Gå til innhold

Skravletråd for <3PerLe<3, ØnskerBaby09*18pp-aug08 og *mitt største ønske*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god morgen jenter! :D

Åååh, så kjipt, *mitt største ønske*.... Blæææææh! Det er såååååååååååååååååå kjedelig når TR dukker opp, og man egentlig har andre forventninger!!!!!!!! Godt du hadde fri da, og kunne legge deg litt... Ja, huff, jeg har hatt veldig menssmerter denne gangen jeg også!!

Hmmmm, jeg syns noe er litt rart denne gangen.. Før så varte TR i en hel uke, men nå er jeg ferdig med hun allerede nesten!! Har ikke kommet noe siden i går.... Og jeg fikk hun ordentlig på tirsdag!?! Bare 3 dager!! Deilig det egentlig da.. Hehe.. Men litt rart at hun ikke varer så lenge som før!

Men vi er sterke og flinke jenter vi, som holder ut alt dette styret, så vidt hvertfall!! =)

Vi får håpe at dobbel pergokur fungerer....!! Jeg har tatt min første pille idag og skal ta frem til dag 9. Er jo på dag 4 nå og skal ta til og med dag 9... Nå skal vi jaggu kjøre på og EL teste til de grader!!!! =D Er jo faktisk ikke lenge før jeg kan begynne å teste igjen, om en ukestid tenker jeg!! Tider flyr jo avgårde... (Tenk hvor fort egentlig 9 mnd går... TENK om vi kunne greid å fått en liten baby i 2009!!Skulle sååååå ønske det!!!)

Endelig helg!! jobber tidlig idag, så er ferdig halv fire.. Det skal bli godt med helg asså :)

Vi snakkes, gleder meg til å høre fra dere!!!

God helg! Klem <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og god morgen jenter:D

da var helgen her og en kan sove leeeenge:D

har lest litt rundt omkring om folk som har brukt el tester for å teste om en er gravid. så da tenkte jeg at, siden jeg er tom for graviditetstester, at jeg likegjerne kan prøve og se. hadde ingen forhåpninger eller forventninger om at det skulle gå verken den ene eller den andre veien egentlig. med en gang jeg hadde dyppet den, kom det opp en blå strek, vet IKKE hva den betyr? den kom frem lengre nede mor der hvor jeg dyppet testen, der hvor det " flate resultat partiet" på testen er hvis dere skjønner? så kom jo den ene rosa streken opp som er et signal på at testen er riktig utført(den kom frem ganske langt oppe mot det grønne feltet. merk at det er tester fra billigetester)rett ved siden av den kraftige rosa streken kom det opp en svak svak lyserosa strek...vet ikke om det er øynene mine som spiller meg et puss, men jeg spurte sambo om hva han kunne se på denne testen, da fikk jeg i svar: det er en mørk rosa strek, en lyserosa strek rett ved sia av, og en blå strek. ok... da fikk jeg bekreftet at vi hvertfall ser det samme.

nå skal jeg gå ned til byen og kjøpe graviditetstester. kanskje jeg klarer å holde meg til onsdag.. det kan bli veeeldig vanskelig men jeg må vel det for å få"riktig" svar.?

Jeg leste at folk hadde jort det samme og fått en rosa sterk strek og en svakere strek på el tester. da har de gått til anskaffelse av graviditetstester og de har gitt positivt svar..

MEN lurer fælt på hva den blåe streken er.. noen av dere som vet? eller har erfaringer fra det samme?

i tillegg til det så har jeg en verkende, brennende stikkende følelse nederst i magen, innbilning? ikke vet jeg.. åååååååå jeg blir gal av denne ventingen...

vil og tør ikke ha forhåpninger, men samtidig vil jeg jo det og! dette er vanskelig.

ble et litt rotete innlegg, sorry:D

lørdagsklem fra meg

Skrevet

Heihei!!

Jaaaa, endelig helg... (Og superfyllesjuk.....*spy*)

Godt at man kan sove litt lenge da ja =)

Hvordan går det?

Oioioi, så spennende <3 Perle <3....!!!!!! Håper virkelig det har klaffet for dere denne gangen asså!!!!!!! Hmmmmmm, merkelig opplegg det med den EL testen.. Aldri vært borti det, nei... Men tok du bare en eller var det slik på flere også?

Teeeenk om du er gravid da!?!?!?! Håpe,håpe...!

Har du IKM på onsdag?? Bestill gravidtester fra billigtester.no idag da, så har du dem nok før onsdag? Så kan du teste uten at det blir så dyrt...Tilfelle den dumme skuffelsen skulle forekomme, da slipper man hvertfall å ha brukt masse penger på tester =)

Dette blir spennende å høre mer om!

Jeg er på min andre dag på pergo igjen.... Godt at jeg ikke har tatt pilla ennå, ellers så hadde den nok kommet opp igjen og vært i do nå... Er LITT fyllesjuk bare... Begynner å bli litt bedre nå, så får vel ta pilla mi=)

Jaja, ha en god helg da, får vel prøve å rydde litt her hjemme jeg!! Gleder meg til på høre mer fra dere =)

Lørdagsklem til dere begge to :)

Skrevet

var ute i går ja?? hehe<:D dagen der på er RÆVVA!!!

jeg tok to og begge ga det samme svaret, tok den andre for en time siden. kom meg aldri til byen for å få kjøpt graviditetstester. bestilte el tester og g tester på ebay i dag. da er det 50 stykk for 126 kr. du kan velge hvor mange du vil ha av el tester og hvor mange du vil ha av g.tester:D i tillegg er det fri frakt:D er til å anbefale!.

har ikm tirsdag om 10 dager, pluss ,minus... vet jo aldri helt sikkert.

jeg er forberedt på det værste og håper på det beste. tror det er den innstillingen jeg bør ha til denne perioden..

ut på noe spennende i dag da jenter? for min egen del blir det sille og rolig. kjenner at høsten gjør at humøret synker og iveren etter det å gå ut på byen ikke er like stor som om våren og sommeren =)

gooooooooood helg skjønne jenter! gleder meg alltid til å høre fra dere!

stor klem

Skrevet

HALLUEN SØTNOSER!!!!

Nå var den helga over, det går altfor fooooooort......

Har hatt jobbehelg i helga jeg, tidlig igår og sent idag, så da var jeg på fylla igår da...hihi, men har vært i overraskende god form idag da, bra det siden jeg har jobbet!!!

Imorgen setter jeg igang med dobbel runde med pergo, alle gode ting er vel 3 jenter, er det ikke det man sier...hihihi..... så vi får se hva som skjer!!

Setter i gang igjen for fullt neste helg...så får vel bestille meg noen EL tester vel...

2009 er året vårt jenter, det kommer til å bli et flott år, med våre skjønne babyer...*drømme*drømme*

Jeg vil snart ut å handle babystæsj og barnevogn, tenk såååå morsomt det er...blir litt gaaaaaaal her jeg=)

Gleder meg til å høre fra dere igjen!!!

**Klemmer**

Skrevet

God kveld jenter!!! :)

Okei.. Enig, er egentlig myye mer fristende og dra ut da det er sommer og varmt:)

Men ja, var ute i går... Hvertfall en liten tur.. Jeg ble så full at jeg måtte dra ifra byen... Er flau over meg selv.. Sovnet omtrent på Egon restaurant... Vi satt der og drakk med jobben til det stengte.. Og jeg var aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor FULL!! Æsj...

Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så dum og drikker såå at jeg blir helt ødelagt... Er jo ikke bra... Jeg blir jo bare kjempesint på min kjære uten grunn osv... Forstår det ikke! Så nå er det lite alkohol på meg fremover.. Heller ett perfekt liv med min kjære enn fyll og fanteri (ikke at vi drikker sååå ofte, men det ødelegger litt uansett...)! Om jeg skal drikke, så skal det i så fall være ved spesielle anledninger som bursdag, ost og kjeks osv. Og da skal jeg i så fall KUN ha med meg EN martini asti e.l. Og IKKE drikke mer... Tåler ingenting vett!! Føler meg som en skikkelig fjortiss dagen derpå.... :S

Nei nok om det...

Men nå har fyllesjuken gått over, takk og pris.. Vi dro til Valdres i går og har vært der frem til i kveld.. Sett på katebabyer!! Ååååh... Dem er såååå utrolig skjønne.. Helt svarte med litt oransj noen steder.. Også så uskylde og små... Jeg ble heeeelt forelska!!!! Fikk LITT lyst på en liten pus vi asså.. Men.

Vi får vel heller prøve å få en liten baby før vi tenker på noen dyr akkurat nå.. Men har sååå lyst på en liten familie :) Ikke at jeg sammeligner en baby med en kattunge, men dere skjønner vel hva jeg mener! Hehe.. Er liksom så koselig å ha noen små uskyldige vesener og kose på også da, og litt ansvar:) Det og liksom måtte "passe på" noen uskyldige..

Tenker litt sånn om jeg kanskje fortere ble gravid om jeg fikk litt mere ansvar.. Hører om andre som har sliti med å bli gravid leeenge får seg hund feks, så blir de gravid kort tid etter... Kanskje det er noen hormoner som livner til litt da man får en slags "mor" eller "ansvarsfølelse" for noen andre..? Ikke vet jeg, men =)

Jeg får vel heller nøye meg med å kose så mye som mulig med disse små kattungene før dem blir store nok til å gies bort tenker jeg.. Selv om jeg kjente jeg falt helt pladask for dem.. Hihi.. Men hvem gjør vel ikke det?=)

Jaja.. Spennende tid vi går i møte fremover, jenter... <3 Perle <3 skal du teste denne uka som kommer??? Håper sååå utrolig på at det har klaffet!! For det lille blodet som kom for noen dager tilbake kunne jo ha vært festeblødning da?? Var det jeg tenkte... Også er det jo litt merkelig med disse testene... Men uff, jeg vil ikke gi deg masse forhåninger og innbilldninger da. Tilfelle skuffelsen SKULLE komme allikevel..... For den følelsen kjenner vi vel til!?!

Men riktig tanke; Vær forbredt på det værste, men håp på det beste!!

Og *mitt største ønske* er det i morgen du skulle starte med pergo igjen eller?

Jeg har tatt min 3. pille med pergo idag, så da blir det vel full testing om en ukes tid tenker jeg...

Det som er litt rart, er at jeg faktisk drømte her en natt ar fastlegen min sa til meg da jeg var der for å få en sykmelding at jeg burde ligge med bena oppetter veggen etter sex ved EL..... Hehehehh..

SÅ kanskje jeg burde følge drømmen min og gjøre det denne gangen!?!?!?!?!

Venninna mi som er blitt gravid hun lå med bena opp etter veggen... Og hun er sikker på at det hjalp...

Nei, dette ble ett laaangt innlegg!! Får vel legge oss snart.. Min kjøre ligger ved siden av meg i sofan og ser på ringenes herre... Da sitter jeg likegjerne med laptopen på fanget og snoker litt her inne =)

Gleder meg til å høre fra dere igjen!!!

NattKLEM <3

Skrevet

.........Selv etter ett suuuperlangt innlegg ovenfor, så kommer det litt mer fra meg her i kveld;

*mitt største ønske*

Ser du også har vært inne på en tråd om "første pergokur" eller hva det nå enn stod...

Jeg begynte å tenke litt på det å bli fulgt opp av sin gyn for å sjekke om egget er der og om det løsner osv....

Men GYN har ikke ringt, sendt brev eller noenting etter at jeg startet på pergo... Hun følger ikke meg opp heller!?!? Var jo til og med jeg som måtte høre om det var ok og bare ta en enkel kur eller hva jeg skulle... Også sa hun at jeg gjerne kunne starte med enkel... Men som sagt, jeg prøver enkel denne gangen også... Føler meg som min egen lege jo! jeg følger faktisk dine spor, *mitt største ønske*... Jeg gjor bare som deg jeg...

Men..Kom til å tenke på at det kanskje er litt rart.. Ikke vet jeg, men følte meg litt usikker her nå, på hvorfor jeg ikke får noen tlf eller lignende av gyn... Skal hun kontakte med for videre sjekk eller må jeg ringe og "mase" igjen om ting ikke klaffer denne gangen heller? Hvem vet om det var 1 eller 6 egg som løsnet sist EL? Eller om det i det hele tatt løsnet noen, selv etter positiv EL test!?! Hmmmm...

Har din GYN sagt noe spesielt om dette? Skal du på flere innvendige UL?

Jeg sitter bare her med en resept på 2 fler doble pergokurer.. Dvs at jeg kan få ut 4 pakker til med pergo... Hmmmm...

Jaja... Det var mitt siste innlegg her for i kveld tror jeg =) Ble bare litt betenkt her gitt!

Vi snakkes, babes!! Nattaklem

Skrevet

Hehe, nå har jeg min egen lille prat med meg selv her inne..

Dytter litt jeg da ;)

Skrevet

HELLO GIIIIIIIIIRLS=)

Hvordan står det til?? har nå jobbet 4 senvakter etter hverandre, siden søndag, og imorgen blir det min 5 kveldsvakt, så jeg gleeeeeder meg veldig til imorgen kl 22.45, for da tar jeg helga=))

Har nå 2 dager igjen med pergo, el onsdag5 nov...så begynner for fullt igjen på lørdag, skal gå for annehver dag nå, men skal el teste for å være på den sikre siden da...hihi!!!

Hvordan ligger du an da, " ØnskerBaby09"???

Og du da , <3PerLe<3?? når har du ikm??

Så nå går jeg for august baby, august er en fiiiiin mnd da, fortsatt litt varmt ute...hihi=)

Er jo lov å drømme litt, drømmer ganske mye jeg faktisk...ser lissom for meg at jeg er ute å går med barnevogn, og skal stolt vise frem mitt vakre barn...hihi=)

God natt jenter; snakkes snart igjen=)

**Klemmer**

Skrevet

Heeeeey!!! :D

Står til??

Nå kommer kveldens innlegg fra meg her..

Godt og ta helga etter flere kveldsvakter i strekk da altså,*mitt største ønske*!!!

Jeg jobber i helga jeg da.. uhuu.. Har hatt turnusfri idag, deilig :)

Her ligger det godt ann foreløpigt.. Tenkte å begynne å EL teste til helga!! Håper EL kommer for fullt... Vi skal ha sex annenhver dag for å være heeeelt sikre på at det er noen svømmere der inne hele tiden! Hehe..

Og denne gangen SKAL jeg faktisk ligge med beina i været 30 min etterpå!!! :D Hååååååper det hjelper.. hihi

Venninna mi som ble gravid sa at det måtte ha vært det som hjalp dem... For hun prøve i ca 6 mnd før det klaffet og den gangen hun ble gravid, så hadde hun liggi med beina oppetter veggen en gooood stund etterpå!!

Så, NÅ er det viiiiiiirkelig prøving på gang denne pp!!! :D

Deg da, *mitt største ønske*? Og <3 Perle mor <3? :)

Forresten *mitt største ønske*... På ett innlegg her inne som jeg skrev for ett par dager siden, så hadde jeg noe til deg, kopierte det jegf skreiv, så kan du lese det om du har tid ;

Ser du også har vært inne på en tråd om "første pergokur" eller hva det nå enn stod...

Jeg begynte å tenke litt på det å bli fulgt opp av sin gyn for å sjekke om egget er der og om det løsner osv....

Men GYN har ikke ringt, sendt brev eller noenting etter at jeg startet på pergo... Hun følger ikke meg opp heller!?!? Var jo til og med jeg som måtte høre om det var ok og bare ta en enkel kur eller hva jeg skulle... Også sa hun at jeg gjerne kunne starte med enkel... Men som sagt, jeg prøver enkel denne gangen også... Føler meg som min egen lege jo! jeg følger faktisk dine spor, *mitt største ønske*... Jeg gjor bare som deg jeg...

Men..Kom til å tenke på at det kanskje er litt rart.. Ikke vet jeg, men følte meg litt usikker her nå, på hvorfor jeg ikke får noen tlf eller lignende av gyn... Skal hun kontakte med for videre sjekk eller må jeg ringe og "mase" igjen om ting ikke klaffer denne gangen heller? Hvem vet om det var 1 eller 6 egg som løsnet sist EL? Eller om det i det hele tatt løsnet noen, selv etter positiv EL test!?! Hmmmm...

Har din GYN sagt noe spesielt om dette? Skal du på flere innvendige UL?

Jeg sitter bare her med en resept på 2 fler doble pergokurer.. Dvs at jeg kan få ut 4 pakker til med pergo... Hmmmm...

...Også sånn sjekk man kan ta for å sjekke om egglederne er tette o.l., jeg vurderer sterkt og ta det opp med gyn om ikke det klaffer nå etter denne runden med pergo...!?

Tør egentlig ikke satse på dobbel kur neste gang (3. gang da i så fall!?)om det ikke klaffer nå, er redd for å bli overstimuler egentlig... :S

Har du fått noen spesiell oppfølging rundt dette?

<3 :-D Øøøøønsker såååå en liten baby vi... :-D <3

Tenk så koselig om vi fikk det til før jul... Det hadde vært en vidunderlig følelse!

Sånn, da var mitt referat!! Venter i spenning på å høre fra dere to go'jentene her igjen!! :)

Nattaklem<3

Skrevet

Hei snuppa!!!

Jeg svarte netopp på tråden du har aget om tette eggledere...

Nope ingen oppfølging av legen her eller, er litt rart synes jeg når jeg leser om andre som får så tett oppfølging.... men, men...jeg er også min egen lege, funker helt greit enn så lenge...*knis*

Siste dag på pilla idag( fredag), så fra og med imorgen blir det sengekos for alle penga... så nå går jeg for dag 10, 12, 14, 16,18 og kanskje dag 20...hehehe...men skal el teste hver dag fra mandag da, dag 12, så hvis el kommer brått den 13 eller den 15, så blir det sengehygge da også...

Vet du hva, det SKAL klaffe for oss 3 flotte jentene denne mnd=)

Det hadde vært verdens beste JULEGAVE, ønsker meg ikke noe annet!!!

Ligge med beina i været ja, pleier å gjøre det jeg også ,pute under rompa og beina oppover veggen...hihi, skulle nesten vært tatt bilde av...hihi, utrolig hva man finner på, neste blir vel at vi står på hodet oppover etter veggen...mohaaaaaaaaa=)

god natt, snuppiser=)

**Nataklem**

Skrevet

Ja, kjempefint at du svarte snupp :)

HELT ENIG!! Merkelig at vi ikke får noen spesiell oppfølging... Men dem vil vel kanksje at vi skal prøve ennå litt lenger før dem setter igang med fast oppføging..!? Ikke vet jeg!?

Men det blir jo faktisk 2 år uten prevansjon på oss til våren igjen da!!

Jeg forstår bare ikke att det ikke skal klaffe!!!?!??!?!?!?! WÆÆÆ!

Hehe, nå begynner tålmodigheten min å ta slutt her!!! Hehe..

Det SKAL bare klaffe nå jaaah!! Jeg skal gråte av glede om det skjer... Juhuuu...

Nå har samboern min og jeg også fått ett litt bedre forhold til denne prøvingen også.. Han har alltid bare sagt at det skjer når det skjer, og at vi ikke må stresse.... Han har aldri likt at vi snakker så mye på det...

Men nå i det siste så har han vært veldig åpen og støttende om dette her.. Han er enig i at jeg kan ligge med beina opp etter veggen etter sex osv... Og i stad sa var han også helt enig i sex minst annen hver dag.. Veldig, veldig godt at han viser interresse for den store prøvingen.. Om du skjønner..

Så nå, denne gangen, for første gang så skal jeg ligge med beina opp etter veggen!! Har forresten også kjøpt multivitaminer, som vi har begynt å ta.. Og jeg har starta å trene.. Håper virkelig at ett sunt kosthold kan få denne spiren til å sitte!!! Hihi

Jaja, det var mine spyko følelser for denne kvelden... Usj... Kjenner faktisk litt mer bivirkninger av Pergotime denne gangen, max hetetokter... Og massevis av følelser... I går kveld gråt jeg kjempelenge pga jeg så på animal planet att en hund måtte avlives... Og idag tidlig da jeg våknet hadde jeg hatt mareritt om bestefaren min som jeg mista for 2 mnd siden, da gråt jeg i søvne og fortsatte og gråte da jeg våknet.... Usj... Følelser er noen rare "ting"...

Glad jeg har dere her inne jeg!! Godt å kunne snakke litt åpent om ting man ikke helt greier å snakke med andre om..

God natta da, vennen!

Nattaklem

Skrevet

heia gulljenter:D

oj oj oj, nå var vi langt nede på side 4. hmmm.

NÅ GIR JEG OPP. legger karriæren på hylla og legger meg i sølibat! =)

*Mitt største ønske*

hvordan går det med jakten på el? har den dukket opp?

for meg selv mensen kom på lørdag, skulle egentlig ikke vært her før onsdag. blør enda. HATER DET!. motivasjonen er nå PÅ BUNN. liker ikke å gå inn her å skrive for øyeblikket. er så sykt irritert på de dysfunksjonelle egga mine og svømmerne til sambo...At de ikke bare kan gjøre jobben sin! jobben som vi er født for å gjøre: reprodusere oss!

fikk vite i går at ENDA EI venninne skal ha baby. og unnskyld meg men jeg klarte ikke å bli glad for henne. takk gud at jeg ikke var alene med henne når hun sa det. jeg gikk inn på badet fordi jeg kjente at tårene strømmet på...så jeg begynte selvfølgelig å grine..vet ikke hva mer jeg kan gjøre. føler liksom ikke jeg vil snakke med venninner om det, så det er vanskelig å bare ha sambo til å støtte meg i de JÆvLIGE tidene.. er så glad jeg har dere jenter! er så mye lettere å åpne seg for folk i samme situasjon og folk du ikke har sett når det kommer til det temaet synes jeg =)

ellers noe nytt?

unnskyld hvis jeg virker så negativ og sånn, men jeg er det i dag.hehe=)

<3 <3 <3 klem

Skrevet

Hei lille venn!!!!

Uff da, så synd med den jævla mensen, når er det vår tur for at den skal holde seg borte da....

Skjønner så godt at du ikke klarer å glede deg på andres vegne, dem skulle bare visst dem ,hva vi går igjennom hver mnd, hvilke tanker vi sitter med, og den knekken vi får hver mnd når TR kommer.....

Vi satte igang igjen med sex på lørdag, hadde sex da på lørdag, igår også tok jeg entest idag og den slo ut i full blomst, så idag er el dagen, jeg pleier jo alltid å ha el på dag 14, men er nok den dobble kuren denne mnd som har gitt meg el på 13.... men igår ble jeg skikkelig redd da...etter at jeg tok min siste pille med pergo på fredag har jeg meka at det har skjedd ting i magen...og igår når jeg var på jobb, fikk jeg brått kjempevondt i melomgulvet, var kjemepubehagelig og jeg fikk nesten ikke puste et par sekunder...tror at det har noe med pergoen å gjøre..gikk heldighvis over etter et par timer da...

Hvordan går det med deg da, ØnskerBaby09?? har du funnet el??

Gleeeeeeder meg til å høre fra dere=)

*klemmer*

Skrevet

ØY...HVOR HAR DERE BLITT AV??

Har der gått i hi for vinteren, nå var vi seriøst nede på side 4.....

Har du funnet EL denne mnd eller ØnskerBaby09???

Som sagt vi begynte med sex på lørdag og skulle kjøre annenhver dag...hadde sex mandag, testa på mandag, men neg test... skulle ta en EL test på tirsdag´s morgen men glemte det, så tok da en test midt på dagen sånn ca kl 14, og da var det et lite EGG som lyste mot meg på el testen...så da var det bare å hoppe i høyet,tok også en test onsdag´s morgen og da hadde jeg også positiv EL test.....JIPPI=) har aldri hatt 2 positive el tester etter hverandre før...så da var det fantastisk sex igår også=)=)

Tok en test idag, men den var negativ...SÅ TVI-TVI=)

Håper spira har festa seg nå!!!

Snakkes da=)

KLem

Skrevet

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

ser ut til at jeg har en egen tråd med mg selv her jo....

KOM TILBAKE, JENTENE MINE=)

Skrevet

Heisann go'jenter!!

Beklager at jeg har vært veeeldig lite aktiv her inne... Men er en del som har skjedd siden sist jeg var innom her...

Så prøvingen denne måneden har rett og slett gått rett i dass, for å si det på godt norsk!!

Orker ikke gå så mye inn på det, men forholdet hang i en tynn, tynn tråd da jeg fikk vite at samboern min var utro for nesten 2 år siden med x'en sin! Jeg har gjort mitt for å glemme det, ettersom det var heelt i starten av forholdet (etter 4 mnd eller noe........), men allikevel! Det kom som ett sjokk og baby er egentlig det siste jeg tenker på nå om dagen.... Huff.... Jeg elsker gutten min og VET med sikkerhet at det aldri har skjedd noenting etter den gang, men huff... Han har angret og ikke turt å fortalt meg noenting i fare for å miste meg om han sa noe....

Jaja, nok om det forbaskade opplegget der!! Vi hadde nå hvertfall sex forrige søndag.... Hadde muligens EL denne uka, men har helt glemt å teste! Nå har ting ordnet seg for oss og vi har lagt korta på bordet og "startet på nytt" etter ei uke med fravær fra hverandre så jeg har fått kjent etter hva jeg vil....

Bare en siste ting om det tullet som har skjedd for meg..;

Helt ærlig, dere som ikke kjenner meg, er jeg dum som kan tilgi det som skjedde for 2 år siden?!

For å bare legge til det; Samboern min er verdens beste venn og kjærste, vi deler alt, absolutt alt... Jeg har ALDRI møtt en person som er så omtenksom og godhjertet... Jeg har igjennom hele forholdet følt meg lykkelig.. Så dette kom egentlig veldig som ett sjokk for meg, for han er ABSOLUTT IKKE typen til å være utro, utrolig nok, selv om han har ett deilig utseende....!

....Og den feiltakelsen kom jo da selvsagt i fylla, så dette er jo heller ikke no som kunne skjedd i edru tilstand...

Min kjære angrer seg sånn at han skal kutte helt ut å dra ut på byen uten meg osv. Så han har det jævlig han og....

Nei, unnskyld at jeg plager dere med dette!! Men dere er jo på en måte mine "anonyme psykologer...."

Er faktisk blitt "glad i dere" :-) Hehe :P

Der da??

Noen oppdateringer i livene deres??

Håper testen blir positiv neste gang du tester, *mitt største ønske*!!

TVI-TVI!!!

Stoooor stooor klem

Skrevet

hei og hopp:D

her er jeg hvertfall. men hvor ønskerbaby09 har blitt av det er jeg jammen ikke sikker på.

sykt spennede at du fant EL da! håper det har vært svømmere inni der klar til kamp når egget har fått kommet seg til der det skal være. når er ikm? det er vel snart?

hatt en fin helg da jenter? any news? her har det vært stille og rolig med oppgaveskriving.

noe rart sjedde med meg på fredag. tr kom lørdag 1 nov. altså 4 eller 5 dager før tiden. varte til onsdag 5. den dagen var det ingenting blod, men på fredagen den 7 var jeg på skolen, da jeg plutselig kjente noe som fosset ut..(sorry) da løp jeg på toalettet og der var det masse blod, måtte kjøre hjem fra skolen å skifte med en gang da, kunne jo ikke gå rundt som bloody mary der.

de to siste nettene har jeg drømt at jeg var gravid. har drømt det så utrolig mye de siste 2 ukene.. men tilbake til blodet. noen av dere som har opplevd lignende? har aldri hatt etterblødning etter mensen før. så lurer på hva det er.

er sikker på at jeg går rundt å lurer meg selv, tror og håper så mye på det at kroppen min reagerer. samme som med den blødningen jeg hadde 5 dager etter EL sist pp..kommer nok aldri til å bli klok på kroppen min. skjer det så skjer det.føler denne prøvingen setter meg i en situasjon som gjør at kroppen min ikke virker..ikke vet jeg.

ha en fin kveld videre:D nå må jeg legge meg. god natt skjønninger

<3 <3 <3

Skrevet

Heia ønskerbaby09 =)

der var du! vi skrev innlegg på samme tid:D morsomt da må jeg bare svare deg før jeg legger meg!

oj. det var ikke så kjekt å høre =( det er klart at det setter en demper på ting at en får vite no sånn. personlig har jeg aldri opplevd det, så vet ikke hvordan det er eller hvordan en reagerer. det jeg kan si at personlig er jeg selv (noen vil kalle det) dum, jeg ville jort akkuratt det samme som du gjorde. tilgitt han/tatt han tilbake.

har noen venninner som har typer som har vært utro mot dem desverre og alle sier til dem at det kan når som helst skje igjen ettersom at de har tilgitt ham og tatt han tilbake. men jeg vet at hadde det skjedd med meg hadde jeg tatt han tilbake=) tror nok du har gjort det rette. det virker jo sånn på det du skriver at han angrer og vil vise at han angrer av hele sitt hjerte!

er ofte slik at når en får litt avstand, det er da man finner ut hva man vil videre. og BRA at det endte godt for dere!

Jeg synes ikke du er dum som tilga han. men synes det er litt rart kanskje at han har holdt det hemmelig for deg i 2 år? eller?! =)

det er så sant, at vi er hverandres "anonyme psykologer" er så deilig å ha noen å dele alt med som en kanskje ikke kan snakke med alle andre om, samtidig som det er litt rart. er dere ikke enige?

GOOOOD natt søte dere!

<3

Skrevet

Hei jentene mine=)

Endelig er dere her igjen, dere har vært dypt savnet......snufs, snufs...

Men uff da ØnskerBaby09, det var da ikke noen koselig beskjed å få, men hvorfor har du fått vite det brått nå 2 år senere???

Jeg hadde også tilgitt det selv, for har vært der selv faktisk...det var når sambo og jeg hadde vært sammen i 2-3 mnd...han hadde da tafsa på en venninne av min venninne og prøvd å kysse henne....dt som var tingen med min samboer før, var at han drakk så sinnsykt mye og at han alltid ble overdrita!!!!...vet at man ikke skal skylle på fylle,men det var faktisk tilfelle her...min venninne fortalte meg dette, og jeg tok jo det opp med min kjære,,,han ble helt rar, og begynte å gråte og sa at han overhodet ikke husket det, og at han ikke synes ho jenta er noe pen engang...ho er ikke det heller...hihi....

men det tok litt tid for å komme over det, og jeg måtte jobbe mye med meg selv og ble veldig sjalu når jenter snakka med samboeren min...Men nå tenker jeg overhodet ikke på det lenger, for jeg vet det er meg han elsker og han har jo sagt han vil ha barn med meg, og det betyr jo utrolig mye da jenter=)=)

Så det kommer til å ordne seg, jenta mi=) bare gi det litt tid!!

Hmmm, <3PerLe<3, har du tenkt på at det evt har vært en SA eller??? Imai hadde jeg også sånn,hadde vanlig mensen, også gikk d ca 13 dager, så fikk jeg mensen igjen,men ikke vanlig mensen....jeg blødde som en gaaaal i 5 dager, masse blødde jeg da, og det var min svigerinne som sa at det kanskje kunne være enn SA....men da må vi bare tenke at det fostere ikke var friskt nok, for kroppen rydder jo opp i det som ikke er bra nok..

Blitt glad i dere også, selvom jeg ikke vet hvem dere er

egentlig...hihi<3

**Natti natt** Mange klemmer M=)

Skrevet

Hei igjen!!

Tar noen dager fra hver gang jeg er innom her nå..

Men kooooselig å se aktivitet her inne, fra dere begge to gojentene =)

ADVARSEL! Langt innlegg.. hihi

Huff, jeg skal fortelle hvorfor det ikke har kommet fram før det med samboern min... Han har rett og slett "fortrengt" det som skjedde og nektet seg selv og si det i fare for å miste meg... Men allikevel, jeg hadde nok aldri greid og ikke si noenting, men man skal jo aldri si aldri....

Vet dere hvem som fortalte meg det forrige helg?

Jo, det var x'en hans selv....! For å prøve å gjøre en lang historie, litt kort; ....Hun er nok ikke over min kjære helt ennå, selv om det er over 3 år siden det var slutt med dem to!! Hver gang vi er ute på byen så må hun liksom komme bort til samb og bry seg... Og denne gangen så kom hun bort og slang noen spydige komentarer til meg; som feks at han hadde vært utro mot meg... Bare for å være ekkel...

Og da sa jeg til hu at om hu hadde noe å fortelle meg så kunne vi gå ut og snakke om det.... Da ble min kjære litt rar kan man si!

Men x'en hans og jeg tuslet vekk og tok en røyk i sammen og snakket ut om ting.. Og da fortalte hun meg at ei natt i jula 06 så var han med henne hjem og (ja dere kan tenke dere selv hva som hendte!!!)!!!!! (Den natta hadde jeg mine misstanker om hva som foregikk ettersom han ikke kom hjem før ved 0630 tiden om morgenen. Jeg hadde selv akkurat tatt silikon så var litt ødelagt til å kunne finne ut av ting og tang...!)

Men den morgenen så sa jeg at jeg kom til å pakke alle tingene mine og stikke ettersom jeg egentlig skjønte det selv hva som var hendt... Spesielt etter at jeg så på mobilen hans og så at siste nr som var oppringt ca kl 02:00 var x'en hans sitt nr....!!

Min samboern diktet opp en historie om at han var blitt banket opp osv, så dumme meg valgte og stole på han etter den gang...... Men hadde jeg fått vite det som var sannheten da, så hadde nok aldri vi funnet tilbake til hverandre, for utroskap er det værste man kan gjøre i ett forhold!! Og dra inn en 3 person i forholdet er absolutt ikke sunt!!!!

Jeg har det samme problemet som deg *mitt største ønske*... Min samboer var veldig flink til å drikke seg ALTFOR full... Og det var vell kanskje det han gjode den gangen....

Og forrige søndag da vi våknet opp etter denne natta som jeg snakket med x'en hans på byen, så snakket vi sammen og han innrømte hva han hadde gjort.....!!!! Han begynte å gråte og gråte.. Han var helt knust og fortalte at han rett og slett hadde fortrengt det som hadde skjedd og bare nektet seg selv og tro det.... Og ikke minst, han turte ikke si det i fare for at jeg skulle dra min vei.....

Og da mandagen kom og jeg fikk summert tankene mine litt og tenkt etter hva han virkelig har gjort, så dro jeg min vei.. Jeg sa at jeg var nødt til å få tid til å tenke... For noe sånt er hardt og tilgi...

Æsj, hu x'en hans er ikke så jævla fin en gang jo!!!!! Bah!

Og i hele forrige uke var jeg sammen med gode venninner og familien... Og jeg fikk tenkt ut og snakket litt... Samboern min var helt utrolig knust og lei seg og ringte og sendte meldinger hele tiden... Han lovet meg på tro og ære at det der kun var ett engangstilfelle....! Han lovet meg at han aldri mer skal drikke alkohol uten at jeg er tilstede... Jeg tror han faktisk da han sier det at det kun var ett engangstilfelle, for x'en hans også sa at det kun hendte den ene gangen....

Men fy faen så vanskelig dette har vært for meg.. For jeg har virkelig fått kjent på hvor mye samb betyr for meg og hvor høyt jeg elsker han.. Det er uten tvil han jeg vil ha, men fy a meg så idiot han har vært den natta han var utro.... Jeg forstår ikke HVORDAN han fikk det til!!! Han sier jo selv at han ikke fikk det helt til fordi det ikke var riktig og at han ikke "fullførte" det hele, ÆSJ, men allikevel han ble med x'en hjem!!! Det forstår jeg egentlig ikke!!

Nei huff, det værste av alt, han er verdens snilleste person, han har ALDRI gjort meg noe annet vondt.. Og det er jeg veldig sikker på og.. Så jeg føler jeg kan få til å stole på han igjen, men det kan ta laaang tid...!?! Men noe av det viktigste for meg er det at han aldri mer skal drikke alkohol uten meg, for det vil han ikke mer, fordi det er da han mister litt "hemnninger...."

For det greier ikke jeg leve med hvertfall.. Jeg kommer nok aldri til å greie å sitte her hjemme og lure på hvem han er med ute på byen uten meg og hvor full han er..

Huff nei,det er liksom så vanskelig å forstå alt dette ettersom det faktisk snart er 2 år siden det skjedde, og på de 2 årene har jo vi hatt det uuutrolig godt sammen. Vi ønsker oss barn og det å dele hele livet sammen... Så jeg har valgt og gi han en ny sjanse nå, og det har han virkelig lovet at jeg aldri skal angre på... Og jeg tror hans ord da han sier det, for han har nok virkelig fått "kjent på" det og kanskje miste meg... Og det er vikelig det siste han ønsker..

Jeg høres kanskje ut som ei litt "dumsnill" og blåøyd jente som er aaaltfor glad i samboern sin, men jeg føler meg sikker på han nå, og jeg føler vi kan starte på nytt og få det enda bedre etterhvert.. Han har virkelig aldri hatt det så bra, og det vet jeg.. Alle i familien hans sier også det til meg, han har blitt en mye bedre person etter han flyttet sammen med meg...

Og... Han ville ALDRI ha gått tilbake til x'en sin, for hun er seriøst litt psyko har jeg hørt... Litt av grunnen til at han fulgte hun hjem skal visstnok også være det at hun "fant på" at hun hadde fått kreft og lurte han litt med det så han skulle syns synd på henne, men ikke vet jeg!?!

Hva tror dere da, jentene mine? Om dere orket å lese aaalt dette.. Hehe... Jeg syns det er så godt og kunne snakke med noen som ikke kjenner meg og samboern... De fleste venninnene mine har også sagt at dem forstår meg godt om jeg velger og gi han en ny sjanse, for dem vet hvor god han er mot meg og hvor lykkelige vi er isammen. Og dem sier også det at dette skjedde jo helt i starten av forholdet, så det bør jo kunne være mulig å glemme...

Jaja, nok om meg og mine problemer!! Hehe..

Tror du kanskje at du har hatt en SA, <3 Perle <3 ?

Og.. *mitt største ønske* nå er det vel snart tid IKM igjen?? Jeg har nesten helt glemt hvordan jeg ligger ann, men mener at jeg har IKM i neste uke... Tok forresten en gravitest nå istad, for følte meg så oppblåst og kvalm, men den var negativ..

Tuuusen takk for at dere er dem dere er og at jeg får bli kjent med dere her inne på BIM :-D

Håper virkelig at drømmene våre går i oppfyllelse snart!!!!

Ha en finfin dag, snupper!

Stoooor klem fra meg :)

Skrevet

... Må bare si en ting til som kanskje viser hvor mye han ønsket at jeg skulle tilgi han og gi han en ny sjanse...

Da jeg kom hjem en tur på onsdagen forrige uke, så lå det en nydelig rosebukett med 10 store fine røde roser og ett langt brev ved siden av.. Jeg begynte å gråte da jeg leste brevet, for så sterke ord visste jeg ikke at min kjære kunne.. Han er en litt sånn person som "holder ting litt inni seg" om dere skjønner..Han liker liksom ikke aaaaltfor mye snakk om sine dype følelser osv. Men nå etter alt dette opplegget her, så virker det virkelig som om han har lært seg og si mer og vise mer, det og gå litt mer dypt inni seg selv....

Så jeg er sikker på at om jeg greier å glemme dette, så har virkelig samboern min åpnet seg mer for meg og lært seg og vise følelser enda mer.. Og det er jo utrolig godt...

Og dumme meg greier og glemme dette engangstilfelle, tror jeg! For jeg greier ikke helt og tro på det, om dere skjønner!?

Gleder meg til å høre mer fra dere!! Nussesuss :)

Skrevet

Hei lille venn....

Selvfølgelig kommer du til å komme over dette...men skjønner virkelig at det er helt jævlig å få vite dette etter 2 år...men som du skrev istad, hvis du hadde fått vite det da det skjedde , så hadde det jo aldri blitt noe mellom deg og sambo....

Selvom min sambo kun prøvde å kysse å tafse litt var det nok for meg til å se rødt....men da visste også min kjære seg fra en annen side, når jeg sa at jeg tenkte å forlate han for ingen fikk behandle meg på denne måten.... Min samboer hadde da aldri hatt noen kjæreste før han ble sammen med meg,,,han var vel en sånn som pulte rundt for å si det sånn.... han jobbet virkelig for oppgaven med å beholde meg og nå har vi jo vært sammen i 5 år...

Og min samboer fikk også streng beskjed om å skjerpe drikkevanene sine, for sånn kunne ikke jeg leve....men vi stoler nå 100 % på hverandre og fester også hver for oss....men når åra går , så kommer det nok til å bli sånn med dere også...men man må bare gi det litt tid!!!!

Så jobb med forholdet ditt til samboeren du, ØnskerBaby09=)

Mensen ja, til tirsdag eller onsdag , den 18 eller 19....så får vi se...

Har drit ømme pupper om dagen da, om det er pergoen eller graviditets-symptomer, vet jeg ikke.....lov å håpe!!!!!!

GOD KVELD JENTENE MINE=)

Godt å ha dere her!!!!

*klem*

Skrevet

Hei snuppiser...

Ja, jeg kommer over dette.. Jeg begynner allerede og stole på min kjære igjen, og det er jammen godt!!

Det er han jeg vil ha og ingen andre, så nå skal vi virkelig bygge opp igjen det fine vi har sammen :-)

Vi skal forresten få oss en hund idag kanskje.. hihi. Vi hadde en schæfer gutt tidligere, men har han ikke nå lenger:(

Så nå har vi besluttet at vi skal ha en liten dvergpinscher black/tan! Og det gleder vi oss enormt til :-)

Kanskje jeg også roer meg ned ti hakk når det gjelder all denne prøvingen på å få en baby. Kanskje det klaffer så fort jeg slutter å tenke så fælt på det. Og nå har vi jo kanskje snart ei nydelig litta jente, allikevel :-)

Vi går en spennende tid imøte, *mitt største ønske*...

Vi har IKM omtrent helt samtidigt vi! Håper det har klaffet!!!

Så får vi håpe på at puppene er ømme av andre grunner enn pergo..

Jeg har personlig mista litt troa på at det kan ha skjedd denne gangen jeg da. Spesielt etter alt som har skjedd i det siste, og akkurat den tiden rundt EL så hadde vi ikke noe sex, så sjansen er nok liten ja ;(

Jepp, jepp, nå sklal jeg fikse meg til samboern kommer hjem fra jobb, så skal vi dra avgårde og se på hunden :-)

Ha en fin dag, snuppiser!!

Klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...