Gå til innhold

Viser graviditeten på dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 114 kilo, og er nå 17 uker gravid... men det viser ikke fordi jeg har så stor mage fra før... når begynte det å vise på andre med valkemage???? er i tillegg tvillinger, så jeg skal vel i teorien bli enda større fortere da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er også 17 uker, veide 90 før svangerskapet, veier 99 nå. Har tydelig gravidmage (endelig), vel og merke når jeg har klær på. Men er fortsatt litt valkete, bla har jeg dette fettskjørtet, og når jeg er naken ser jeg nesten bare feit ut.

Skrevet

Hei!

Er 18 uker og over 130... Jeg har fortsatt ikke noe gravidmage jeg heller... Ser like bulkete ut som vanlig.. men jeg kan kjenne en liten kul litt under navelen nå..så håper det ikke tar for lang tid før jeg begynner å se litt gravid ut:)

Skrevet

Er 18 uker på vei, for en uke siden var livmålet mitt 98 cm( har gått opp med 4 cm siden fra jeg ble gravid). Syntes ikke jeg så gravid ut..

Så kommenterte svigemor at magen så ut som den vokste, så sa søsteren min det samme.

I går målte jeg er livmålet er 115 cm! Magen har jo vokst med 17 cm på en uke. Undrer meg veldig over at magen kan vokse så fort på så kort tid.

Skrevet

Slapp av gravidmagen den kommer...

Jeg var 115 kg da jeg var 8 uker på vei og fikk gravidmage rundt uke 20...

Skrevet

Ja jeg gleder meg til det viser, nå ser jeg helt ut som vanlig! Har ikke lagt på meg noe enda heller, men jeg kjenner matlysten stiger også nå, så da kommer det vel snikende ;-)

Skrevet

jeg er 31 uker på vei, men har bare fått større mage - ikke gravidmage. Ser bare tykkere ut egentlig. Er ikke fornøyd ed situasjonen i det hele tatt og synes ikke magen er fin. Kansje jeg er et spesielt tilfelle med tanke på at jeg har gått ned 60 kg de to siste årene og har mye løsskinn som skjuler den voksende magen.

Skrevet

jeg er 22 uket og valkene har begynt og glatte seg ut:D håper å få en helt glatt gravidmage tilslutt:) jeg var 109 før og har lagt på meg 1 kg til nå:)

i natt hadde jeg kjempevondt i magen, og da jeg våknet og lå på ryggen kunne jeg se og kjenne at det var helt hardt og sto ut på venstre side, mens på høyre var det bare flesk:P pluss at livmora har flytta seg lenger opp i natt:P

Skrevet

Jeg er 36+1 i dag og har hatt tydelig gravid mage siden uke 17-18 - i hvertfall med mammaklær på! Etter ca uke 25 så jeg gravid ut naken i tillegg. Veide 102 kg før svangerskapet og var 96 sist jeg veide meg på legekontor for 2 uker siden, og er 174cm høy (lange bein, kort overkropp). Magen er SVÆR; bare vent, den kommer skal du se. :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 20 uker på vei, og har en fin struttemage. Veier ca 105 nå, veide rett under 100 før sv.sk.

Men, det rare er at den fine magen min er over navlehøyden. Jeg tror at "kulen" er det innvendige bukfettet + innvollene som er presset oppover! Når jeg ligger på ryggen så kjenner jeg jo kulen mye lenger ned....Men, pytt, dette er det jo bare jeg som vet he-he. alle andre tror jeg har fått mage!

Lurer på hvor innvoller, magesekk og flesk skal gjøre av seg når babyen krever denne plassen etterhvert.......?

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Magen vises på meg, jeg er 15 fullegåtte, men er 2.gangs

sist fikk jeg ikke gravidmage før uke 21 :)

Jeg har begynt å svømme og trene på treningssenter, så håper magen blir stram og fin denne gang, sist gikk jeg opp 33 grusomme kg. håper å unngå det denne gang. har lagt på meg 2 kg hittil.

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

glemte å skrive at jeg veide 106 når jeg ble gravid og veier 108 nå.. :/

er 180 cm høy

Skrevet

Nå begynner det å vise på meg, er 21 + 0 i dag, men det er som anonym skriver her, det er den øverste magen som ser gravid ut, men babyene ligger nok litt lengre nede ;-) hihi men med mammabukse ser jeg mer gravid ut enn med vanlig bukse. kan enda bruke alle klærne mine, men kjøpte meg to mammabukser som støtter opp magen og ryggen :)

Skrevet

Jeg er ca 100 kg, har ikke lagt på meg noe særlig, et par kg. Er 28 uker på vei, men det vises knapt på meg at jeg er gravid! Har en ganske smal midje fra før, og tenkte at det ville vises fort, men nejda... Håper at jeg slipper å få så enormt med mage og jeg da.. Deilig å slippe å bli så utrolig tung! Bruker mine vanlige klær ennå!

Skrevet

Ja, på meg begynner det å vise nå :) Har fått litt komentarer på magen min, så det er koselig :)

Og så har fettet mitt begynt ög bli hardt ! ;p

Er i uke 16.

Skrevet

er 2.gangs og magen begynner å vises nå i uke 13-14. Det er vel ikke helt gravidmage ennda, men magen har endret seg mye de siste dagene bare til å bli mer babykul nederst enn bare feilt mage liksom...

Førstefødte fikk jeg ikke gravidmage før senere, husker ikke når, men var vel nærmere 4-5mnd på vei da man så ordentlig gravid ut og ikke bare hadde mage.

Skrevet

hei hei jenter :o) jeg er 164 stusslige cm over bakken og veide 127 da jeg ble gravid, jeg veier nå 131, og er i uke 35.. begynte å få babymage rundt 20 uker, og alle ser at jeg er gravid.. ikke mulig å skjule det.. hehe.. er så glad for at jeg ser gravid ut, og ikke bare feitere.. var veldig bekymret for det.. høret teit ut, men man vil jo gjertne at andre skal si: for en fin baby mage du har.. uansett hvor mye vi veier, er jo det kos..

for de som synes det vises lite, bruk klær som fremhever babymage, som å knytte bånd under brystene.. ;o)

Skrevet

JA!!! er i uke 22 nå å de siste 3 ukene har magen blåst seg opp;-) bare vær tolmodig, gravid magen kommer!!! (veier 110 nå..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...