Gå til innhold

Hormonell..?!!

høno71

Anbefalte innlegg

Hei! Var på 1.legebesøk i dag...termin 4.mai 2008.

Masse papirstyr- antall graviditeter(6), antall levendefødt(2), antall aborter(3)....

Kjente at redselen for at det skal gå galt eller at noe er galt kom snikende....

Fikk henvisning til tidlig UL - 20/9...det er 3 uker til....! Da er jeg 9+2.

Legen hadde ikke hørt om duotest- følte meg som et usselt menneske når jeg tok det opp. Legen lurte på om det var for å avdekke downs..

Uansett tror jeg at jeg vil prøve å få framskyndet UL en uke.

Har noen vært på UL i uke 8? Hva ser en da?

Litt stressa i kveld! Føler meg så skrekkelig oppblåst i magen, store, ømme bryster- har tenkt om det kan være tvillinger?

hva har jeg gjort? I går var jeg så glad og lykkelig, i dag er alt bare surr!

Fortsetter under...

Slapp av vennen, det er bare hormonene dine som hopper og spretter litt nå! I morgen er alt mye bedre!

Jeg har termin åtte dager etter deg - 12. mai - og har selv vært utsatt for hormonangrep denne lille tiden jeg har vært gravid. Stakkars mannen min har hatt ei troll til kjerring noen dager..

Jeg har ikke vært på UL så tidlig som uke 8, men etter det jeg har forstått vil du da kunne se antall fostre og også et bankende hjerte.

Sist var jeg på UL 12+5 i forbindelse med duotesten, og da så vi en liten baby med armer og bein, neseben og heldigvis ingen nakkefold.

Vi kommer til å ta duotest denne gangen også - om vi kommer så langt - vi har vel alle denne redselen for at det ikke skal gå og tar våre forbehold nå i disse første ukene...

Og redselen for at det er tvillinger er jeg helt med på! har mange fler og sterkere symptomer denne gangen - og tvillinger *klarer* vi jo ikke! Lille snuppa er jo bare 9 mnd - 17 når micro kommer!! Hellige moder la det bare være en!!!!

Vi får bare støtte hverandre og prøve å tenke positivt - dette går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...