Athene75 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Flere som har babyer som ikke liker middag? Har prøvd alt av middager fra 6 måneder og også de få grønnsaksgreiene fra 4 måneder, men han griner på nesen, klir og holder maten i munnen. Prøvde med spagetthi og kjøttsaus idag, og det er det eneste som har gått ned. Men den er det ikke så lett å få tak i på butikkene her omkring. Grøt liker han veldig godt da, og godt er jo d at han liker det iallefall. Hva gjør man for å få i de små middagen sin?
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Slik har begge mine vært. Men det gikk over etter hvert, så det er nok bare til å prøve igjen om en liten stund. Den ene gutten min ville kun ha hipp sin Mild grøt m/grønnsaker, men nå har han nettop begynt å like andre middager også, han er snart 9mnd. Så det er nok bare til å gi han litt tid
Sannemamma Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Samme her, har kjøpt alle typer fra 4-6mnd. Hun tar en skje og får frysninger, så spiser hun gjerne to skjeer til og så spyr hun opp alt sammen! Uff, da får jeg jo så dårlig samvittighet. Har prøvd å koke poteter og grønnsaker selv også, men uten hell. Hun er 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå