Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har sitti å lest litt på forskjellige forum i kveld, og i stad leste jeg at ultralyd blir dårligere på overvektige mennesker. At bilder ikke blir så bra, og at det kan være vanskelig å se kjønn.. Stemmer dette eller? Håper ikke det for jg skal på ultralyd på fredagen, og er veldig spent på det..
malleleo<3 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 jordmor sa at bildene blir litt dårligere, men ikke avgjørende dårlige nei:) ingen problem.. jeg fikk ikke vite kjønn for babyn vill ikke snu seg til riktig vei:/ så må vente i spenning:P
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg har noen kilo på magen som helst ikke burde vært der ja... Har 2 svangerskap bak meg. De har aldri hatt noen problemer med å se det de skulle, men noen ganger må de dytte ultralyd"sonden" litt ned.. kan være litt vondt! Eneste som kan være et lite minus, er at bildene kan bli litt dårligere, og at du kanskje må tilbake noen uker etter for å få sett 4kammer-snittet av hjertet. Men ikke noe problem ellers
mysig Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hm, dette har eg aldri hørt om tidligere. Er selv overvektig, og har hatt 4 ultralydundersøkelser uten at det har blitt nevnt at bildene skulle bli dårligere pga vekten min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå