ninna22 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 noen som vet om det er eller kommer tilbud på stellekommoder etter hvert? syns alt er på tilbud utenom det...hehe
adventsmamma 72 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vi skulle ha stellekommode. Den eneste vi fant var et kampanjetilbud på 2000 kr. Helt vanvittig spør du meg. I og med at vi har badekar, bestemte vi oss for å finne en kommode i passende størrelse på Skeidar istedet. Den kan vi dessuten bruke på barnerommet etterpå. Kommoden kom på 890.-. Stellepute hadde jeg fra før, og den første tiden bruker jeg badevasken som badekar (den er stor).
enbolleiovnen Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 vi har et så lite bad, at vi endte med å kjøpe plate og justerbare ben på ikea, og har plassert det over vaskemaskina, og ved siden av (under bordet) kjøpe vi en sånn nettinghylle med hjul på. ble nødt til å tenke litt kreativt denne gangen. kanskje ikke så veldig pent, men veldig organisert og oversiktlig. sist vasket vi rompestompen i vasken, hang hu over arma og vaska i vei, og slapp unna det meste av sår stump.
ninna22 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 ja syns det er ille jeg oxo... har kikket på noen de koster jo 3000-4000 kr. Det syns jeg er for mye, har faktisk tenkt på det samme. Bare kjøpe en fin kommode og stellepute. Egentlig en god ide=) Jeg har ikke plass på badet til stellebord, og har tørketrommelen oppå vaskemaskin... så tenke derfor på kommode slik at jeg kan ha den på barnerommet=)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 kjøpte stellekommode på IKEA og den er kjempefin synes jeg, ga da ikke mange kronene....husker ikke helt prisen, men mener det var under tusen lappen iallefall, sju-åtte hundre kanskje.
*ramona Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Kjøpte nettopp stellekommode på Jysk. Betalte 1200 for den. Synes den var veldig grei til den prisen.
Gutt08<3spire13* Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Kjøpte stellekommode på Ikea, tror jeg betalte 1040 kr jeg. Man kan ta av den ytterste delen (ekstra del som gjør den bredere, og kant) så fungerer den som en vanlig kommode når man ikke har bruk for stellebord lenger...Veldig kjekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå