ny start Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Det er ikke bare lekkert å være gravid. Nu holder jeg ikke tett lenger. Har mærket det før denne graviditeten at jeg ikke holdt tett når jeg hoppet på traboline, men ellers aldrig. Men nu skjer det rett som det er når jeg nyser pludselig, at det kommer litt urin. Dette er ikke morsomt. Jeg kniper og trener, men det er åpenbart ikke nok eller rett. Jeg venter mitt 4. barn i desember. Har dere noen gode knipe knep eller andre råd. Har ikke lyst til å være bleie avhengig sammen med baby.
Sane Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hvis du klikker deg inn på temasidene her inne og går inn på "mors kropp og helse etter fødselen", er det en link videre til en artikkel om inkontinens og svak bekkenbunn. Kanskje den kan være nyttig for deg. Skjønner godt at du synes at bleie er kjipt, men det må være kjipere å måtte bytte truse x antall ganger for dagen :-). Hvis det kan være noen trøst, så er dette et svært vanlig problem for mange kvinner. Lykke til med knipingen :-)
ny start Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Takk for flott svar. Her var det masser av informasjon og ikke minst inspirasjon til å knipe. Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå