Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til gyn 2 juni. synes d er så lenge å vente..... legen sa jeg skulle ta d etter sommerferien. men den er nå over nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det lønner seg å ringe og mase. Jeg ringte opptil flere ganger, det gjorde at jeg kom inn fortere. Papirene hadde blitt liggende på feil plass ilang tid osv.. Lønner seg å følge med selv :)

Skrevet

Da hadde nok jeg ringt også, vet at det kan ta opptil et halvt år før man får operasjon. Men ved å mase litt og er min erfaring også at man kan få den raskere.

Sist operasjon hadde jeg i 2004, og da hadde jeg mye vondt. Gynekologen min ringte derfor for meg og pushet litt på, mener jeg ringte henne i september og i novmeber fikk jeg operasjon.

Nå skal jeg inn til ny operasjon lapraskopi og hysteroskopi, er også veldig spent på hvor lenge jeg må vente. Tiden går og jeg blir jo eldre og gubben også, håper på operasjon før jul så vi kanskje kan sette igang i januar eller februar igjen med siste uttaket.

Evt begynner jeg også på pergotime etter operasjonen, og vi prøver selv en stund.

Har du operert før? Er det pga mistanke om endometriose?

Skrevet

Hei. jeg søkte i midten av juni og hadde lap den 28. aug. RING OG MAS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...