Gå til innhold

Skravletråd for <3PerLe<3, ØnskerBaby09*18pp-aug08 og *mitt største ønske*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytt, dytt!

Nå er det jeg som er her alene igjen.. Haha..

Vi er flinke til å bytte på :)

Var innom "sliter" siden og så ett innlegg du hadde svart på *mitt største ønske*!! Jeg er helt enig med deg.. Skjønner ikke hvorfor dette her skal være så vanskelig og urettferdig!?!

Likte godt det skrivet om de bøndene som ventet på regn, er vel noe i det, men vanskelig og helt forstå da man er i situasjoenen selv og ikke får det man ber om....!!

Vi nærmer oss prøvere i 2 år vi også.. Eller, altså jeg kaller det prøver så lenge man ikke har brukt noe prevansjon og har hatt jevnlig sex jeg da... For er jo det som er oppskriften på å få baby i magen har jeg hørt?? Men lurer snart på om det finnes andre oppskrifter som virker jeg asså... Nei, som sagt en million ganger før; vi får ta tida til gode, så skjer det oss "sliterne" også!? Det må jo gjøre det, hvertfall så lenge det meste er i orden i kroppen. Og det forteller jo disse legene/gyn oss, så vi må jo bare tro på dem?

Må bare si det, vi har fått oss ei litta dvergpinscher jente, hu er så skjønn (og LITEN, nesten altfor liten!!) :-D

Samboern ligger med hun i armkroken nå og det er såååå koselig. Vi er liksom blitt en liten familie nå... Men en hund er jo selvsagt ikke helt det samme som en baby da. Men vi må jo ta til takke med lille frøkna våres her nå i første omgang ser det ut til... For ser mørkt ut til at jeg skal greie å få noen spire i magen enda!?!

Jeg har begynt å få mensmurringer allerede, så er nok hun idiotiske tanta som er på vei ja!!

Jeg har seriøst mista litt troa jeg nå.. Jeg skal PRØVE og IKKE tenke så mye på EL,testing,baby osv. og bruke all tid på min lille familie her nå, for er nok og henge fingra i med en liten valp :)

Så skal vi se om denne oppskriften alle snakker om hjelper!! Altså det og SLUTTE å tenke så mye på prøvingen og bare la det skje!!

Men er vel lettere sagt enn gjort, vi får se... Jeg føler meg ganske flink hittil.. Jeg har ikke tenkt mye på det nå de siste 2 ukene (men kanskje ikke sååååå rart etter alt som har skjedd i livene våre.. alt ifra negativt til positivt...) :-)

Har du noen fler symptomer på graviditet/ IKM da *mitt største ønske*?

Jeg er hvertfall bombe sikker på at TANTE kommer på besøk i løpet av helga/begynnelsen av uka igjen!!

Og <3 Perle <3 Hvordan ligger du ann? Har du fått sjekket opp i disse blødningene osv?

God natt go'jenter!! <3

nattaklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæææææh...!

En liten ting jeg vil bare tilføye, ett lite utbrudd...

Hvorfor i alle dager må det være sååååååååååååååå sinnsykt mye reklame om gratis babypakker osv her inne? Er vell egentlig ikke såååååå rart, men det skulle #¤"%#¤%¤% meg vært en gratispakke med "hjelpeprodukter" for de som sliter med å bli gravide også, for dem som ØNSKER baby av hele sitt hjerte!! En pakke for slitere rett og slett. Den pakken kunne inneholde noe motiverende og lese på i denne prøveperioden, Vitaminboks med folat, e vitaminer osv!?!

Litt sånn koselige ting og tang så vi også føler oss tatt vare på..

syt, syt! Men det er så himla mye sånne babypakker, søte babyannsikter osv. som kan virke sårende for oss som aldri får spiren til å sitte?!

Jeg mener absolutt IKKE noe vondt om alt det som ligger ute som man kan få prøver på til babyen osv, det er jo bare kjempepositivt for dem som ER gravide, men det skulle ha vært en slags "hjelpepakke" til oss også. Vi er jo helt sikkert innom her 10 ganger oftere enn dem som har spiren i magen :-)

Sikkert helt tullete av meg og si.. Men måtte bare!! :P

Go'natta nydelige prøverne mine, en dag er vi ikke prøvere lenger (håper jeg)!! =o)

<3

<3

<3

Det ble tre innlegg på rappen, NÅ er det deres tur og føre inn noe på tråden våres! ;)

Skrevet

Hei jentene mine=)

Idag har jeg en sååååååååå utrolig dårlig dag, gråter nesten hele tiden det er ikke noe spesielt, men er kjempelei meg og klarer ikke å holde igjen tårene....

Den siste uka har rett og slett vært helt forferdelig, og det er nok pergoen som tuller med hormonene i kroppen min, skifter fra å være blid, til en kjeftesmelle, til en sutre unge....hihi, uff skal ikke være lett asså,,,

Tror kanskje også at en grunn til at jeg er så lei meg er at en av mine bestevenninner fortalte meg på torsdag at hun var graivd, og det var selvfølgelig ikke planlagt engang, men dem brukte ingen prevasnjon da...., så jeg har sagt til henne, at hun ikke bør bli gravid før meg, og HVA SKJER???

nettopp det....NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!! Min venninne grua seg sykt mye ti å fortelle det til meg, og hun sa til meg: du vet at jeg er glad deg, så ga hun meg en klem, og sa at jeg må fortelle eg noe...da skjønte jeg det med engang...hun gråt når hun fortalte det stakkar....og jeg gråt, synes jo selvfølgelig at det er KOSELIG, men synes at verden er så URETTFERDIG.........Når skal det bli min tur???

Så nå satser jeg bare på at mensen ikke kommer på tirsdag el onsdag, noe den selvfølgelig gjør...er så lei av skuffelsen...

Men tenk da dere, om den ikke kommer så går jeg gravid sammen med min bestevenninne?? da er jeg ikke sint på henne lenger hvis det er tilfelle....

Så nå lever jeg som jeg alltid har gjort, orker ikke å legge livet mitt på vent for barn, spiser det jeg vil, drikker alkohol når jeg skal på fest, og røyker på jobb og sammen med venner...har egentlig slutta, men har nå blitt en sånn sosialrøyker...vet det er dumt, men når jeg slutta i 8 mnd og det fortsatt ikke hjalp, blir man drittlei og det er på måte trøsten min hvis dere skjønner....slutter jo selvfølgelig på dagen når jeg finner ut at jeg er gravid=)

Er sååååååååå glad for at jeg har dere,takk takk=)

det er ble et vedlig syteinnlegg , men men.....

Ha en super lørdag=)

*pusspuss*

Skrevet

Syns virkelig synd på de venninnene dine som blir gravide. Huff.. Det er trist å lese om den type sjalusi og misunnelse. Og spesielt når dette er bestevennen din. Stakkars jente. Det er helt greit at du sliter, men du ødelegger virkelig opplevelsen for dine venninner. De opplever nå det du så gjerne vil.. Å bli gravid! Og de gruer seg sånn til å fortelle deg det at de gråter. Nei, dette var helt forferdelig.

Tenk så ødelagt lykkefølelsen til din venninne er. Og tenk at du er så egoistisk. Ta deg selv i nakkeskinnet og skjerp deg!

Skrevet

HERREGUD.........

Min venninne gråt fordi hun ønsket at det var jeg som ble gravid først og ikke henne...ikke fordi hun var redd for hvordan jeg skulle reagere...Hun er en som jeg har fortalt alt til, derfor synes hun selv at dette var ille, men håpet at jeg kom like etter.....dette barnet var ikke planlagt og hun ble vel litt sjokka når hun fant ut dette.....

så det her går nok ikke på at jeg ikke er glad på min venninnes vegne, for det er jeg virkelig, men synes ting er urettferdig når noen prøver så lenge å ikke får det til, mens andre ikke prøver å bli gravide....

Har ikke ødelagt noens opplevelse i det hele tatt, som du påstår, og venninnen min spør meg om masse råd og diverse siden jeg har lært meg mye om dette de siste årene......

og den tråden her har jeg med 2 gode venner som jeg har møtt her inne, og vi tømmer ut tanker og frustrasjon til hverandre...må vel være lov det eller??????????

Så GANSKE unødvendig av deg å komme her å kritisere meg når du på måte ikke kjenner meg og min historie!!!!!

Skrevet

Og det at jeg skrev at hun ikke bør bli gravid for meg er noe vi har tulla med før ho t.o.m fikk seg kjæreste....så det er en spøk vi har hatt oss imellom.....=)

Skrevet

Hei og hopp jentene mine! :-D

Må bare si at jeg rynket litt på øyenbrynnene da jeg så noen andre på våres tråd med en litt spydig/unødvendigt innlegg.. Hadde vært koselig om noen stakk innom for å si noe fornuftigt som kunne hjulpet oss eller andre, men dette her er oss imellom og unødvendige kommentarer som vi egentlig kunne vært for uten; ER UØNSKELIG HER INNE ;)

Nei, dette hadde jeg ikke forestilt meg akkurat. Som sagt, koselig med kommentarer fra andre, men få med deg hele historien før noe sies, det var ikke sånn *mitt største ønske* mente det!! =D

Koselig at din bestevenninne har blitt gravid, men SELVSAGT URETTFERDIGT at ei som IKKE planlegger det blir gravid... Det har vi lært oss nå, det er dem som ikke planlegger som får det til!? Utrolig trist, irriterende, sårende og urettferdig for oss som virkelig SLITER!! Jeg forstår både deg og bestevenninden din jeg, *mitt største ønske*.. Hadde min bestevenninne kommet og sagt hun var gravid ville jeg nok syntes at det var urettferdig, for hun prøver absolutt ikke/ønsker ikke barn nå... Men jeg hadde selvsagt blitt glasd for hennes del og at jeg får lov til å bli kjent med en liten baby da den kommer til verden. Men jeg vet at hun ville grudd seg til å fortalt det til meg, på en måte, fordi hun vet at vi sliter litt på den fronten... Så er ganske naturligt å reagere!! :)

Jeg føler virkelig med deg hvertfall, *mitt største ønske*!! Livet er og blir urettferdig..!

Jeg tror jeg spurte deg om noe i en av de 3 siste innleggene mine også (ser dem ikke nå, men husker det var no=p), gjerne les litt fra meg i mine kjedsomme timer.. hehe...

Ellers, har helga vært fin?

Stooooor klem <3

Skrevet

Hei min kjære!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅHHHHH, godt med noen som forstår meg....ble litt sjokka selv når jeg gikk innpå tråden vår og så at det var en kritikk mld som var kommet her, unødvendig..... Men "made in bed" har kanskje aldri vært en sliter selv og har da kanskje null forståelse for hva VI går igjenom psykisk....

Men seriøst "ØnskerBaby09" gratulerer så masse med hund da=)=)=)

har jeg helt glemt å si så jeg nå,morrro!!! og dvergpinscher, hmmm er det sånn det skrives..dem er jo kjempevakre=) frisøren min har en sånn se=)

Og det er vel kanskje noe i det dem sier, for slitere får noen ganger råd fra sin lege om å skaffe seg en hund, for da får de no annet å tenke på=) tenk så morro da=) hvis det funker med hund, så får jeg låne din et par mnd da....hihihihihihi=)

I helga har vi bare tatt det rolig, ikke noe festing bare vært hjemme hos oss med noen venner på besøk...deilig det også=)=)

Du da, kjære?? kose deg med hunden din tenker jeg, hva skal den hete??

Når venter du tr forresten???denne uka du å vel???

Takk for at jeg har dere=)

**KLEMMER TIL DERE**

Skrevet

Hei igjen.. Koselig at du også er en "natterangel", *mitt største ønske* :-P Er sykmldt tom imorgen jeg, så siste natta jeg kan sitte oppe!

Samboern, Lexie og jeg har sitti og sett på robinson på tv3.no nå.. Så måtte bare kikke innom før vi legger oss, og da ser jeg at du har vært her inne etter meg, er så koooselig det =D

Ja, herregud, jeg måtte heve litt på øyebrynna i det jeg leste det hun "made in bed" hadde skrevet.. Hun tok nok en litt for kjapp beslutning der gitt, svare på noe hun ikke vet historien bak, det kan jeg si at er gaaanske så unødvendigt ja...!!

Som du sier, dem som kanskje ikke kjenner til den situasjonen vi er i, forstår rett og slett ikke!! For dette her sliter virkelig på psyken altså..... Så om man ikke har samme problemer/kjenner til det vi går igjennom, så kan man rett og slett la være å bry seg spør du meg!!! Vi er ikke her inne på barnimagen for å bli tråkket enda mer på!! Her inne på tråden vår så har vi det jo bare koooooooselig og trygt!!! Er så glad vi kan snakke sammen om alt mulig her inne, forstå hverandre og bry oss om hverandre!! :-)

Vi er mennesker, og vi gleder oss over andres gleder, spesielt om det er noen vi er glad i som har noe å glede seg over. Og i det noen vi er glad i er blitt gravide og gleder seg over det, så gleder vi oss vi og!! (her ble det mye glede-ord gitt=p...) Men gleden hadde nok vært 100000000000000 ganger større om vi også hadde fått dette her til!!!! Og det SKAL vi snart, snart, snart... Vi må jo få det til -til slutt!?!? :-D

Takk for det!!! Ja, det skrives sånn som du skrev det, flink jente! :D

Jeg håååååper virkelig at det klaffer nå når jeg har noe annet å tenke på asså!! Tenk om DET hjelper a!? Om det skjer, noe jeg egentlig håper (men har miste litt troa på), så skal jeg jammen meg tro på dem som skriver hele tiden; "slutt og tenke/stresse med å få baby, så blir du gravid!" ...Og dem som råder til og få seg en hund.. Hehe.. Men jeg har faktisk fått stresset ned litt mindre når det gjelder prøving/tesing/bli gravid etter at vi fikk frøkna våres.. Vi har jo blitt en liten familie og har fått ei litta go'jente og ta hånd om/oppdra/ha ansvar for så nå er jeg egentlig veldig fornøyd, jeg har jo blitt "mamma" ;p

Og klaffer det nå de nærmeste månedene, så må du få låne Lexie for en liten periode asså, hahaha :P

Så nå skal jeg hvertfall prøve å ha ett litt mer avslappet forhold til denne prøvingen, og PRØVE å ta det som det kommer... Prøve, prøve, prøve... Legg merke til, prøve, for jeg kan ikke love noe, hehe. Plutselig får jeg kanskje helt hetta igjen og måååååå bli gravid NÅH! Selv om jeg vet at det IKKE hjelper og stresse for da kan det jo bli vondt værre ja......

Nei, vi får prøve og leve ett mest mulig normalt liv og ikke tenke så mye på det å bli gravid (selv om det er V A N S K E L I G!!!)... Men jeg har ett stort håp om at vi skal få dette her til samtidigt jeg, jentene mine!! Tenk såå koselig det hadde vært da!?!?

Vi får prøve å se det positive i alt dette her, da vi førstes får en graviditetstest med postitivt resultat, så jubler vi mer enn hele verden til sammen!!! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... Er ikke det ett ordtrykk som kanskje bør ha en mening...!? :)

Aha, koselig og være hjemme med venner da, og bare slappe av:)

Vi har vært en liten tur i Valdres i helga vi.. Hatt med lillesnuppa våres som skal hete Lexie :) Så vi har bare slappet av vi også, koselig det! :)

Ja, jeg venter TR ganske så samtidigt med deg jeg snuppa mi! Jeg fikk TR den 20 eller 21 okt, så venter jo egentlig TR imorgen m(idag blir det vel egentlig om man ser på klokka, men, haha...) eller tirsdag..

Men jeg tok en graviditetstest på onsdag eller torsdag og den var 100 % negativ, så da mistet jeg LITT håpet!!! Og jeg har hatt mensmurringer i noen dager nå, så den uønskede tanta dukker nok opp nå i disse dager tror jeg....!!

Men ingenting er sikkert før TR har ankommet for fullt... Så vi får krysse fingrene!!! X

Har du merket noen fler symptomer til noenting da?? :)

Nå får jeg vel legge meg.. Blir sliten av å skrive så laange innlegg her :P

God natta snupper!! :-D

<3Nattaklem<3

Skrevet

heia jentene mine:D

det var lenge siden nå. har så dårlig tid om dagene. nå er det fullt eksamenskjør og gleder meg til å få livet mitt tilbake når juleferien kommer. derfor må jeg bare si at det kan bli lenge mellom hver gang jeg får kommet meg inn her. er på skolen fra 8 om morran til 9 om kvelden og da når jeg kommer hjem er jeg slakk og sovner med en gang.

ja det er vanskelig å se at det står Skravletråd for <3PerLe<3, ØnskerBaby09*18pp-aug08 og *mitt største ønske*, det er jo tross alt bare overskriften liksom.. haha. =) meeeeen nå er det nå desverre sånn at alle kan jo skrive hvor de vil, men må si meg enig i det at en kan hvertfall lese alt før man slenger inn et innlegg:) og det er jo klart at man er glade for veninner som blir gravide, men gleden kunne kanskje vært større om det klaffet for en selv også. og ja, en blir litt egoistisk og bare tenker på seg selv når en har prøvd i så mange år uten å få det til. om noen kaller meg egoistisk så får de bare gjør det, for jeg er rak i ryggen og tåler den kommentaren oppi den lange prøvetiden. hadde vært annerledes om jeg nettop hadde begynt prøvingen, meeeen desverre har det snart gårr 3 år.. vi er nok ikke de eneste her inne som har skrevet i et innlegg at det er vanskelig å glede seg når venninne etter venninne kommer å sier de har spire i ovnen.

noen tegn til TR da jenter? gratulerer så mye med hund ønskerbaby09:) det er så sykt kjekt med hund! den kommer nok til å gi dere mange gleder og nok å gripe fatt i om dagene. kanskje hjelper det, at du ikke tenker så mye på den prøvingen at plutselig skjer det =) ellers noe nytt som har skjedd ? sykemeld ønskerbaby09? høres ikke bra ut! er så kjedelig årstid dette her. influensa og snufse neser over alt=(

i dag igjen så jeg noe rødt/rosa på papiret og i trusa når EL var på fredag.. fikk ikke helt positiv El tester denne gangen, men to nokså sterke streker var det på testen den ene dagen. erdet ikke sånn at den teststreken skal være nesten like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? så det er nok ingenting denne gang heller.kanskje det var el som kom så seint og at jeg blødde bittelittegranne i den anledningen.. ikke vet jeg.

nå må jeg hoppe i køya for å komme meg opp i morgen.

God natt søte søte jenter <3 <3 <3

Skrevet

Heihei go'jenter :D

Står til? :)

Koselig å høre fra deg igjen også, <3 Perle <3 !!=D

Skjønner godt at det blir noen dager mellom hver gang du er innom her på BIM da du er så opptatt med skole og eksamenstider... Det kan være slitsomt det!!

Takk for det!! Det er jammen godt å ha blitt "mamma og pappa" til en liten søt frøken altså :) Godt og komme hjem til en liten uskyldig skapning som har vært hjemme hele dagen og ventet på deg.. Var sååå godt å komme hjem til hunden vår idag altså,hihi!! Og nå ligger samboern og lille Lexie ved siden av meg og sover, er så koselig å ha blitt en liten familie =D

Helt enig, man blir litt egoistisk da man har prøvd så lenge uten å få noen spire til å sitte.. Så det er neimen ikke like lett og glede seg over alle sammen som får full klaff på en-to-tre...!!

Jeg tenker så mye på H V A som kan være galt med meg ettersom dette tar så lang tid!? Samboern sine svømmere er jo som dem ska, så må jo være min feil at det ikke klaffer... Hmm, er kanskje bare tiden som venter på oss jentene mine? Skulle bare ønske vi fikk dette her til snart... Jeg kommer nok hvertfall snart til å ringe min GYN for å høre litt om eventuelt en sånn HSG røngten undersøkelse (hadde du også vært på sånn sjekk, <3Perle<3??) Når jeg sier snart, så mener jeg vel uttpå nyåret en gang.. Jeg har jo lært meg og ha god tolmodighet nå, så ingen vits i å stresse det opp enda mer akkurat nå når vi har fått hund, juletider osv... Men må si det som det er, det hadde jammen vært godt og bare fått det bekreftet at egglederne mine var åpne og som dem skal være!

Hmmm, kom d litt rosa på papiret når du hadde EL? Var det mye eller?

Lille håpefulle meg tenker jo at det kunne ha vært festeblødning om du kanskje hadde hatt EL litt før, men neimen ikke godt å si hva kroppen finner på til tider.. Jeg har faktisk opplevd å fått rosa på papiret jeg og sånn rundt EL en gang, men det var veeeldig lite....

Jeg skal vel egentlig ha TR sånn ca. idag eller imorgen, men ikke kommet noe enda.. men kan si det sånn at jeg har hatt mensmurringer siden før helga!! Så TANTA dukker nok heelt sikkert opp snart kjenner jeg...!! Eneste er at jeg har vært veldig kvalm nå, men hender jeg er det noen dager før IKM, så det annser jeg bare som ett symptom på at dumme dumme Tante Rød kommer snart....

Og dessuten så tok jeg jo en graviditetstest i forrige uke som var knall negativ, så.. Har nok liten tro denne gangen også... =(

Du da, *mitt største ønske*???

kommet noen tante på besøk enda? =S

Skulle ønske kroppen hadde egen innebygd graviditetstest som sa fra så fort man var gravid, så hadde vi sluppet å lure så fælt denne tiden her... BlæH!

Får vell legge meg snart.. Skal til dyrlegen med snuppa våres imorgen tidlig og ta vaksine, helsjekk osv.

Har fått en sånn "morsfølelse", så jeg gruer meg litt til å oppleve at Lexie tar sprøyte osv.. Stakkars.. Håper hun tar det fint bare =)

God natta da snupper <3 Nattanuss ;)

Skrevet

Hei beste bim jentene mine=)

Velkommen tilbake <3PerLe<3 , koselig å høre fra deg igjen...

Rosa på papiret etter el..hmm jeg hadde tenkt festeblødning med engang...tvi-tvi...

INGEN mens her idag jenter....ååhhh, jeg har et hååååååååååp....har hatt mye stikkninger/ murringer de siste dagene, fryser veldig om dagen, er SUPERTRØTT, kunne sovet flere dager i strekk, og litt ømme pupper....Kjære gud vær så snill....hihihi=)

Fikk skikkelig menssmerter igår, kjempevondt i magen og korsryggen og nedover låra, så trodde jo da at TR kom idag, men nei...har aldri hatt menssmerter før TR har kommet før, har det som regl alltid en time etter ankomst jeg...

Så håper ikke TR dukker opp imorra eller, for da blir det testing på torsdag....

Min venninne nå som er gravid sa at hun hadde hatt sånne menssmerter den siste uka nå...hmmm, er så skummelt å se etter tegn hos en som er gravid, å sammenligne....nei uff er en påkjenning det her!!!

Lykke til med vaksine av Lexie imorgen da, mamma..hihi=)

Skal snart hoppe i køya jeg også, skal på Ikea sammen med mamma og handle imorra,gleeeeeder meg!!!

God natt, sov godt=)

**klemmer**

Skrevet

Gooood morgen jenter :D

Håper alt er bra med dere idag og at ingen TANTE RØD har dukket opp!!! Kjære gud, la henne holde seg borte fra oss i 9 mnd...!!

Nå har jeg akkurat kommer hjem fra dyrlegen med Lexie.. Hun var såååå flink atte.. Hun gjorde ingenting ut av å ta vaksine heller.. Dyrlegen syns hun var veeeldig flink XD *stolt mamma, hihi*

Godt å høre at ingen TR har ankommet hos deg heller enda, *mitt største ønske*

hun har heller ikke ankommet mitt hjem heller... Heldigvis!!

Drømte i natt at jeg fikk to supersterke streker på graviditetstesten og jeg vaaaaar såååååååå glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!

Haha, jeg lå til og med å snakket til samboern i halvsøvne og sa at jeg var gravid og akkurat hadde tatt en test.. Så svarte han litt mumlende i søvne han også; "Åh, så bra.. Nå ble jeg utrolig glad jenta mi..."

HAHA!! Går det virkelig ann å bli så med i det man drømmer.. Jeg våknet liksom av at vi snakket sammen om det i drømmen... Merkelig greier... Hååååååååper såååå inderlig at det er en liten spire i magene våres og at det ikke bare er TR som banker på.... For har jo hatt mensmurringer i flere dager nå jeg og (men er litt redd det er pga pergo'en at jeg får sånne mensmurringer)!!! Men som du sier, *mitt største ønske* så er det faktisk veldig normalt med mensmurringer i flere dager da man er gravid også... Men åååånei, nå må vi ikke tro og håpe for mye her, for vi vet jo hvor skuffa vi blir om tanta dukker opp!!

Om vi tenker for mye på at vi er gravid, så kan jo også det ha påvirkning på kroppen, slik at TR utsettes noen fler dager enn normalt... Det har hvertfall skjedd meg flere ganger.. At jeg har tenkt og innbilt meg at jeg har vært gravid, også har jeg tatt en test (som selvsagt er negativ) også har TR dukket opp bare noen timer etterpå...!

Hmm, håper at det var en festeblødning <3 Perle <3..??

*Tvi, tvi* som *mitt største ønske* sier =)

Nå får jeg vel legge meg å sove litt til jeg, hehe. Lexie ligger å sover, så hva skal man da gjøre? :) Tenkte å vaske hjemmet, men *gjesp* jeg ble litt trøtt.... (WÆÆÆÆ, jeg er også trøtt hele tiden!?!?!??! nei nå må jeg ikke lete etter fler symptomer nå da.... hehe)

Vi snakkes babesene mine!!

Klem fra N =)

Skrevet

Hei snuppiser=)

Er så SKUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFA.........................................................................................................................................................................................................................

Idag akkurat på dag 28 dukka den JÆVLA tanta opp.......AAAAARRRRGGGGHHHHH......Er nå så lei så lei, nå føler jeg nesten at jeg har mista alt håp, nå harjeg vært igjennom 3 pergokurer, men nei det gjorde ikke susen for oss....I desember er det 2 år siden jeg slutta på pilla, hvor laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid skal det ta for oss jenter....snufs, snufs...Imorgen skal jeg stikke innom gynokologen min og spørre om jeg kan få snakke med henne, og be de opp å sende HENVISNING litt kjapt...

Så idag har jeg jo vært på Ikea med mamma, så ble jo litt trøsteshopping da, jenter...hihi...brukte jo noen tusen..jajaja, synes jeg fortjente det!!!!!!!

NEI NÅ BLE DET MYE SYTING HER, TAKK FOR AT DERE GIDDER Å HØRE PÅ!!!!!!

Holder en knapp på deg jeg vakre "ØnskerBaby09" =) håper tanta fortsatt har holdt seg unna deg!!!

Hvordan gikk det med Lexie idag forresten, var kanskje verst for mamma...hihi=)

Koselig drøm du hadde inatt da, jeg drømte at den nye bilen vår ble stjålet og det var ikke like hyggelig...hihi...

Sov godt<3

**pusspuss**

Skrevet

heia jenter =)

ja er utrolig slitsomt med eksamen, men på en måte er det litt kjekt og. liker å ha press på meg. for da vet jeg at jeg må lese hvis ikke går det feil vei..:P hehe

nei jeg har ikke vært på sånn HSG røntgen. bare innvendig ul.har heller ikke fått kommet meg inn på dag 3 i syklusen å tatt blodprøve fordi det har aldri klaffet med når den dagen har vært og når de har kontortid..litt kipt.. men.."det er jo liksom ikke som om jeg har det travelt".... NEIDA!

har allerede hatt el tror jeg. for noen dager siden. det samme skjedde sist periode men da var det ingenting og tr kom som planlagt. hun dropper aldri ut. "trofaste tante rød". det samme var i dag, rosa rosa rosa.. hele dagen.. blir nok aldri klok på denne kroppen her..forstår meg ikke på den. det har ikke vært masse på en gang, det har vært jevnt over hele dagen..men synes å ha lest noe om kjemisk graviditet. at egget (befruktet eller ubefruktet egg) såvidt kommer borti veggene der inni på vei nedover i systemet og får det til å "blø" litt.

spennende at TR ikke har kommet enda. håper den uteblir skikkelig da! men murringer siden før helgen.. det fikk meg til å tenke på en venninne av meg som hadde det samme i over en uke. før mensen og etter mensen,(hun fikk mensen også vel og merke) men hun tok en test bare for morro skyld etter den uken etter Tr, da murringene begynte å gi seg. og den viste to klare streker=)

er så trist at vi nesten ikke tør å håpe vet du, fordi skuffelsen blir så stor mnd etter mnd. skulle ønske at dagen eller el kunne man få resultatet..:D at det ikke tok mange dager for et evt befruktet egg å feste seg.

fant du masse kjekt på ikea mitt største ønske? I heart ikea!! hva skulle man gjort uten?! det går vel ikke ann å gå inn der uten å finne noe gjør det vel?

nå må jeg tusle til sengs

for å komme meg på skolen tidlig i morgen for å få plass på lesesalen.

god natt favoritt BIM jentene mine <3

Skrevet

Heihei søte jentene mine...

Hvordan går det med dere???

Stikker bare innom for å fortelle at... ja... nå kan dere gjette;

..............DUMME TANTE RØD ANKOM IDAG =((((

Og så #¤%&%¤(/%¤#" vondt det gjør denne gangen!!! Auuuu... kasta innpå med 3 store paracet rett etter hverandre.. Skjønner ikke, hvorfor gjør det så vondt nå? Er det virkelig normalt å få helt syke mensensmerter da man tar pergotime??

Ok, kanskje jeg normalt sett er ganske bortskjemt med at jeg ikke har så sterke menssmerter til vanlig, men nå etter pergo så kjennes det ut som ting er satt igang inni der hvertfall.. Nesten litt ekkelt altså.. Hehe.. Så er nå kjemperedd for å ta dobbel kur, tenk om det blir dobbelt med smerte neste gang?? Da dævver jeg! Hahaha...

Klage klage..

Tror det blir LAP på meg utpå nyåret, om ikke spiren fester seg snart... Har begynt å tenke så på om noe er "galt" inni der... Jeg skal nok greie å vente noen måneder, kanskje ut til mars-april feks tilfelle det snaaaaart skulle klamre seg fast noen svømmere, men... Jeg skulle få innkallelse fra GYN da det hadde gått ett halvt år fra sist jeg var der, så...Vi får nå sjå da =)

Men blir litt ekstra redd for at noe er galt inni der ettersom jeg har så jævlig med menssmerter nå... Er gått over litt akkurat nå, men innimellom tar det helt av!! Huhuuuu... Sytepave, er det det jeg er? =P

Tar å skriver litt mer personlig til dere imorgen eller no, må få lagt meg for morgendagen blir lang... Jobb kl ni og til halv fem, så skal ei venninne og jeg kjøre ned til mamman min som bor like utenfor Oslo.. Jeg er såååå trøtt om dagen, og man blir jo ikke mindre trørr av å kjøre bil i mørket da.. Usj.. Men godt å komme hjem til mamman sin en tur.. Kanskje jeg skal ta en tur på Ikea jeg også.. Hender vi drar ditt innimellom.. Fant du mye fint der da *mitt største ønske*??

Nei nå får jeg avslutte før jeg skriver tusen ord til.. hehe.. Blir så revet med her..

Gjesp...

God natta gulljentene mine =) <3 Klem <3

Skrevet

Hei jentene mine=)

Ja da er vi blødere begge to da, ØnskerBaby09....æsj, æsj, æsj...drittmensen......

Igår gikk jeg ned på kontoret til min gyn og snakka med kontordama og sa at jeg var så drittlei, og at dem nå måtte se å få sendt en henvisning på lap....er såååååååååååå LEI av å vente jeg nå....fikk time 2 desember, så da skal jeg ha en smatale med gyn evt undersøkelse, også får jeg vel vite hvor lang tid det tar før jeg får lap og ang søknad om prøverør...Gleder meg til å få det igang nå da...får ORKER ikke mer pergo...det går ut over forholdet vårt, jeg har jo vært et troll i det siste.....hihi=)

Så vi har egentlig tenkt å ta en pause ut året vi nå, og bare nyte alle festene vi skal på fremover, og ikke minst sydenturen vår, det skal bli så deilig å komme seg bort litt, og bare ha fokus på hverandre!!!!

Men 2 desember når jeg skal til gyn er dag 14 i min syklus, og da har jo alltid jeg EL, så jeg spør gyn om jeg bør gå hjem å hoppe i høyet den dagen da...hihi=) men har bestemt meg for å ikke el teste og at vi skal ha sex når vi vil, og ikke når vi må....

Hadde også sykt med mensmerter på 1 og 2 kuren min på pergo, har alltid hatt dritvondt jeg også, men etter pergoen var det rett og slett for JÆVLIG...så vet hvordan du har det...men fikk ikke noe særlig mer nå på den dobble, dytta i meg paracet da siden jeg var på Ikea, for kan jo ikke ha menssmerter å gå å shoppe....så det gikk faktisk bra=)

Fant masse fint vettu, men blir alltid mer enn man planlegger...hihi,men morro=)

Nå skal jeg legge meg en halvtimes tid, har så vondt i huet, og skal på jentekveld hos en på jobben idag, så må være opplagt til det, så da skal vi spise taco, også blir det litt vin vel...*knis*=)

MEN JEG VET EN TING : 2009 ER ÅRET VÅRT,VAKKRINGER<3

Ha en super fredag=)

*Nuss & klem*

Skrevet

ØYYYYYYYYYYYYYYYYY...var helt nede på side 5 jo...hihi=)

Ikke så aktive om dagen!!!!

Mensen mi har vært super merkelig nå....jeg har alltid tr kun i 5 dager, så var da ferdig på lørdag...på søndag kveld, kom det litt sånn mørkebrunt blod...det gjorde det også mandag morgen...opphold helt til kvelden, og da blødd jeg masse friskt blod....hhhmmmmm, veldig merkelig også....og på dagen idag har det vært litt mørkebrunt igjen...hatt vondt i eggstokkene idag også, kanskje pergoen som har gjort at det har blitt slik... har din mensen blitt annerledes etter pergo eller???

Ha en god natt snuppelupper=)

**nattaklem M**

• 2 uker senere...
Skrevet

ååå herreguuuud nå var vi jammen nede på langt over 10 side.. tar selv skyld i dårlig aktivitet de siste ukene, men det har vel egentlig sine grunner:

er ting som har hendt siden sist jeg var her inne ser dere. jeg var hos gyn for litt over to uker siden for å ta den blodprøven på dag 2 eller 3. samtidig som vi leverte ny prøve for sambo den dagen. det ville ta en uke før vi fikk resultatene og nærvene var i ferd med å ta knekken på oss begge. dagene gikk og når det var gått en uke ringte vi ned for å høre hva prøvene sa.. . . .

mine prøver var kjempe fine, ingen problem, eggløsning hadde jeg hatt den perioden (mest sannsynlig da det var litt rosa i trusa, leste at om en blødde litt rundt el så var det et tegn på ekstra fruktbarhet) nivåene i kroppen min var akkuratt som de skulle og alt var flott. MEN

da vi spurte om svømmeprøven ble det rolig i tlf..:( hun sa at hun ville helst at vi skulle komme ned å ta en prat med henne på kontoret for ting var ikke om det skulle. hun sa i telefonen" de var ikke helt bra de prøvene" da ble jeg og sambo redde, skikkelig redde og jeg begynte å grine selvfølgelig. hun sa at det at de prøvene ikke var noe bra kunne ha noen årsaker/grunner, men hun så helst at vi tok det face to face. så vi fikk tid i midten av desember for å komme til henne.

siden jeg snakket med henne har humøret vært lavere enn lavest og har tydd lett til tårer. HVA FAEN kan det være med sambo? er han syk? er han steril, HVA!?!! synes det var skikkelig dårlig gjort å ikke kunne fortelle det over tlf. selvtilliten til sambo har heller ikke vært på topp den siste uken. kjenner han nesten ikke igjen. han er deprimert og skikkelig nedfor. kommer nok til å bryte ut i tårer når vi går inn på det kontoret hennes! så i og med at noe er galt med svømmerne hans er det nok ikke nødvendig for meg å begynne på pergo med det første:(

HUFF. det ble et skikkelig syte innlegg dette, beklager.

hvordan står det til med dere jenter? utrolig lenge siden? fått handlet alle julegavene? hva kjøper dere til sambo? synes det er så vanskelig å finne den perfekte gave.

håper virkelig å høre fra dere SNART :-)

<3 <3

Skrevet

Heeeei go'jenter!!

WOW, var vi helt nede på 10 side?? =O

Jeg må si jeg har savnet å skravle med dere her inne!! Men kan nok ta en del skyld i at vi var helt nede på 10 side.. Har rett og slett ikke tittet innom her i det hele tatt på nesten to uker.. Har vært dritt lei pcen da jeg har kommet hjem fra jobb, for sitter jo tross alt 7 timer foran pcen på jobben! Også har jeg prøvd å ikke tenke så mye på det å bli gravid.. Har trent litt, vært hjemme med Lexie og samb.. Ellers føler jeg at jobben tar det meste av tiden min.. Vært litt overtid osv..

MEN, nåååå, nå er jeg tilbake jentene mine!!!

Hvordan gikk mensen din, *mitt største ønske*? Kan nok ha vært pergoen som tullet litt med deg ja...

Og <3Perle<3.. Så trist å høre det du skreiv.. KJEMPEbra at alt er som det skal med deg, men usj, det med din samboer.. Dumt legen ikke sa alt over tlf da.. Skjønner godt at samboern din er litt nedforr asså.. For husker selv da samboern min tok prøven så var han jo redd for at det skulle være noe galt.. Det dem har der nede er jo noe veldig viktig for dem, så. Men når fikk dere ny time?? Rart legen ikke tok seg tid til å snakke med dere en liten halvtime samme dagen da? Hmm..Håper det ikke er noe kjempe alvorlig da, snuppa. Si ifra hvordan det går!!

Jeg ringte sykehuset igår og lurte litt på om jeg var satt opp på noen ny time.. Og da var jeg satt opp på en vanlig 6 mnd kontroll i februar.. Men avtalen med gyn var jo da egentlig at jeg skulle ta LAP etter 6 mnd, sånn jeg husker. Så da spurte jeg liksågodt om det var muligheter for LAP på nyåret i stedenfor en vanlig undersøkelse. Og da ringte GYN meg nå i dag tidlig og sa hun skulle søke meg inn på LAP og at hun da antok at jeg fikk det i feb/mars ettersom det tar va 2 mnd fra man søker til man får operasjonen. Og om noen avbestilte timen sin, så var det muligheter for at gyn ringer meg tilbake for å få LAP litt før også... WÆÆÆ.. Kjenner at jeg gruer meg litt også da.. Jeg hater operasjoner og alt som har med blod og gøgg å gjøre.. Jeg er ei SKIKKELIG pingle =/ Hehe. Men jeg tenker som så, at jeg har nå faktisk greid en brystoperasjon, da bør jeg da greie det bittelille ingrepet der for å finne ut hvorfor jeg er ufrivillig barnløs..!!???

Hva med deg, *mitt største ønske* fikk du noen LAP du også?? Dro ikke du innom resepsjonen på sykehuset og sa du ønsket det??

Ha en fin dag, jentene mine!! Tenk positive tanker, si positive ord & det positive gror :-) Gleder meg til å høre fra dere igjen!

Kleem <3

Skrevet

ja jammen var vi nede på side 10. det blir liten tid til BIM desverre i disse juletider, mye å tenke på og gjøre, og alt for liten tid til å gjøre det på.

skjønner det med PC ønskerbaby09, ettersom mye bruk av pc på jobb hadde jeg også spydd av pc da jeg kom hjem.

Du erflink som klarer å ikke "stresse" med det, skulle ønske jeg også bare kunne slappet mer av. det hjelper nok mer enn vi tror å ikke stresse.

Vi fikk ny time den 18 desember, og vi er så sykt nervøse. Vi frykter det værste og håper på det beste.. er ikke så mye mer vi kan gjøre nå enn å vente å høre hva hun har å si..

skal si! du er kommet godt i gang i stegene mot spire du ønskerbaby! LAP i februar allerede, det er jo snart! OG DET KOMMER TIL Å GÅ FINT :D du, som jeg har jo vært gjennom en mye "verre" operasjon. og i etterkant tror jeg nok at du kan si deg enig i at det var vell verdt det! ?

=)

Håper dere har det bra og at kulden gjør dere godt! =)

KLEM FRA C

Skrevet

God dagen =D

Ja, blir møkklei pc da jeg er ferdig på jobben asså!

Men nå sitter jeg på jobb da, så da tar jeg meg litt tid til BIM ;P

Koooselig at det er aktivitet her inne igjen!! Har savnet dere!!

Aaaaaha, den 18 desember ja... Er 6 dager til, så det går nok fort vettu snuppa.. Men forstår dere uutrolig godt, frykt det værste, men håp på det beste!! Jeg krysser fingrene for dere X

Det KAN jo hende at det bare er bittelitt dårlige svømmere og at legen ønsker å fortelle litt rundt det, og da face to face.. Husk, det er utrolig mange par som sliter av forskjellige årsaker, men de fleste får det til på ett vis uansett!!! Og vi alle 3 jentene skal bli mammaer i 2009 eller begynnelsen av 2010.. Vi får det til snupper =)

Jeg ser fakatisk veldig fram til LAP.. MEN gruer meg!! Men oh jess, <3Perle<3, det er nok helt helt helt sikkert verdt det!!! Helt klart =D Er nesten så jeg håper at egglederne mine er tette eller noe lignende.. Hehe, og at da legene gjør noe med det under LAP'en... =)

Ha en kjempefin dag!! Kleeem fra N <3

Skrevet

Tralalala.. Goood dagen BIM jentene mine!! =D

Nå sitter jeg på jobb og har vært her siden 08 idag tidlig.. Godt å komme seg opp på en søndagsmorgen =)

Hvordan har helga deres vært da??

Savner å høøøre fra dere BEGGE TO =) Hihi..

Tenk, nå er det bare 4 dager til dere skal til legen, <3Perle<3.. Håper så inderlig at det går bra, og at det ikke er noen kjempekrise altså. Det tror jeg ikke.. Krysser virkelig fingrene for dere snuppa mi =)

Ha en fin dag go'jenter!

Klem fra N =)

Skrevet

heisann jentene mine:D

hvor har mitt største ønske blitt av?

helga mi har vært skole skole skole, vært på skolen fra tidlig om morran til sent på kveld. var ute en liten tur på fredag, men det ble en tidlig kveld. dere da?

går inn mot den siste eksamenen min på tirsdag før juleferie så det skal bli deilig å slappe litt av og sånn.

ER så sykt nervøs for den 18:( redd for at det er noe skikkelig gale side hun helst ville at vi skulle komme inn til henne og ta en prat. kanskje hun vil prate om alternativer?! :( jaja trenger jo ikke å ta sorgene på forskudd.

nå må jeg legge meg, skal opp tidlig i morgen for siste innspurt før eksamen.

natta jenter. <3 <3

klem C

Skrevet

Hei vennene mine!!

Ja, det kan du si <3Perle<3.. Hvor i alle dager har *mitt største ønske* blitt av?? HMM...

Nå er det bare 3 dager til du skal til legen din <3Perle<3.. Kjenner at jeg lurer litt jeg også, hehe. Håper det går bra altså!! Du må oppdatere såå fort dere har vært der, snuppa... Jeg skal faktisk til tannlegen den 18 jeg.. Så da skal vi noe skummelt begge to. ;P

Men dette går sååå bra!!

Ha en finfin dag snupper!

Juleklem fra N =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...