OsloMor Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Gjerne i LO, da jeg er student og får billige forsikringer der:-). Settter pris på svar!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det spørs jo litt hva du har - siden vi har enebolig har vi også villaforsikring (som dekker utvendige ting også). Barneforsikring, bilforsikring, reiseforsikring er det vi har i tillegg, og så har jeg noe livsforsikring/ufør gjennom jobb, men den forutsetter vel at skaden skjer på jobb, så vurderer også livsforsikring/gjeldsforsikring i og med at vi begge vil slite litt dersom en av oss faller fra.
Gjest ->>- Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Helårs reiseforsikring, definitivt. Selv om du ikke reiser mye. De er billige og dekker en vanligvis fra en går ut døra hjemme. Personforsikring og barneforsikring blir en vurderingssak, men kan så avgjort være kjekke å ha.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Dette bør du ha, sett at du har jobb, egen bil, barn og gjeld og samboer/ektefelle. Bilforsikring. Innbo (det har du) Husforsikring (om du har hus) Barneforsikring som dekker bredt!! Reiseforsikring som gjelder fra du går ut døra. Uførepensjonsforsikring. Gjensidig livsforsikring. (gjeldsforsikring kan være en felle dersom man ikke er gift, har barn osv , spør om du lurer) Ulykkeforsikring er en tulleforsikring de fleste steder, du er mer enn godt nok dekket på reise. (så sant man har en god reise forsikring) Også kommer andre forsikringer etter behov, som fritidshus,båt hund/katt/hest osv osv.
OsloMor Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 OK, takk for informative svar! Skal virkelig sette meg litt bedre inn i dette.( Vet mannen har noen ganske gode forsikringer på arbeidsplassen også, så kartlegge hva det muligens innebærer)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Gjør det, det er utrolig hva den forsikringa er verdt når du først står der. man har ingen granti for hva som vil skje, og da er det godt å vite at de etterlatte iallefall klarer seg, eller dersom man blir arbeidsufør, slipper å måtte dra familien ut av hus og hjem pga man ikke har 2 inntekter og klarer og sitte med alt sammen mere... Hilsen ei som jobber med dette
Gjest Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Skal vi se....vi har: Innbo, kasko på en bil, reiseforsikring, ufør, livsforsikring, kreftforsikring, barneforsikringer, forsikringer på begge husa...ja..og så har jeg forsikring på kattene av alle ting, med 5 katter så kan veterinær bli svært kostbart hvis de blir syke/skadd. har det meste i IF, barneforsikringene har vi i gjensidige, siden det var en del av fox og pia...kreftforsikringen og dyreforsikringen har jeg i storebrann.
Mom2Two Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Innboforsikring, helårs reiseforsikring for hele familien, Livsforsikring med uføre- og dødskapital for meg og mannen, barneforsikring på begge ungene, bilforsikring, ulykkesforsikring på oss voksne, samt verdiforsikringer på noen få dyre ting vi har (bunad mm.). Det var de jeg kom på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå