Gå til innhold

Nå ammer jeg :) :) Hurra!

Skrekkblanda fryd *mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg for noen dager siden ang datteren min som ikke ville ta brystet. Fikk tips fra ammehjelpen om å kutte flaskene og bruke kopp, men dette orket jeg ikke. Brukte kopp på sykehuset, men ettersom hun spiser så mye blir det bare søl og jeg har ikke oversikt over hvor mye hun får i seg. Har ikke mål for hvor mange liter tårer jeg har grått over dette.

En og en halv dag brukte vi brystskjold etter anbefaling fra noen her inne. Deretter prøvde jeg uten og jenta suger som bare det!!! :) Aner ikke hva som har skjedd, men jeg kunne grått av lettelse. Kanskje er det kun fordi hun har blitt større og lettere får tak. Er 16 dager i dag.

Utrolig deilig å slippe å amme en stresset baby (som også gir stresset mor), så gi flaske, så pumpe og tilslutt koke utstyr. Fremdeles får hun flaske i blant, men det ser ut som hun lett skiller mellom de to teknikkene. Hun vil ha mat ganske ofte, hver 1-3 timer, men jeg regner med det er normalt. Enda er jeg litt redd for å slippe jubelen løs, men det ser ut til å gå riktig vei dette.

Ville bare si tusen takk til dere som kom med råd, og dele denne historien med andre som kanskje sliter med det samme. Tålmodighet og kjærlighet var det som skulle til, og vips så løsnet det. :) (sier IKKE at det alltid er så enkelt altså!, ingen må føle seg støtt av den kommentaren!)

Klem fra en lettet mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig hyggelig innlegg fra en lykkelig mamma! Flott at det gikk når du tydelig har ønsket det veldig sterkt! Gleder meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...