lifa og Eline Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Kjøpe ettiketer til å sy på. sjekk: wwwsabo.no Der har de flotte sy på merker, får også kjøpt noe som heter ett eller annet med taggert til å feste de med. da trenger du ikke å sy. Jeg bruker disse på en del litt finere tøy.
*smula* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg syr initialene hans på innsiden. Enkelt og greit, men hvis de forsvinner et annet sted enn i bhg eller hos venner, så dukker de jo ikke opp igjen.
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Det har hendt at jeg har brukt frysetape, skrevet navnet og festet på innsiden av plagget. Sitter overraskende lenge :-)
Krokka og prinsessa Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Vanlige strykeetiketter med navn. (eks. fra markmaster) Bare lavere temp. på strykehjernet.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 her funket det helt fint med strykelapper..(navnelapper.no) brukte litt lavre varm bare
storebror og junibaby=) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 takk,da skal jeg stryke litt her=) kan bruke på tekniske sokker og det da?ulvang/trysil ol.
Blåmandag¤ Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Stryk på, men pass på at merkene ikke smelter helt..
Krokka og prinsessa Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Også er det lurt å sette merkene på høykant, så tar du minst mulig av strekket i sokkene, hvis du skjønner.
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Mamma pleide å sy fast bendelbånd (er det ikke det det heter a?) som hun skrev navnet mitt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå