lifa og Eline Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Nøstebarna sitt. Det er helt ubehandlet og det er kun de som har ubehandlet ull. Når man kjenner på ulla kjenner man at den er litt stivere enn feks janus sin og det gjør at jeg mener den er varmere enn den behandlede ulla man kjøper andre steder. De klærne som er bahnadlet blir glattere og litt mykere fordi når ulla er behandlet legger det seg plast rundt hvert ullstrå. Koster litt mer men er absolutt verdt hver krone.
Alba44 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Har prøvd ut litt forskjellig, og må nok si at jeg er mest fornøyd med Janus.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar alle sammen:) Jeg får ta meg en tur i butikken og føle meg frem;)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg er kjempefornøyd med janus sitt. Nøstebarn liker jeg ikke, for det er håpløst å rengjøre. Janus går i maskina på 40 grader og kan tromles. Det sparer mye arbeid!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Janus, Joha og Nøstebarn. Litt forkjellige prisklasser og egenskaper, men bra kjøp alle tre.
MathildeC Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Janus, siden jeg kan vaske i vaskemaskin og det er så mykt og godt. Grøsser av Nøstebarn, og synes vesla reagerer på det (hun har litt atopisk eksem, og da anbefales ikke alltid ull).
Lille my 78 Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Jeg vil på det sterkeste anbefalle krokofanten sitt. Ligner litt på Janus, men de har litt andre ting til å ha på utenpå også. Du kan gå inn på www.krokofanten.no og se på deres utvalg. Her kan du også handle på nett eller ha party hjemme. Veldig koselig å ha party, jeg har det en til to ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Tusen takk for svar, alle sammen:) Godt å få litt hjelp!!
kulemagen Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Spar kjøps Tom&Trine ulltøy er kjempebra og holder seg veldig fint.
storesøster og lillebror Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Vi er også godt fornøyd m Tom & Trine fra Sparkjøp. Så d blir nok d vi kjøper i år også.
digger Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Kjøpte i går det nye ulltøyet fra polarn o pyret. Synes det virker veldig mykt og godt. Finnes både i body og 2 delt opp til str. 86/92 og de er store i størrelsen. Er merinoull og laget i Norge fikk jeg beskjed om. Liker også nøstebarn sine ull7silke bodyer, men forsiktig i vask. Vasker på 30 ull/silke programm og det går fint. Husk at de er litt små i str.
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Jeg syns Janus sitt er absolutt best. Det kan vaskes på 60 grader og tromles, tro meg. Det er mykt og fint, finnes i blått, rosa og regnbue ull (og flere i ny kolleksjon nå)... Jeg syns de er kjempedeilige og er det eneste ulltøyet i undertøy som jeg bruker penger på. Det er forresten tilbud på janus hos Bogerud nå:-) Løp og kjøp!
Alltid Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Joha- og aller helst den tynne varianten av bodyer. Men longsene er elendige. SAFA er definitivt best på det og sokker
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Oj, takk for tipset om tilbud på Bogerud!! Takk for svar alle sammen:) Ullundertøy engasjerer visst;o)
Audacious Angel Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Jeg elsker nøstebarn, både til barna og oss voksne :-) Ull/silke er mykt og deilig og silkeblandingen gjør ulltøyet mer slitesterkt. Når det gjelder vask så tar jeg det meste av nøstebarn i maskinen, men siden det er ubehandlet ull så tåler det ikke høyere temperaturer enn 30 og jeg håndvasker og litt når jeg har tid. Det trenger heller ikke å vaskes så ofte siden det inneholder lanolin, bare luftes litt. Flekk vasker.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 liker nøstbarn og joha. og janus.. ull r gull!
Mor di! Skrevet 13. september 2008 #20 Skrevet 13. september 2008 Er helt hekta på Nøstebarn sine ull-produkter! Har kjøpt ull-stillongser der og de er bare helt fantastiske!! Og ullfrottè sparebukser, ribbestrikket ullbukse og genser, pysjamas, votter, luer... =) Ellers har jeg også grei erfaring med Janus sitt!
AneB Skrevet 13. september 2008 #21 Skrevet 13. september 2008 Skjønner ikke at det er så mange som liker Janus så godt! Min erfaring med det er at det blir fort tynt og slitt, og derav hullete... Jeg liker best reflex og devold.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #22 Skrevet 14. september 2008 Tusen takk for svarene:) Hvor får man kjøpt devold-ull og reflex (reflex butikker?)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå