Raspberry Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Er det noen av dere som har erfaringer med behandling hos dr Purvis? Har bare et forsøk igjen nå og hadde det hadde jo vært greit å prøve ut alt.
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei! Vi var hos Dr. Purvis. Han var ikke til hjelp for oss, veeeldig dårlig sædkvalitet hos mannen. Ingen gammel infeksjon eller noe galt med hormonprøvene. Men fikk medisiner. Hjalp ingenting på kvaliteten. Han har sikkert hjulpet andre med hell... MEN, før det 7.og siste forsøket på St. Olavs, sluttet mannen min å ta karbad tre mnd før uttaket. Han spiste vitaminer, satt ikke med setevarme i bilen osv. Så nå sitter jeg her da, tvillinggravid i 5 mnd :-) Den siste prøven hans var også en god del bedre, svømmerne var ikke så slappe lengre.
Kine71 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg anbefaler dr Purvis! Vi var hos han i mars. Det var oppklarende, fikk vite grunnen til at mannen har få svømmere, nemlig en cyste. Fikk medisiner, men dette hadde ikke noen effekt til forsøket vårt i mai. Da fikk vi kun 2 av 8 befruktede egg og ingen utviklet seg videre! Nå i sept var resultatet betydlig bedre, 6 av 10 befruktet, 1 inn og 3 på frys! Vet ikke om Purvis hjalp oss, men uansett var vi fornøyde med å ha vært hos han. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå