Gjest Siklerotte Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Waldemar, Åge, Benthe, Vivian, Minken, Else-beth
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Søskennavn, som i navn til søsken, liksom? :-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Dytter litt jeg :-) Tror ikke syngejente og dem har sett tråden din, Siklerotte :-D Og så masse fin inspirasjon må de jo ikke gå glipp av :-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Må le litt for meg selv hver gang jeg åpner denne tråden.. Har nok en helt elendig humor, uansett, min søster heter Hanna Celin, broren min heter Wilhelm Johan :-)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Wilhelm er fint, det synes jeg også :-)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Vår Wilhelm er "kun" åtte år - så jeg var med på å bestemme hva han skulle hete :-) Wilhelm var mitt forslag, synes det var - og er - et stødig og flott navn, heller ikke for mye brukt :-) Det var de også veldig enige i.. For øvrig synes mamma det er litt "synd" at alle sier "Willem",- uansett, han er like flott som navnet sitt, skal jeg bare si! :-)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Formulerte meg litt feil, selvsagt sier ikke alle Willem, men mange av kameratene/jevnaldrende sier bare Willem, mamma mener det er mye lettere og si enn Wilhelm.. At det er mer "lettvindt" enn WiLheLm, om du skjønner :-p Men han presiserer hver gang at han faktisk heter WILHELM :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå