Silje & prinsen<3 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Merker dere noe ? Prøver å la være å kjenne etter, men kjenner *mens smerter *kvalme *hetetokter *til tider svimmel og ømme pupper!!! MEN har blitt lurt så mange ganger av denne kroppen! Blir spennende dette X fingrene for oss alle sammen !!!
Grom-jinta Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei hei! Er bare på rugedag 3 jeg da. Eneste jeg kjenner er menssmerter (særlig stikking i korsryggen) og har superømme pupper... Dette er mitt første forsøk så alt er nytt og spennende. Føler tiden står stille...
*sommer* Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hei Jeg er på rugedag 6 og i går hadde jeg skikkelig smerte under navelen i ca 10-15, min. Måtte legge meg på hvilerommet på jobben en liten stund, men så gikk det over. I dag har jeg kun mens lignende smerte. Fortsatt litt trøtt og slapp,men det kan nok ha noe med forkjølelsen å gjøre. :-)
Silje & prinsen<3 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Dytter denne opp litt!!! Er spent på hvordan det går med dere Noen av dere som har testet ?
kikkimi Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hei:) Jeg er på rugedag 4. Føler meg litt trett, veldig ømme bryster og litt mens smerter, håper det er gode tegn..... 1 ivf da, spennende!
Annelibe Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 hei Silje Hvordan har det gått med deg? Har du testet? Jeg er også på symptomjakt og så innlegget ditt, og nå er jeg bare nysgjerrig :-)
Silje & prinsen<3 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2008 Hei Annelibe :) Ja eg testet positivt fredag 12/9, og fikk bekreftet på mandag at eg var gravid :) En helt herlig følelse... Men er innom her for å se kossen det går med dere andre ... Hvilken rugedag er du på då ? Ønsker deg masse lykke til... Klem
Annelibe Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Ååååh, gratulerer så masse!!!!! Nå ble jeg veldig glad!!! Dette var gode nyheter og gir meg også masse håp. Jeg så du også hadde prøvd i mange år som meg. Jeg er på rugedag 7, og var kvalm i går og er litt det idag også, men bare litt idag, og da får jeg litt forhåpninger :-) Jeg skal teste på mandag, skrekk og gru :-) Du må kose deg masse med den herlige følelsen, velfortjent!!!! Klem tilbake :-))
Silje & prinsen<3 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2008 Tuuuusen takk for det :) Har jo vært en enorm babyboom her de siste ukene!!!!Så det er absolutt håp.... Har snart prøvd i 4 år,og dette er første gang eg har fått en pos test!!! Lettelse å vite at en faktisk kan bli gravid... Lykke til med testingen ) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå