Lykke til på kontroll i dag, håper alt går bra og lille gullegull holder seg på plass!!!

Skrevet

Hei.. i dag var målet 2,8 så det var litt bedre og var veldig fornøyd med det. Men er fremdeles sengeliggende.. I dag så jeg gulle var sååå trøtt hehe gjespet skikkelig hehe morsomt å se på.. er 23 uker på vei. Skal måles igjen på torsdag 2 okt. og da er jeg evt 24 uker så jeg prøver å holde ut hihi...

Med PM mener jeg at du går inn på mitt nick og finner der hvor der står send mld.. dette er på bim her. Da er det kun deg og meg som ser det..

Jeg kan skrive til deg så kan du bare svare hihi...

Skrevet

Nå kan du gå på Din Egen Side og se at du har fått post :o)

Skrevet

Hei!

Dere må bare ikke tro at dere kan drive å sende hverandre kun PM altså...jeg følger nemlig veldig med på hvordan det går med dere. Jeg vil oppdateres:) He he.

Skrevet

Hei du hehe neida du får info hihi. var bare litt msn adr også. det kan jo være greit å ikke la alle få se..

Hvordan går det med deg??

Skrevet

Hei,

Jeg var på kontroll i går. Da hadde livmhals krympet litt igjen og åpningen lukket seg denne gangen. Men dette varierer jo hele tiden. Blir så lei av det...Er 31 + 4 i dag.

Men legen sa at det var gode muligheter for at jeg kunne komme til å føde innen de neste to ukene (så klart kan hun ikke være sikker da). Grunnen til dette er at hun så med en gang at jeg i løpet av under en uke hadde fått hevelse i ansiktet og vann i kroppen. Jeg har også plutselig gått brått opp i vekt. Man legger ikke på seg 3 kg fett og baby på en uke liksom. Dette var et typisk tegn på nært forestående fødsel sa hun. Jeg har ikke svangerskapsforgiftning da. Jeg håper virkelig jeg holder en mnd til, det er jo kaos hjemme og ingenting er på plass.

Jo, forresten, den nye vognen står klar da!!! Alt utstyret har vi fra førstemann.

Hvordan går det med dere da girls??

Jeg har fått kick på den juicen som heter Tørst. Bare mååååå ha. Og den må være iskald.

Skrevet

Hadde forresten besøk av den såkalte familien i går. Tante og onkel og søskenbarnet til sønnen vår. Tror dere noen av dem gadd å gi ham en klem? Eller at noen hjalp han med togbanen eller satt seg ned på gulvet og lekte litt med ham???? Å neida. De dumpet ned i sofaen og drakk opp colaen og gikk ut og røykte resten av besøkstiden. Jeg lå inne på sofaen.

De hadde med seg klær til sønnen min da...de tror de kan kjøpe seg fri fra samvittigheten. Hva FAEN?? Han har et tonn med klær. Det han trenger er en familie som er glad i ham og bryr seg om livet hans!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...