Sunnhet Skrevet 16. desember 2008 #151 Skrevet 16. desember 2008 Hei.. maria/mitt største ønske, har vært utro mot samboeren sin i 1 mnd. Møtte ei anna gutt på byen og de e no kjæresta. Hun gjorde det slutt med samboeren sin 1 mnd etter at hun og den nye ble forelska.. Jeg er i vennegjengen hennes, men klarer ikke å være venn med henne mer. Hun har svikta Espen(hennes sambo) på det groveste og vi alle støtter han. Derfor er hun ikke her mer...
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. desember 2008 #152 Skrevet 17. desember 2008 Hei!! Så trist å høre da! Har jo vært veldig stille fra henne nå, forsto ikke helt hvorfor! Hmm.. Og dem som ønsket så en liten baby sammen? =/
Sunnhet Skrevet 17. desember 2008 #153 Skrevet 17. desember 2008 Ja, hun snakket om å sende inn søknad til prøverør samtidig som hun var utro.. Det er flere som er i sjokk. Helt grusomt for hennes x-samboer. Å gå fra å prøve på barn, til utroskap og ny kjæreste.... Sier litt om troverdigheta hennes.
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. desember 2008 #154 Skrevet 17. desember 2008 Åh, så trist... Prøver hun ikke mer å få baby da? Så kjedelig at mitt største ønske ikke er her med oss på tråden våres lenger da.. Hun var jo såå go' å skravle med!! =( Ikke sant det, <3Perle<3??!! Kom tilbake snuppa våres, vi saaaavner deeeeg!!!!! <3 Stille fra deg nå og Perlemor.. Hvordan går det? Imorgen er den store dagen!! Krysser fingrene for dere! Dette skal gå bra =) Ser fram til å høre fra deg/dere igjen!! Stooor juleklem <3
Sunnhet Skrevet 17. desember 2008 #155 Skrevet 17. desember 2008 HÆ? Utro mens hun prøvde å få barn med samboeren?? Og så savner du henne ønsker baby09????? Fy fader.. noen folk her inne sjokkerer meg skikkelig. Ja, ja.. slike venner er jo verdt å samle på. Samboeren hennes fikk seg en skikkelig fin julegave han da...
maamy Skrevet 17. desember 2008 #156 Skrevet 17. desember 2008 Ekssambo har fått opp øyene nå, og skjønt hvilket damemenneske han hadde bodd sammen med. Engang utro, alltid utro. Skjønner ikke dere her inne, som støtter ei som er utro.
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. desember 2008 #157 Skrevet 17. desember 2008 Hei Balanse!! Jeg kjenner jo ikke til hennes situasjon og har bare lest hva som er blitt skrevet av en av hennes venner (!?). Jeg er ingen person som dømmer andre ut i fra hva andre sier! I dem fleste tilfeller så har jo en liten fjær blitt til ei kjempestor høne om du forstår hva jeg mener! Utroskap er jo absolutt ikke noen ting å være stolt av og godta, men jeg kjenner jo ikke til det som har hendt etter sist jeg snakket med henne.. Men skjønner jo at dere er på samboern hennes sin side om dere ikke vil ha noe mer med henne å gjøre og høre fra henne selv...? Syns nå det er litt dårlig gjort av dere å skrive sånn som dere gjør, navngi og fortelle det på en sånn måte om deres venninne. Men kjempefint at dere skriver å forteller hvorfor det er så stille fra mitt største ønske da.. Jeg savner bare å høre fra henne og skravle litt om dem vanlige tingene.. Var det jeg mente =)
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 18. desember 2008 #158 Skrevet 18. desember 2008 Stille fra deg, Perlemor. Tenker på deg idag!! Håper dette går rette veien for dere da snuppa =) Stor Klem <3
*mitt største ønske* Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #159 Skrevet 18. desember 2008 Hei jentene mine=) ÅHHHH, som jeg har savna dere...masse, masse!!!!! skjedd litt i livet mitt siden sist jeg var her, men disse historiene ovenfor stemmer vel ikke helt....hmmm, og du har lissom vært min venn? 2små&mamma, tror nok ikke vi har vært i samma gjeng gett, er vel ihvertfall en stund siden det...dere 3 lever jo for at andre skal ha det elendig, og alle ryktene kommer jo fra dere...dere er morsomme synes jeg...har ledd utrolig mye i det siste, PS: hvilken skog?? ikke noe utroskap eller forelskelse, så skjønner ikke helt....hva som er grunnen til mitt og sambo sitt brudd, har ingen andre noenting med...og det er mange grunner...så før dere begynner å slenge dritt, bør dere vite hele historien først...sjekk kildene deres nøye!!!!!! Håper alt står bra til med dere ønskerbaby09 og <3PerLe<3, tenker masse på dere=) Har sendt dere en pm begge to=) **Klem**
Sunnhet Skrevet 18. desember 2008 #160 Skrevet 18. desember 2008 Hvem 3? Og jeg aner ikke hva du mener med skogen? Jeg har en felles venninne med deg.. en som du har fortalt alt til da du hadde julebord for jentene.. Tror du folk holder kjeft om slikt? Ringer det noen bjeller? Du vet godt hvem jeg er ja, jeg har vært på fest hos deg 2-3 ganger. Om du ikke forstår det selv, så får det være. Du fortalte selv hvor forelsket du var i Henrik. At dere ikke tør å si noe om forholdet før til våren, om utroskapen, løgnene du har fortalt din x-samboer, telefonsamtalene du og henrik har hatt. Når kilden er deg selv, så tør jeg jammen si at det stemmer?? Eller juger du på deg utroskap? Da er du dummere enn jeg trodde.. Du har ikke gjort annet enn å juge. Jeg har fått vite alt.. Takket være noen du stoler på.. Du kan virkelg ikke mene at folk skal holde kjeft om at du er utro bak hans rygg. Du hadde mange sjanser til å fortelle han det, men han måtte høre det fra sine venner i stedet. Du er fader ikke sann. Den mest løgnaktige bitcha! Du skal vite en ting, INGEN har respekt for deg mer. INGEN tåler deg etter det du har gjort. Jeg er glad jeg kjenner Espen bedre enn deg.. Hadde ikke vært lett for han uten vennene sine! Stakkaren prøvde å få deg tilbake i 2 dager.. Uten å vite at grunnen til at du gjorde det slutt var fordi du pulte på en annen kant, samtidig som du prøvde å få barn med han! Du jugr fortsatt til alle.. tror du ikke at alle vet det?? Frydenlund... Kos deg!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 19. desember 2008 #161 Skrevet 19. desember 2008 Mitt største ønske!!! Åååååh, hei baby!!!!! Sååååå godt at du er tilbake!!!!!! =)=)=) Har savnet deg asså!!! Lurte så på hva i alle dager som hadde skjedd med deg, også leser jeg alt mulig rart her inne!! Godt å høre fra DEG igjen =) Ja, kan tenke meg at det har skjedd en del altså, vennen.. Vil høre mer fra deg enn hva andre her inne skriver, men kanskje greit å ta det ett annet sted enn på tråden ettersom andre også er innom på trå'n våres?? Men har du sendt meg pm? Privat melding?? Ser iiiiingenting i innboksen min nå jeg, og den er heller ikke full, har bare 2 meldinger fra deg som er gaaamle =/ Sikker på at du sendte? For du har fått mine meldinger i det siste? Jeg skjønner ikke helt dette med meldinger osv. Man får jo aldri noen beskjed på at man har noe i innboksen eller lignende? Eller er jeg bare helt blond når det gjelder det her? Hehe.. Her går det bra.. Jeg har snakka med gyn og vi skal få tatt en LAP på meg på nyåret.. Det ser jeg fram til, selv om jeg gruer meg!!!=) Og nå er det jo IKM tider igjen... For deg og, mitt største ønske? Har veeeel eeeeegentlig IKM nå idag.. Fikk en del tester i posten idag og har egentlig veeeldig lyst til å løpe opp på do å teste litt, meeen skuffelsen blir så stor! Men uansett, har jo noe å se fram til på nyåret da.. Håper dem finner ut no på LAP... Men hva skjedde med deg mitt største ønske, gikk du på sykehuset og bad om LAP også fikk du det eller? For er jo omtrent en måned siden vi snakket sammen regelmessig her inne!! Må bli flinkere til å holde kontakten uansett hva som skjer.. Vi er her for hverandre vi BIM-jentene mine=) Og <3Perle<3, snuppa, hvordan har det gått idag?? Har tenkt masse på deg... Håper det går bra... God natta go'jenter <3 Klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 19. desember 2008 #162 Skrevet 19. desember 2008 Go' jentene mine!! Hvordan går det med dere da?? Stille fra dere altså.. Er det bare jeg som tar meg tid til å stikke innom bim om dagen? =) Idag kom TR!!! Wææææ.. Også så jæææævlig vondt som det gjør denne gangen.. Jeg får jo laus mage og menssmerter til de grader!!=( Men, jeg har ikke brukt pergo denne måneden, og TR kom akkurat på dagen.. Og det er jo ett godt tegn!! Jeg sleit jo mye før med uregelmessig syklus, og nå ser det ut til at det problemet er ute av verden.. Juuuhuuu =) Men men.. dere får ha en god helg da. Er ikke sikkert jeg stikker innom her før søndagen.. Har en del å drive med i helga.. Samboern, Lexie og jeg skal nedover til Oslo nå snart.. En tur på besøk til mamma og co, ikeashopping osv. i løpet av helga! Er koselig det!=O) Ser fram til å høre mer fra dere!!!=) Miss juuu peeps!! <3<3 Juuuuule-Klem <3<3
*mitt største ønske* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #163 Skrevet 21. desember 2008 Søte snuppelupper=) ja er kanskje like greit at vi snakker om ting andre steder ennn på tråden vår, når folk driver med personhets og utgir navn på folk og greier...den personen har kanskje ikke lest reglene på dette forumet?? Jaaaa, har prøvd å sende deg pm , prøvde idag også, men gikk ikke...men jeg har fått dine, så hvis du sender meg din mail adr på pm til meg, så kan vi jo skrive der=) så skal du få høre min HISTORIE, som overhodet ikke stemmer med det som har blitt skrevet her...men tingen er jo at de tror de skal klare å knekke meg med disse ryktene, men dem gjør nok ikke det.....bare ler & ler & ler jeg....Ingen andre enn meg selv som vet sannheten, så da får de tro og tenke hva de vil=) bryr meg ikke gett... for jeg har det faktisk kjempebra om dagen=) Kjipt at den jævla tr kom igjen da, ØnskerBaby09, men som vi har sagt før, 2009 er ÅRET!!!! Og så bra at du skal på lap på nyåret...skulle egentlig det jeg også...men så ble jeg jo singel..... hvordan står det til med det nye familiemedlemmet da?? dere koser dere masse tenker jeg=) Tenker masse på deg også <3PerLe<3, håper at alt går bra=) **Klemmer**
Sunnhet Skrevet 21. desember 2008 #164 Skrevet 21. desember 2008 SINGEL??? Hahahahahaha.. Årets dårligste spøk! Du har fått deg ny kjærest. Dokk skal jo gå ut med forholda i Mai.. Huske du? Huske du at da du traff den nye, så gjekk du rundt og skrøt til venninnan dine om at du nå har forstått hvordan en kjærest skal vær? Dette var FØR du gjekk fra x-sambo. Det som gjør deg til den største løgneren av alle e at du advarte din x-samboer om at noken kom til å sette ut rykta om utroskap, slik at han ikkje skulle tro på det da han hørte det. Han gjekk derfor lenge uten å tro på alle som sa de hadde hørt noe. Og du seie at eg drive med personhets? Hahahahahahahahahahaha...den va go. Du.. Når din x-samboer kommer til deg og sier at han veit alt fordi hans venner har fortalt han det, og du fortsatt nekter... Hva går egentlig gjennom hauet ditt da? Trur du at du hadde vært vennelaus om dette var et brudd basert på ærlighet? Du sier selv at du e vennelaus. Hva kommer det av tror du? JEG har svaret: du har vært utro! Du har svikta, gått bak ryggen på x-samboer og alle dine venna. Du har jugd til alle. Når du skriver mld til vennene dine, og åpner mld slik: "hei, vennelause maria her", gjør du det fordi du brøt ut av samboerskapet på ærlig vis? NEI. Da hadde ingen tatt avstand frå deg. Hvorfor juger du? Hvorfor kan du ikkje engång si sannheita på et nettsted? Fordi du e løgnaktig og horat! Saken her e at eg syns det e djævelsk av deg å vær så løgnaktig. Tenk at du får jentan over her til å tro på deg. For en gångs skyld, si sannheita! Fortjene du julegava i år Maria? Neppe...
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 21. desember 2008 #165 Skrevet 21. desember 2008 Go'kvell =) Så dumt at det ikke går, men sendte deg en pm med mail adr. mi så kan vi heller skravle litt der, da andre enn du, <3perle<3 og jeg er innom VÅRES tråd! =O) Litt greiere å høre ting fra deg enn alle andre.. Jeg har aldri likt helt å høre å løse "rykter"! Det er mye bedre å snakke med dem det gjelder og ikke alle andre rundt. Jeg tror ikke akkurat at det stemmer helt det med at du var utro og slik som ble skrevet. Ellers ville du vel ikke ha ønsket baby med x samboern..=) Ja, er veldig ålreit at jeg skal på lap på nyåret... Skal bli spennende å finne ut om det er noe galt gitt! Men du skal ikke på lap uansett du da? Hadde jo kanskje vært greit å sjekket uansett da du allerede er igang med uredning hos sykehuset? <3Perle<3 vennen våres.. Hvor er du henn? Tenker på deg... Håper det går bra... Stor klem til dere begge to <3
<3PerLe<3 Skrevet 22. desember 2008 #166 Skrevet 22. desember 2008 hallo mine to søte:D og dere andre hetsere! for det første: dette er en skravletråd for oss tre(mitt største ønske, ønsker baby09 og meg) for det andre: så kan dere som har noe meninger om denne situasjonen mitt største ønske er involvert i være voksne nok til å ta dette opp ansikt til ansikt i stedet for å dra det utover hele internett. for det tredje: og om noen ønsker å skrive innlegg her så kan dere drøye hetsing og navngivning. for det fjerde: en sak har alltid tre sider! som i dette tilfellet er (ettersom dere allerede unødvendig har navngitt dem) espens side, marias side og sannheten! så hør begges sider og SÅ gjør deg opp en mening! for det femte: gode venner dere er da ettersom dere bare gir faen i maria etter en slik situasjon. dere gir henne ikke en sjangse en gang! hadde dere satt dere ned med henne og sagt hva dere mente som voksne mennesker og hørt hva hun hadde og si så kanskje dere hadde tenkt dere litt om før dere gjør en slik opptreden inne på dette nettstedet. for det sjette: dere har tydeligvis et behov om å gjøre mye utav dere, et behov om å bli sett og hørt og å lage problemer for andre! kjekke mennesker dere må være da! for det syvende: folk kan gjøre feil og det skal ikke være slik blandt venner at om en trør feil så er en ekskludert fra gjengen. men det kan jo se ut som om du ikke har evnen til å gi mennesker en second chance. hvordan kan du skrive sån at "hvordan vi kan fortsatt skrive med maria?" vi har da faen ingenting å gjøre med dette i det hele tatt. dette er et sted som tar for seg jenter/damer med samme ønske. ønske om å få barn. det har ingenting med om folk har gjort ditt og datt. om dette er tilfellet (noe som jeg velger å ikke ta standpunkt til for jeg er en person som ikke hører på løst snakk) så har ikke det innvirkning på hennes ønske om barn, og det er det vi snakker om her inne. dette er "BARNIMAGEN.COM" ikke "JEG-VIL-BLI-HETSET-PGA-RYKTER.COM" trist for dere at dere er i den fasen av livet(som normalt slutter på videregående) der dere orker å høre på rykter. så gjør oss en tjeneste og hold kjeft hvis du ikke har noe fornuftig å si som har med det dette nettstedets tema og gjøre! . Nå til mine søte to:) ja nå har vi vært for prat hos gyn. og det var ikke kjekt:( som jeg har nevt i tidligere innlegg så var vi forberedt på det verste og håpet på det beste. vi fikk en beskjed som var bedre enn det verste, men samtidig var det et slag i ansiktet. Vi fikk beskjed om at det var vanlig med 20 millioner sædceller hos en mann ved utløsning, sambo hadde bare 10 millioner og av disse var det kun 20% som var svømmedyktige. så som dere sikkert kan se så er det langt færre enn det skal være. alt var fint med meg så det er ikke nødvendig med noe pergo eller eggløsningstimulerende midler.så for oss å bli gravide må vi i gang med noe som heter ICSI. det går ut på at de går inn å henter en sædcelle og fester den inni egget. det positive er at det ER sædceller der og da kan mye fortsatt gjøres.så sambo skal ta noe vitaminer for så å levere inn ny svømmeprøve om 3 mnd for å se om kvaliteten er blitt bedre. denne dårlige mengden av svømmere kunne komme av at han hadde blodforgiftning da han var baby, hvor hele understellet hovnet opp og ble blodsprengt=( alt dette har vært ganske hardt å fordøye så det er derfor jeg ikke har tatt meg tid til å komme inn her. har vært mye tårer og triste stunder ettersom vi har prata med foreldrene våre om dette. kan og nevne at dette inngrepet er gratis, men de hormonene og medisinene jeg må ta for å være sikker på at det kommer nok egg koster 20 000+ kroner. det er ikke akuratt kjekt å høre, men det er jo verdt det da. jeg tenker litt sånn at det er kipe penger i den forstand at vi er født for å føre menneskene videre(vi er født for å lage nye barn) og da er det kipt at vi må betale penger for det når det i utgangspunktet skulle vært gratis, hvis dere skjønner?! =) enda tristere er det at når jeg først kommer inn hit så er det så mye pissprat og drittslenging her inne på skravletråden vår! hvordan gikk det hos tannlegen ønsker baby09? null hull? fikk du handlet noe på ikea da du var i oslo? hvordan går det med hunden deres? ble så glad da du skrev at dere skal i gang med LAP på nyåret, det er jo snart:D 2009 ER ÅRET VÅRT søtnoser! mitt største ønske: håper ting ordner seg for deg/dere og at du har det bra! er du ferdig med alle julegavene? er så stress rett før jul. alle kjøpesentrene er stappfulle og det er KAOS over alt!. dette ble et langt innlegg. men får se på det som kompensasjon for at jeg ikke får tid til å være her inne så ofte:D hehe dere er herrlige! juleklem fra C <3 <3 <3 <3
Sunnhet Skrevet 22. desember 2008 #167 Skrevet 22. desember 2008 bare så det e sagt: maria e den som selv har fortalt at hun har vore utro. Det e ikkje rykta. problemet e at hun fortsatt juger til de andre hun ikke har fortalt det til og hun sa det ikkje til x-sambo. Når man e venna med et par og den eine e utro lenge og juger om det, så tar man klart parti me den såra parten. Dere forstår ikkje.. Folk har snakka med maria sjølv, og hun fortalte det til de vennan hun hadde på festen, så alt kommer fra henne sjølv. Det e derfør ikkje løse rykta. Slik, no e eg ferdig med dette. det e maria sjølv som må leve med dette. Dere kjenner ikkje hun. Dere aner ikkje kor syk hun e.. Det e farlig å utlevere seg slik dere gjør til henne.. Vær så snill.. tenk litt før dokk innlate dere med henne. Maria har vore skyld i utroleg mykje forferdelige opplevelsa for andre menneska. Det e mange syke menneska på nett. Ogf selvom dokk trur det, e ikkje eg den syke her... men da har eg advart dokker og dokk må gjør som dokk vil. Takk for meg;)
<3PerLe<3 Skrevet 22. desember 2008 #168 Skrevet 22. desember 2008 ok. det fikk ikke jeg med meg, at hun selv hadde sakt det til folk. men det er klart at en tar parti med den andre part om man er venner med et par, den ser jeg. =) men i mitt og ønsker baby 09`s tillfelle så kjenner ikke vi henne som du gjør og har ingenting med alt dette å gjøre. det er klart at om dette er sant så er det slik at jeg er en person som ikke er fan av utroskap i det hele tatt. men ettersom jeg ikke kjenner verken deg eller henne så er det vanskelig for meg å tro på verken det ene eller det andre. kanskje du er en person som er ute etter å lage livet hennes surt, men på den andre siden, hvorfor skal du finne på noe sånt(da er du jo gal ) og disse andre vonde opplevelsene for andre mennesker som du snakket om vet jeg jo heller ingenting om så det er vanskelig for oss å ta standpunkt til det og å tro på det ene eller det andre. jeg har ikke utlevert meg noe som kan avsløre hvem jeg er, jeg vet selv at jeg skal være forsiktig uansett hvor troverdige de andre er her inne. optimistisk som jeg er, går inn med en holdning at det ikke er mennesker med onde hensikter her inne for det er jo mange kvinner i dette landet og de fleste ønsker å bli gravide/er gravide eller har fått barn osv.. og om det er mennesker med onde hensikter så er det sykt og de burde holde seg LANGT vekke. uansett hva som er sant eller ikke så håper jeg at ting blir ordnet slik at det er det beste for alle som er involvert. en siste ting: hva mener du med at nå har du advart oss?tror jo ikke det er noe særlig hun kan gjøre over nettet. vi har jo bare pratet her inne, ingen vet hva hverandre heter(eller jo nå vet vi jo hva hun heter), ingen vet noe spesielt om hverandre utenom hendelsesforløpet i jakten på baby i magen.. jeg kan ikke se for meg en sykepleier som står ovenfor etiske problemer/spørsmål hver eneste dag gjøre slike ting, derfor er det vanskelig for meg å mene noe om det.=) og synes bare det var veldig trist måten dette ble fremlagt på fra begynnelsen. er jo ikke nødvendig med sånn navngivning og sånn. ha en fin kveld videre.
Sunnhet Skrevet 23. desember 2008 #169 Skrevet 23. desember 2008 Hei. Skriver på vanlig norsk jeg nå. Fikk litt kritikk på en annen tråd hvor de som leste syntes det var vanskelig med dialekt. Hun er ikke sykepleier.. Har hun sagt det? Forstår at dere ikke kan eller vil forholde dere til hvordan hun er utenfor dette nettsamfunnet. Dere har snakket med en person som har hatt det samme ønske som dere og derfor hatt noe felles. Forstår det. Jeg klarte ikke og la være å skrive her inne da det ble spurt om hvor hun var blitt av... Ja, det koka over da hun svarte på innlegget med løgner. Bare løgner i lang tid. Dere må selvfølgelig la være å tro på meg. Dere kjenner meg ikke. Men jeg lover på mine to små at dette er sannhet. Uansett.. jeg ser godt at dere ikke har noe med dette å gjøre, men jeg håpa liksom hun skulle se det jeg skrev i det første innlegget for å la hun vite at alle vet og for å la hun se sinnet mitt over hva hun har gjort. Jeg ber om unnskyldning til deg perle og til hun andre på denne tråden siden jeg blandet dere inn. Det med å advare dere er fordi dere ikke må stole på en person som henne. En som klarer å leve et dobbeltliv over så lang tid, juge, lage uvennskap, såre en haug med mennesker og så nekte for det etterpå selvom det er hun selv som fortalte alt til 3 venninner på en fest.. Slike mennesker er farlige. Bestevenninna til venninna mi havna på sykehus pga mitt største ønske. Det hun gjorde er helt grusomt... Men jeg skal ikke gå nærmere inn på det. Jeg har ikke snakket med den det gjaldt selv, bare bestevenninna mi, så vil ikke uttae meg mer om det. Ville bare nevne det slik at dere forstår litt bedre at dere ikke kan stole på mennesker her inne heller. Er mange syke der ute.. Ha en god jul;) Og jeg ønsker dere lykke til med å få barn.
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 26. desember 2008 #170 Skrevet 26. desember 2008 Heisann! Nå begynner det å bli en god stund siden vi skravlet masse sammen her inne, jenter... 2små&mamma, det er fint at du advarer oss om dette virkelig er tilfelle.. Men allikevel, er jo ingen her som har fortalt om hele livet sitt til noen og lagt opp til noe..? Vi har bare skravlet litt til tider om ting går litt imot oss på denne "prøve" fronten.. Så jeg syns det er litt stygt gjort av deg å navngi noen her inne på barnimagen.com og legge ut sånn som du har gjort om Maria's liv.. Alle mennesker kan feile, og alle mennesker har rett til en ny sjanse.. Det skal være godt gjort å leve ett perfekt liv uten om å gjøre noen feil! Grunnen til at vi er her er jo pga vi har ett felles ønske; nettop det å få spiren til å sitte! Ikke for å vite så all verdens masse om hverandre.. Vi har jo valgt å være ganske så anonyme her egentlig, selv om vi til tider har gått litt utenfor teamet "å få baby".. Men allikevel, vi kjenner jo ikke hverandre personlig, over hodet.. Jeg følte egentlig at jeg hadde fått to "anonyme" venninner her inne på BIM som virket som å være i ganske lik situasjon som meg! God jul og godt nyttår til dere alle sammen som er innom her å titter:) Nå lar jeg denne tråden her få lov til å være i fred frem til noen andre er innom her Juleklem til både <3Perle<3 og mitt største ønske! Dere har begge to vært gode å dele skuffelser&gleder med, uansett hvem dere nå enn er!=)
<3PerLe<3 Skrevet 29. desember 2008 #171 Skrevet 29. desember 2008 heia:D 2små: jeg forstod dialekta de jeg=) unnskyld men jeg mente hjelpepleier i hjemmesykepleien. ikke sykepleier.. det er jo to forskjellige ting.litt skrivefeil på meg. det er jo og klart at du blir sinna eller provosert eller hva som helst av at en person gjør sån som du har beskrevet dersom det er tilfellet. synes det er utrolig trist for henne hvis hun har gitt seg ut ¨på løgner og bedrageri og det er trist for ønsker baby09 og meg som blir satt i denne situasjonen, når vi ikke har fått det inntrykket av henne i det hele tatt. jeg vet selv at hadde det vært i det virkelige liv med mine venner så hadde jeg reagert på samme måte som du, men ettersom dette er et menneske som vi ikke kjenner eller har et slik forhold til eller om jeg kan kalle det i "det virkelige liv" hvis dere forstår, så blir det litt annerledes. (det ble litt krunglete skrevet, men håper ikke det kom ut feil) det er ikke noe å unnskylde egentlig, er bare dumt på måten det hele kom frem på. og helt ærlig så vet jeg jo og det tror jeg alle som skriver sammen på nettet gjør, at det er ikke trygt å stole på noen en skriver med. for en kan jo som du sier, aldri vite desverre. er utrolig trist å høre det du skriver om det hun gjore mot venninna til bestevenninna de, men på en måte så blir det så langt fra det som kommer til å skje her inne på dette nettforumet, her er det bare anonymt snakk og deling av erfaringer. uansett om vi får snakket sammen med mitt største ønske igjen eller ikke(håper ikke hun har blitt avskremt og at hun kan komme inn hit og skravle med oss igjen, det er så koselig. hun har jo vært med helt fra begynnelsen) så håper jeg at dere en gang kan ordne opp. det går så mye tid og energi på å krangle og diskutere og det er så trist. nå skal ikke jeg prøve å ordne opp for dere eller noenting men uansett hva som skjer så håper jeg at ting løses på en måte som er best for alle:D ønskerbaby09: hvor har maria blitt av?har du skrevet PM med henne? sendte dere begge en PM men har ikke fått svar. hatt en fin jul med masse god mat og presanger? tror nok jeg har forspist med på pinnekjøtt denne julen.. MmMmmm det er så godt! her er TR i ferd med å gjøre sin entrè og det kjennes. men det er greit for da er det igang med en ny PP. i januar runder sambo og jeg vår 36pp og gud så "kjekt" det er! haha. blir det en heidundranes nyttårsfeiring på dere? dere får alle ha en fin romjulstid og så gleder jeg meg til ting blir mer normalt her hehe gleder meg til å høre fra dere igjen snupper:) romjulsklem <3 <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 30. desember 2008 #172 Skrevet 30. desember 2008 Heihei jenter! =) Håper du ikke har blitt skremt vekk fra tråden våres, mitt største ønske.. Var så koselig å skravle med deg/dere! <3Perle<3 vennen min =) Jeg sendte deg en privat medling for en uke siden ca.. Men jeg fikk aldri noe svar! ='( Merkelige greier.. Tror det er noe galt med å sende PM.. Kan prøve på nytt nå etterpå for å se om du får den!? Jeg har heller ikke fått noe svar fra Maria.. Jada, hatt ei koselig jul med ALTFOR MYE god mat! Hehe, føler jeg har lagt på meg 5 kg ribbe og julepølse, haha.. Også har vi fått mange fine presanger ja!! Fikk så mye fine pynteting til hjemmet våres!! =D Hva med deg/dere da? Æsj da, så kjedelig at TR er på vei igjen.. Skal vel begynne med EL testing i dag tenker jeg.. Sist pp fant jeg forsåvidt ikke helt ut når jeg hadde EL pga el testene ikke slo helt 100 % ut, men vi hadde jo sex ganske ofte, så vi burde jo ha truffet uansett!! Begynner å bli bra lei av å ikke vite hva som er galt med meg ettersom det aldri klaffer og spiren sitter!!! ;( Tenker på deg og samboern din, det må jo egentlig være litt godt å ha funnet ut av hva som er årsaken til at det aldri har skjedd noe, selv om det var veldig vondt å få vite..? Og at dere nå har funnet ut hva som kan gjøres for å få det til.. Har dere tenkt noe mer på det da, og prøve sånn prøverør? For er vel det du mente, at dere kunne forsøke prøverør? Huff, nei dette med å få spiren til å sitte er neimen ikke "bare bare"... Husker før da vi var yngre, da var vi liksom sååååå redd for å ha glemt p pilla 1 dag fordi det var såååå fort gjort å bli gravid! Men neida, det stemmer vel ikke akkurat med alle og enhver har vi funnet ut! Uansett, snuppa mi, 2009 er året våres!? Er det ikke det vi har sagt hele tiden? <3 Og imorgen er siste dag i 2008..! =) Har du noen planer for nyttårsaften da? Ha en finfin dag videre! Koselig å se litt aktivitet her inne igjen =D Klem<3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. januar 2009 #173 Skrevet 8. januar 2009 Nå var vi langt langt langt nede på side 6 (eller 7)!!! Dytter litt jeg da, for at vi ikke skal glemme hverandre Savner å kakle med dere! Håper alt er bra? Klem <3
<3PerLe<3 Skrevet 13. januar 2009 #174 Skrevet 13. januar 2009 heisann:D jeg fikk en PM av deg for en stund tilbake og svarte på den også. fikk du den mld? jula har gått så alt for fort, og etter en hard nyttår har jeg pådratt meg en heftig influensa. har vært sengeliggende den siste uken, begynner å komme meg nå HELDIGVIS. hater å være syk! ja vi har også fått masse fint til jul, for det meste pynteting her og samt ting til leiligheten:D hadde EL nå i helga og selv om jeg var syk fikk vi det til, men spørsmålet er jo om det var de rette cellene som svømte inni der når egget kom! hvis ikke får vi bare vente. er jo blitt så flinke på det å vente. ja er en kjempe lettelse å vite hva som kan gjøres når vi skal i gang med barn. det var noe som heter ICSI vi måtte igang med den dagen vi skal sette igang. trodde ikke det var det samme som prøverør, men er ikke helt sikker. forstod det på gyn at det var noe annet da vi var til samtale. hva har skjedd med maria? hvor er hun? savner at alle 3 pratet regelmessig med hverandre! nesten som om hele situasjonen som har oppstått her inne har lagt en demper på hele skravletråden =( hvordan går det med deg? hvor er du i syklusen din`? noe tegn til EL? klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 13. januar 2009 #175 Skrevet 13. januar 2009 HEEEEEIIIII!!!! =D Så koselig å se aktivitet her inne igjen..!! Lurer også på hvor Maria er, savner at vi alle 3 kan snakke sammen her inne! Håper å høre fra deg igjen, Maria... Men veldig godt å se deg her da <3Perle<3 :) Har vært innom her nesten daglig å tittet etter tråden våres, og endelig, nå var det skrevet noe her fra deg igjen! Koselig å høre fra deg =) Okei, da forstår jeg. Vet ikke helt hva det er, men håper nå hvertfall de riktige svømmerne traff egget ditt denne gangen her!! Tok du EL test for å finne el eller kjenner du det hver gang du har det? Jeg er såå glad for at kroppen min ENDELIG har stabilisert seg litt etter pergotime! Jeg har jo ikke brukt pergo siden oktober!? mener jeg å huske.. Og jeg har hatt regelmessid TR rundt den 20 hver mnd. Og nå forrige tirsdag (den 6 januar) hadde jeg mjest sannsynlig EL.. Hadde knallpositiv eltest både søndagen og mandagen før Så håååååper sååå at spiren har satt seg denne gangen, hoho. Jeg har lest at det kan hjelpe at jenta kommer før gutten, så vi gjorde det alle gangene vi "hoppa i høyet" da, hehe. Så håper det hjelper oss også Og sitter ikke spiren denne gangen, så kommer det en spennende februar måned.. Da blir det LAP på meg. Gru-gleder meg veldig veldig =) Ser fram til å høre fra deg/dere igjen!! Klem<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå