Gå til innhold

Noen som vil bli med og vege seg på fredager??


<3 2 prinser & 1 prinsesse <3

Anbefalte innlegg

hei:)

jeg skal helst ned 5 kg, men aller helst skal jeg stramme opp mage,lår og rompe.

begynner imorra, da er de styrke, som gjelder her. så derfor kommer jeg kansje til og gå opp i vekt siden jeg får muskler..

men skal ogsa trille litt turer så håper jeg klarer og gå inn i cm og allikevekk ogsa gå ned i vekt. skal jallefall prøve, så dette blir spennende:)

noen som er med å veie seg på fredager? og noen som ogsa ska stramme opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan slenge meg med på den jeg :-)

Har 18 kg igjen fra graviditeten som skal bort jeg da (8 uker siden fødsel) men er diverse ting som burde strammes opp ja etter to tette unger...

 

Har planer om og få gått minst en times tur hver dag også har jeg jo denne rockeringen som har stått mest til pynt frem til nå som jeg tenkte og prøve og få til en 20 min pr dag minst.

 

Har også ei steppmaskin her hjemme som jeg kunne prøvd og tatt noen minutter på om dagen :-)

 

Jeg fullammer så er begrenset hvor mye jeg kan "slanke" meg men og være i litt mer aktivitet en det jeg er i løpet av dagen har jeg ikke vondt av :-)

Og her er ikke vekta sååå viktig enda men helst noen cm her og der som skulle ha vært borte slik at noen klær hadde passet igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har ogsa 2 tette svangerskap der jeg la på meg en go del.. har klart og komme tilbake der jeg var når det gjelder vekt..

mn det er mye som er løst som jeg vil stramme opp.

 

har egentli liten tolmodihet der, vil gjerne se resultater etter en trening. heheh.

men skal klare det:)

hva skal vi kalle oss? slik vi kjenner gjen hverandre når vi ska veie oss?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA akkurat lik meg du da :-P

Vil helst se resultater med engang etterpå ja :-P

Har satt meg så smått noen mål for hvor mye jeg skal ned pr mnd da så får seom jeg klarer det :P

Først og fremst nå skal jeg ned 3 kg, da har jeg 15 kg igjen, så satser jeg på nye 3 kg, så ca 3 kg pr mnd alt over er super bonus :-P

Men aller helst skulle jeg gjerne se at det forsvant noen cm på både mage og lår og rompe for er der alle kg har lagt seg tydligvis...

 

 

Hva med noe så lite oppfinsomt som fredagsveiere?! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er der alle kiloene har lagt seg hos meg ogsa..

går du på noen slanke kur??

 

ja fredagsveiere 123 da?=)

siden her er flere som kaller seg de, kan vi ha 123 etterveia?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er jeg med på :-)

Går ikke på noe slankekur, tør ikke det siden jeg ammer enda.

Men har planer om og få gå litt mer turer en jeg har gjort til nå, var flink en periode, men det er meg det, er sånn periode flink :-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...