*LilleTroll + spira Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jenta mi har da puppe-nekt på kvelden. Hun er nå 4 mnd. Flaske derimot er toppen, hun griper etter flaska og gaper lenge før den når munnen.. Når jeg prøver å legge henne til først blir det skikkelig ramaskrik (ellers på dagen og natta er det helt ok å ammes). Tror rett og slett det er fordi hun er trett og ikke orker / gidder jobbe for maten, mye lettere når det kommer fort og greit fra flaske. Noen andre som opplever det samme? Er redd for produksjonen min jeg da, så pumper meg når hun får flaske. Hun får mm og pittelitt grøtpulver på flaske. Grøtpulver får hun kun for å vende seg til smaken av det!
Petuniamor Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Merker at det ofte er litt lite melk på kvelden, så det kan jo være som du sier at hun ikke "gidder" å jobbe sånn for det. Ikke alltid vesla vår spiser noe særlig på kvelden. Ofte litt trøtt og kavete og virker ikke sulten eller særlig interessert. Gir ikke flaske jeg da, bare legger henne. Men hun sover hele natten og legger godt på seg, så jeg tenker at hun får nok tidligere på dagen.
*LilleTroll + spira Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Gjør vel egentlig det mi og.. men 200ml går ned på høykant, og hun hadde ikke spist om hun ikke var sulten eller interessert. Men som du sier, har jo mindre, men fetere melk om kvelden. I tillegg kjenner jeg veldig godt at det tar lenger tid før melken skikkelig renner om kvelden. De er jammen meg rare disse små skjønne skapningene våre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå