lillebie på`n igjen Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 sist gikk jeg på 150 ie gonal f i 10 dager (kort regime) om ble veldig overstimulert.... denne gangen skal jeg gå på 75 i e, men har liksom gått i innbildt meg siste dagene at dette er alt for lite og at jeg ikke skal få noe egg....jeg er litt overvektig og, så innbiller meg at 75 ie ikke er "nok" (ikke det at jeg vet noe av dette for sikkerhet da) noen som har noen meninger om dette???
ikø29 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei:-) Jeg gikk på 75 ie de døste dagene og gikk opp til 112,5 den 4. eller 5. dagen. Det fungerte bra for min del :-) Lykke til videre!
lillebie på`n igjen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 ok de følger vel med på hva som skjer inni der tenker jeg :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hei, SÅ gøy at dere snart er i gang igjen :) Spennende!! Vi gikk på kun 100 I.E den ganga kona ble overstimulert, så vi gikk ned til 50 I.E neste gang. Etter 6 dager ble dosen oppjustert, og endte opp på 100 I.E mot slutten av sprøyteperioden. Det var den ganga vi ble gravid, og eggkvaliteten var topp Kan nok risikere litt færre egg, og at det blir noen ekstra dager på sprøyter, men det er bedre enn å risikere overstimulering som sist! Dette blir knall Klem
elmaaani Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde, som ikø29, 75 IE i 3 dager og deretter 112,5. Jeg fikk ut 8 egg =) (PCO og BMI på 30)
lillebie på`n igjen Skrevet 11. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2008 takk for svar :-) vært så redd siste tiden at det ikke skal bli noe egg av dette ! men får bare stole på legene :-) IVF mammer lenge siden jeg har sett noe til dere, er alt bra med dere? magen vokser og vokser tenker jeg :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Å jo, det blir egg av dette Gode egg også, for det er det som gjelder :) Vi har det bare fint, og magen begynner å poppe frem Han har til og med "gitt lyd fra seg", med antydninger til bevegelse. Utrolig koselig! Lykke til videre, lillebie Jeg følger med her inne!
lillebie på`n igjen Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 så koselig :-) hold oss oppdatert her inne da hvordan det går med dere :-) klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå