Gå til innhold

Angående trening og alenemødre.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere tid til å trene,når barnet er i barnehage hele dagen,jeg må studere,og på kvelden legger han seg 7-8 .

Er kjipt å dra med han på treningsstudio mellom 4 og 7 og gi han til barnepasser igjen synes jeg.

Men,går det ann å bruke noe tid på dagen og så ta igjen lesingen på kvelden?

Bare lurer,for vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke alenemor, men jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å få tid til å trene! Synes det er vanskelig selv om jeg ikke er alene, jeg. :)

De fleste treningsstudioer har dagtimer. Du kan presse inn en time der på dagtid i uka. Denne økta bør være utholdenthetstrening. I helga er det kanskje lettere å sette barnet i barnepasser en time? Vips: To timer utholdenthetstrening.

Styrke kan du trene hjemme på kvelden. Kjøp en treningsstrikk (evt. sett med vekter) og spør etter program på treningssenteret. Jeg trener en del pilates hjemme på kveldstid. Du kan jo være med på et par pilatestimer på treningssenteret for å lære øvelsene. Etter hvert lærer du dem og kan gjøre dem alene hjemme. (evt. kjøpe en bok)

Nå antok jeg at du var medlem på et treningsstudio ut fra innlegget ditt. Om du ikke er det kan du jo like gjerne løpe! Intervalltrening er veldig effektivt!

Skrevet

Jeg er alene. Har kjøpt meg en treningsmaskin på tv-shop for rundt 1500,-. trener 1 time på denne etter at han har lagt seg. elipsemaskin. gjør også styrkeøvelser hjemme etter at tassen er i seng.

Skrevet

Jeg er ikke alene da,men svarer alikevel.

Jeg henter mine i barnehagen 15.30 etter jobb.

Barnepiken kommer 17.00 og passer ungene til 18.30 Steller de og gir dem kveldsmat.Da har jeg dem frem til de skal legge seg 19.30.

Når de er lagt leser jeg (studerer skal gå opp til eksamen som privatist Nks)

Mannen min jobber kvelden så det er ikke hjelp i han om jeg vil trene littt.

Ser ikke noe problem med å ha barnevakt 1 time og 30 minutter 2 ganger i uken. Ungene trives med det også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...