Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har DRY kid overmadrass eller vanlig madrass? Lurer på å kjøpe ny madrass til knøtten, for jeg inbiler meg at han ligger litt vondt. Eller har dere noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Dry til jr sin seng da han byttet fra grindseng. Den madrassen er vanlig enkeltseng str (man senga er jr str), og det synes jeg er greit siden de er såpass dyre.

Men den er rett og slett genial. Enten det er tisseuhell eller oppkast så er det bare å hive den på vask. Tørker veldig fort gjør den også, og den kan tromles.

Og så er den i tillegg myk og god. Jr ligger på en vanlig skummadrass, det var det eneste å få i jr størrelse visst. Overmadrassen er lenger enn senga - men jeg har bare brettet den inn under madrassen i fotenden. Fungerer supert.

Skrevet

Veldig fornøyd med vår, og tror ikke hun ligger vondt, men "fast".

Mulig de "koser seg mer" i en mykere seng, men med tanke på ergonomi og ikke minst krybbedød anbefales vel faste madrasser.

Likevel; snella mi begynte plutselig å sove bedre/roe seg lettere når vi la inn et kortlippet lammeskinn. Kanskje det kan kompensere for den litt "kalde" fastheten, hvertfall til de legger på seg litt og får presset mer ned i madrassen (ble rart skrevet, men skjønner??).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...