mum&boyz Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har en baby på 4 mnd som jeg synes gulper ganske mye... Stort sett hver gang han har puppa gulper han, noen ganger lite andre ganger mye... Noe å bekymre seg over eller? Han legger jo på seg og vokser, kanskje han rett og slett bare er for glupsk? Broren var hvertfall veldig glupsk, men han gulpa ikke så mye... Jeg syns bare det virker som det er litt mye til tider...
Theeaelis Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Var hos helsesøstra for ett par dager siden og hun råda meg til å begynne med bittelitt grøt så det blir litt fastere i magen.
mum&boyz Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 ja han får kveldsgrøt... Kanskje jeg skulle lurt i han litt banan til frokost el noe?
Theeaelis Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ja, eller fruktpurre Er ikke full av erfaring, er bare 17 ;b
Bianca83 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Så lenge babyen din vokser og legger på seg greit er det ingen fare tror jeg. Min datter (5,5 mnd) gulper ekstremt mye. Alle som har møtt henne og sett henne syns hun virkelig er en STOR-gulper. Men hun vokkser og er blid og fornøyd, og da er alt bare greit har jeg fått beskjed om :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå