syngejente Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Carola sin gutt heter Amadeus.Jeg syns det er spesielt og fint. Hadde passet i vår familie som er musikalsk.Men er det kanskje for spesielt?
anette Moland Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 syntes at amandus er et fint navn selv om man skal vende sig lidt til det en jeg arbeider med har en gut som hedder det.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Sjarmerende navn ;-) Men kunne nok ikke brukt det selv..
mumtobe09&10 Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg liker Amandus bedre enn Amadeus. Sistnevnte forbinder jeg med en dyrepark ved samme navn..
Bare meg... Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Jo, det er et fint navn det. Men, jeg beklager, det får meg til å tenke på denne: http://www.nyttig.no/sok.cfm?criteria=Amadeus Ikke slemt ment, men kan jo være greit å vite om det. Uten at det trenger å ha noe å si....man har jo mange forskjellige assosiasjoner til ting, og ikke alt kan tas hensyn til. (c:
Cornelianelia Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Jeg synes Amadeus blir veldig pompøst. Tenker bare Mozart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå