Gå til innhold

Skravletråd for <3PerLe<3, ØnskerBaby09*18pp-aug08 og *mitt største ønske*

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI JENTER=)

Nå fant jeg tråden vår på side 5, det må være ny rekord!!!

Har vært veldig lite her inne i det siste jeg jenter, for å prøve å få tankene om barn litt på avstand...man blir jo helt besatt....

Så nå begynte vi med prøvinga igjen på mandag..hoppa over tirsdag, også hadde jeg EL idag,så da ble det helt rå sex=)

Men jeg tenkte at vi skulle kjøre på imorra og på fredag også, så vi er på den sikre siden...hihi...selvom jeg har slutta å håpe...er så lei av skuffelsen!!!

Hordan går det da, ØnskerBaby09?? har du hatt EL?? er fortsatt masse aktivitet i magen min,så pergoen gjør ihvertfall ett eller annet inni der..hihi!!! men har ikke hatt så mye bivirkninger da, er jo godt å slippe...men jeg har også hatt noen hetetokter ett par dager etter pilleslutt...tror det står i pakningsvedlegget at det er en av de mest vanlige bivirkningene...

Idag har jeg hatt fri fra jobb, og vaska hele huset..DEILIG=) tatt ned alle gardiner, og tatt frem høstgardinene..og pynta litt med andre puter og lys & stæsj, er gøy med litt forandring...for jeg blir ihvertfall fort lei!!!

Venter på svar fra dere, snupper=)

**Klem**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeey babe(s)! Sååå koselig å se at det er liv i deg/dere også :) hihi

Var redd jeg hadde mistet dere.. Men, <3 Perle <3 hvor har hun blitt av egentlig, *mitt støste ønske*? Hmmm..

Men veeeeeldig koselig å se deg her inne da :D

Jaaa, det må ha vært ny rekord... Jeg tenkte egentlig bare å prøve å la være å skrive så mye her inne jeg også, og heller ikke tenke så mye på det stresset med å få dette til!! Men, er lettere tenkt, enn gjort :P

Helt enig, jeg er SUPERLEI av den SKUFFELSEN hver gang TR kommer jeg også.......!!!!! Men det som er såååååå skummelt nå, det er faktisk det at jeg er kjempeOPTIMISTISK til pergo'en.... Huff,om ikke det har klaffet denne gangen kommer jeg til å bli mer skuffet og lei enn noen annen gang!!

For jeg har faktisk fått EL, tror jeg!! :D Hadde positiv EL billig test søndag, mandag og tirsdagsmorgen.... OG vi hadde sex søndag kveld og tirsdag, og idag for sikker hetsskyld :P Så da har vi jo hatt det annenhver dag, og det skulle jo holde??

Og jeg kjente virkelig at det vrengte seg i eggstokkene mine og i det området hele tirsdag! Jeg var så øm at jeg innbilte meg at jeg ikke greide gå skikkelig omtrent.... Haha...

Og; i går og idag så har jeg liksom kjent en slags "stikking" eller mensmurringer i rykk og napp... Men det er vel bare pergoen som viser for meg at den fungerte, dvs at den hjalp meg med eggløsningen og har gjort jobben sin.... Men egentlig så håper jeg at det er ett positivt tegn på at det KANSKJE klaffet denne gangen...

Hmmm, hva tror du *mitt største ønske*??

Var det sånn her du også hadde det etter bruk av pergotime?? At det var mer ømt rundt EL enn vanlig?

Og etter du hadde hatt EL, merket du noe da også?

Om ikke det klaffet denne gangen her, så blir jeg ordentlig lei meg..For dumme meg, er skikkelig håpfull nå =/

Har du tatt ny pergokur denne pp, *mitt største ønske*?

Husker du sa at du skulle ta en ny enkel kur..?

Men så utrolig gøy om du hadde EL i går!! Da kan vi vente IKM samtidigt da?? Om jeg hadde tirsdag og du dagen etter!! Dette blir gøy å følge med på!! Håper så inderlig at det klaffet for oss begge! Så tiden blir veldig spennende frem til den 21 oktober! :D

For er vell ca akkurat 14 dager etter EL man kan vente IKM?

Når fikk du tanta på besøk etter EL? Var det 14 dager etter?

Dette ble ett langt og hysterisk innlegg :P Men er jo så godt å dele dette med noen med forståelse for alt dette!

Ha en fin kveld! Klem <3

<3 Håper

<3 det

<3 klaffer

<3 denne

<3 gangen.... :D

Skrevet

<3 Håper

<3 det

<3 klaffet

<3 denne

<3 gangen....!

Sove godt og drømme søtt, da den tid kommer da!

Nattaklem

Skrevet

hei og hopp søte dere!

her var jeg igjen. det går så lang tid mellom hver gang jeg er her inne, men denne gangen har det seg slik at jeg måtte ta meg selv i nakken for å holde meg vekke for å prøve å tenke på noe annet. dette har virkelig gått inn på meg ettersom det har gått så sykt lang tid fra vi starta prøvingen til nå..blir egentlig bare nedfor og skikkelig lei meg av å lese masse her inne:( selv om dere er til en enorm støtte!

jeg fikk jo selvsagt tr på mandag og hun er trofast som alltid.. skikkelig drit!! hater henne! hater henne mer enn alt på denne jord! vil ikke hun skal komme igjen på laaaaaaang tid! føler jeg har gitt mer eller mindre opp, har gått inn i meg selv og gidder ikke prøve en gang lenger.. er skikkelig deppa sitter her og nesten kveles av tårer og vil egentlig bare skrike HØYT! har og¨så nettopp fått vite en til venninne som er gravid, HVA SØREN ER DET!!! nå er det ikke mange i gjengen som ikke har barn lenger...:( og her sitter jeg som er klar som et egg.. F### :( :(

bare for å få en oppdatering fra dere søte jenter (siden det er så lenge siden jeg har vært her inne):

hvordan ligger dere ann i syklusen nå?

er det noen bivirkninger på pergo?

oppdater meg litt, det er så mye å lese og finner ikke motivasjonen til det..

huff huff huff huff huff:(

huff dette ble et veldig grinete innlegg, sorry for det!

stor klem fra en meget oppgitt jente <3 <3 <3

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei <3 Perle <3 !!!! :D

Så godt å høre fra deg igjen!

Jeg tenkte jeg skulle skru av pc'en, men ble litt vanskelig da jeg begynte å bli nysgjerrig på om dere hadde svart her inne, og jaaaaa; <3Perle<3 Godt at du er her igjen da!!! :)

<3 Perle <3 Jeg skjønner deg godt.. Om ting går veldig innpå en, så er det greit å prøve å legge tankene litt på "hylla"...

Så kjedelig at TR dukket opp igjen!!! Blæh! :(

Nå håper jeg hun snart holder seg BORTE i HVERTFALL 9 mnd!!!!!!!

Huff, det er sååå trist da andre får dette til, men ikke vi.. Huff og huff.... Man får liksom ikke helt til å glede seg over andres svangerskap!?!? En av mine beste venninner er gravid hun også, og hver gang vi snakker sammen er det ALLTID snakk om alt mulig rart som har med baby og gjøre.. Men hun forstår meg veldig godt da, og er veldig flink til å motivere meg.. Hihi.. Men jeg gleder meg jo selvsagt til å bli "tante" igjen til våren! Men er ett eller annet som gjør meg litt misunnelig på at alle andre får dette til.... Men ikke vi som ønsker det sterkt... Merkelig...!!! Hvorfor skal det være sånn, jenter?????

Jeg skal love dere en ting, den av oss som får det til først skal jeg JUBLE HØYT for!!!! For jammen er vi ganske slitne av dette, alle tre... Huff... Nå syns jeg nesten synd på oss også.. Men, vi har noe å se fram til da, tenk den dagen graviditets-testen er POSITIV!!!! Da kommer vi til å begynne å gråte av glede...! Det er ikke alle som gjør det! Så jeg tror at for oss som har prøvd så lenge uten klaff, så blir vi lykkelige fra dag 1.!! Uansett hvor lenge det er til :) Men er jo sjelden mennesker går flere år uten at det klaffer da, så tiden nærmer seg nok for oss også?? Tror dere ikke? :)

Jeg har hvertfall endelig fått el, <3 Perle <3

Så jeg er meget sikker på at pergotime er ett godt hjelpemiddel... Og jeg er veldig optimistisk denne gangen.. Jeg kjenner at det skjer en del inni der :P

Og jeg hadde ingen andre bivirkninger enn litt kvalme og hetetokter! Så jeg er veldig fornøyd med pergotime :))

Hvordan gikk blodprøvene du skulle ta osv.?

Kleeeeem <3

Skrevet

JENTER!! NÅ ER JEG I FERD MED Å BLI GAL, TROR JEG....!!!

Jeg sitter her og tenker og tenker... Og håååååper og håååååååper!!!! Herregud, ikke tro at jeg er helt klinkokos! Men jeg kom på en ting... Jeg begynte å regne ut når babyen hadde kommet om det VIRKELIG har klaffet på EL nå:) Jeg hadde jo EL på tirsdag, den 7 oktober..... Og da regnet jeg ut at da ville jo termin vært 7 juli... Det ønsker jeg av heeele mitt hjerte, da min bestemor som gikk bort for noen år siden hadde bursdag da. Og hun betydde helt utrolig masse for meg. Jesus, jeg ville vært overlykkelig om det hadde klaffet nå... Huff og huff... Syns dere jeg er helt rar? Jeg blir hvertfall knust om ikke spiren sitter nå.. Er kanksje bare noe jeg føler nå, men tror faktisk at dette blir kjempehardt om det ikke klaffet nå heller... Huff, jeg har det egentlig på følelsen at skuffelsen kommer, men....

Nei, nå får jeg legge meg! Måtte bare få dette ut.. Da jeg kom til å tenke så langt... Hmmm...

God natta klem, go' jenter <3

Skrevet

Hei jentene mine=)

oj, oj, oj...her har det jaggu vært litt action de siste dagene...hihi..GØY=)

Velkommen tilbake, <3PerLe<3, godt å se deg her igjen...vet hvordan den skuffelsen er...Hvorfor, skal det være slik for oss, når man har et så stort ønske?? er helt for jævlig jenter...men jeg prøver å tenke litt på den dagen testen viser gravid jeg, tenk så LYKKELIGE vi blir da=)

Men må jo si at vi 3 er ganske like, siden vi brått måtte ha en liten pause alle 3 herifra,men er virkelig såååååå godt å ha dere=)

Før så leste jeg nesten alle innlegga her inne, men nå gidder jeg ikke det mer, kun de mest spennende....for jeg er så lei de som skriver at vi er nå i 4 pp, og jeg holder på å bli gaaaaaaaaal, er det noe galt med oss siden det tar så lang tid?? det er vel ikke akkurat lang tid.....også gidder jeg ikke å gratulere de som har kun prøvd i noen mnd, og som for det til å klaffe med engang...kanskje litt stygt av meg,men sorry...synes bare det er urettferdig.....

Jeg hadde det også sånn på første pergokuren, ØnskerBaby09, og man blir gaaaaaaaaal av alt som skjer inni magen,tvi-tvi=) har trua for at du klarer det nå=)

Vi hadde sex mandag, hadde el på onsdag hadde da selvfølgelig sex, også hadde vi sex på torsdag..skulle ha på redag også,men da rakk vi det aldri, siden vi ikke var hjemme på samme tidspunkter...hehe,men håper vi traff blinken nå=)

sist gang fikk jeg tr 13 dager etter el, så venter mensen rundt de 20-22 okt, blir spennende ,ØnskerBaby09, håper den ikke kommer til oss nå da!!!!!!

Har du hørt med legen om du kan få pergotime da, <3PerLe<3??

skjønner deg veldig godt ØnskerBaby09 med tanke på datoen , hadde jo vårt supert det=) har regna ut mange ganger jeg når jeg evt skal ha termin...mohaaaaaa, litt syke i hodet er vi nok..hihi!!!

Men har du prøvd terminkalkulatoren på denne siden da??den er under alle forumene=)

Gleeeeeeeeder meg til å høre fra dere igjen, snupper=)

**klem**

Skrevet

God kvell' sweethearts! :D

Advarsel, dette blir nok ett litt langt innlegg! Haha..

Sitter her inne å glaner bittelitt før robinson ekspedisjonen :P Hihi.. Idag er det drama der har jeg sett på reklamen.. Stakkars hun jenta som har kjærsten sin med seg der, ser ut som han gjør litt narr av henne jo..Ettersom han går med hun andre dama der, og sier på tull at han har fått seg ny kjærste osv.. Hvertfall så så det sånn ut på reklamen! Følger ikke dere også med på robinson? :)

Hehe, jeg tenker veldig likt som deg der asså, *mitt største ønske*..

Jeg rister litt på hodet av dem som har panikk for at noe er galt i 4 pp osv...!! Og er ikke sååå morsomt å drive å gratulere andre som ikke har strevd sånn som oss... Men men. Jeg har alltid skjønt at livet; det er utrolig URETTFERDIG!! Ingen tvil!!

Men en dag, en dag så klaffer det for oss også!!! Håååååååper det har gjort det denne gangen da... Håååååper så jeg nesten begynner å innbille meg ting her... =p

Er jo snart bare en uke til IKM er da!! Jeg har uuutrolig lyst til å teste allerede til helga jeg da, men... For har tenkt til å ta noen øl på lørdag! Og syns det da kunne vært greit å visst om det var en liten spire der, for da lar jeg være å ta noen øl! Men man må jo bare leve som normalt frem til man er helt sikker på at spiren sitter der!

Har du noen tester liggenes klare eller, *mitt største ønske*?

Jeg har 5 graviditetstester jeg.. hihi... Og seff igjen to perioder med EL tester igjen, OM det ikke klaffet denne gangen..Noe jeg håååper det har gjort!! Men helt sinnsykt teit av meg og håpe sånn, da det 99 % sikkert ikke har klaffet denne gangen heller.. Selv om jeg har proppet innpå meg hormoner :P

Hååååper det har klaffet denne gangen da asså *mitt største ønske*, dere burde hvertfall ha truffet egget ditt nå.. hehe.. *Ettersom dere hadde sex akkurat de dagene der... Jeg syns egentlig det er litt merkelig jeg, om det ikke har klaffet for noen av oss nå! For eeeeegentlig, teknisk sett, så bør det jo bare være så "enkelt" som å bare treffe riktig tidspunkt, så sitter'n!?! Skulle man ha trodd, da... Hmm... Men sånn er det vel kanksje ikke!? ;-(

Jeg har forresten fått helt sykt ømme brystvorter!?!? Hadde du det *mitt største ønske*, etter bruk av pergo??? Har hatt det helt siden EL..... Og innbiller meg jo selvsagt at det er ett positivt tegn, men er nok helt sikkert bare pergo'en som har gjort jobben sin! Dvs at den hjalp meg med eggløsning og har påvirket kroppen min litt... Husker ikke helt om jeg spurte om det på tråden vår tidligere, for har laget en egen tråd med spm om ømme brystvorter rundt EL også... Ble litt hysterisk her før helga! Men har slappet av litt mere nå, heldigvis... Men kan liksom ikke huske å ha hatt så ømme brystvorter så lenge :) MEn er jo hormoner jeg har proppet i meg denne måneden, så kanksje ikke så rart om kroppen reagerer!!

Nei, nå får jeg vel avslutte her.. Robinson begynner straks :)

Gleeeeeder meg til å høre fra dere igjen!!!

Kleeem <3

Skrevet

Herregud, nå begynner jeg å lure på meg selv her... Akkurat sett på Robinson, og jeg syns at det var såååå søtt da han Øyvind kom tilbake med roser og sånn til hun jenta si.. Så utrolig koselig! Jeg begynte nesten å gråte jeg! Hehe.. Også så synd at han måtte dra da!! Dem som passet så godt sammen da.. Nåååh..

Jeg ble skikkelig rørt asså... Trodde ikke det var sånn episoden skulle være =) Måtte bare si det jeg.. Er så utrolig følsom om dagen!! Om ikke dette er pergoen som snakker, så veit ikke jeg! :P

Hab en fin kveld videre, sov godt da den tid kommer.

Nattaklem <3

Skrevet

Titt tei jenter=)

ååhhh,jeg ble så forbanna på robinson idag,synes det var sååååå dårlig gjort at de stemte ut Øyind, han som virka så kos, og stakkars ho jenta nå...da gråt jeg..hihi, når han ble stemt hjem..

Ømme brystvorter ja, det var helt sinnsykt forrige mnd, kunne så vidt komme borti dem etter el....vet ikke om det er pergoen eller hva det er jeg, for jeg har ikke så ømme brystvorter nå...men som du sier vi propper jo i oss hormoner som bre det...la oss håpe at det har klaffa nå, please!!!!!!!!! hvis ikke håper jeg virkelig at legen min,sier at jeg kan ta en dobbelkur neste mnd...hvis jeg blr gravid nå, så har jeg termin 3 juli..hihi, det er samme daen som min bror har bursdag..hihi=)

Ja tenk, snart bare en uke igjen til ikm...spennende!! har 2 cb digital tester liggende, men skal prøve å la være å teste før selve dagen, blir jo så dyrt å ta så mange tester....

Men jeg synes du skal ta deg et par øl på lørdag jeg, ØnskerBaby09, for vi må jo leve som normalt...vi skal til tønsberg til helga for å besøke min bror, min svigerinne og min nevø, så da blir det sikkert litt vin på meg...hihi...

Pluss at jeg var skikelig på fylla igår, men det var kongebra da=) jenteparty slår alltid ann=)

god natt jenter, sov godt og drøm om våre spirer=))

Nattaklem<3

Skrevet

Heeeey babes!! Hvordan går det?

*mitt største ønske* : Jeg vet.. Kjipt dem stemte han Øyvind ut da! Jenta hans ble jo veldig sjokkert og lei seg, stakkas! Hihi, ja du er litt sånn du også ja.. Begynner å gråte av IKKENOE!! Men leste på vg.no eller noe at han Øyvind gikk fra hun Britt fremfor X'en sin da.. Så han var vel ikke noen supermann! :P

Okei, jammen da er det nok pergoe'n som gjør at mine nipler er sååååå såre!! Herregud, er ikke rart om man begynner å innbille seg at man er gravid da man får slike symptomer!!! Venninna mi som er gravid er overbevist om at det har klaffet for oss denne gangen, ettersom jeg har alle disse symptomene!! Hun var også sånn da hun var blitt gravid, at brystvortene var kjempesåre, trøtt og sliten hele tiden... Så er ikke dette pergoe'n som snakker, så må det jammen meg være en liten spire :) Heheheh.. Men tør virkelig ikke håpe for mye her!! Blir så skuffa da TR ankommer på tirsdag!!! ;S Kjenner jeg gruer meg litt...

Hva med deg *mitt største ønske*? Gled/gruer du deg også litt??

Blir veldig, veldig spennende da :D

Oh jess, jeg skal garantert ta noen øl på lørdag!! Kjenner at jeg har skikkelig lyst på øl, eller faktisk; strawberry diaquri! Lage det med sånn blender og puremix som dem har på kiwi :) Nam nam... Er lenge siden jeg har drukket meg go'brisen, så har litt lyst til å drikke og kose meg skikkelig på lørdag... Skal bare være i Valdres med samboern, onklene mine og bestevenninna mi da, spille litt kort og greier.. Bare rett og slett slappe av! :) Koselig det innimellom!

Men tror nok en av de billigstrimmel testene roper ganske høyt på meg på lørdagsmorgen da!! Bare sånn for å være sikker så kommer jeg nok til å ta frem en og gi den litt drikke :) For dem tørker vel inn om dem ikke får det... HAHA!

Det var mitt innlegg for i dag, gleder meg til å høre fra dere igjen!!

Nattaklem

Skrevet

heia:D

havnet helt nederst på side 3, er det mulig?! ;)

her går det relativt greit..:D hva med dere? testet svakt positivt på el test i dag og sengekosen er i gang som aldrig før...:P haha. er ved nytt friskt mot og klar for en ny periode med venting i håp om at spiren sitter denne gangen..hadde kos i går og i morres. så reiner jeg med at det blir litt ekstra i kveld også.. rart med den lysten rundt El for meg hvertfall, er det sånn hos dere da? nå står kjære og lager mat til oss:D i dag er det han som er kokken. lar meg selv ta et par glass vin til maten selv om det er litt skummelt da med tanke på at (har jeg hørt) en bør unngå alt alkohol når eg skal prøve å få bolle i ovnen.. ikke vet jeg men DRIT I;)

hva gjør dere i helgen da? her har det forsåvidt vært stille og rolig i går og blir nok det i dag også.

gleder meg til å høre fra dere igjen snupper!

KLEM fra hun late som skammer seg over at hun sjeldent er her inne lenger:(

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeei jentene mine=)

Har dere hatt en fin helg???

Jeg og sambo har vært i Tønsberg i helga på besøk hos familien, veldig koselig=) så ikke går var jeg fin i formen etter å ha klart å få i meg en hel flaske med vin alene?? hihi.... så at man ikke skal nyte alkohol mens man prøver, driter vi i jenter...ihvertfall når vi har prøvd så lenge som vi har....

Testa du på lørdag da, ØnskerBaby09? og ble det no strawberry daquire på deg, min yndlingsdrikk...mmmm=)

Imorgen tar vi fått på vår store uke da, ØnskerBaby09....knis...er litt nervøs jeg...det ene øyeblikket har jeg trua, og det andre øyeblikket har jeg ikke trua...orker ikke flere skuffelser nå!!! så tr kommer enten imorgen (26 dager) eller på onsdag (28 dager)...den har bytta litt mellom 26-28 i det siste se...TVI-TVI=)

Så koselig å se deg igjen, <3PerLe<3,mitt i prøvinga nå ja, er bare til å gi alt da, og sååååå bra med pos EL- test=)

Venter på svar fra dere , snupper<3

**Nattaklem**

Skrevet

HEI HEI :)

er så stolt over meg selv at jeg har vært her inne tre dager på rad nå, tar meg i nakken for at jeg har vært sløv og skal skjerpe meg:P hihi. tenkte bare å stikke innom å si hei før jeg trasker avgårde til skolen.

kan si meg veldig enig i at strawberry daquiri er den beste drinken ja!! mmmm. så koselig med familiebesøk. rart hvor lang tid det går mellom hver gang vi ser hverandre etter at vi flyttet ut:( litt trist egentlig, er du ikke enig? tia går så fort, er ikke så lenge siden vi alle bodde hjemme og var helt avhengig av foreldrene våre, nå står vi på egne ben og skal klare alle livets oppgaver nesten alene..:P føler det hvertfall sånn jeg :) hihi

håper virkelig at TR ikke kommer denne gangen for dere. så greit at dere har akkuratt samme tidspunkt(uke) for IKM. litt lettere å følle med hverandre da =) krysser fingre og tær for dere XXXXX forstod jeg det rett at dere begge har gått på pergo denne perioden? noe tegn på spire? er så nyskjerrig!

nei nå må jeg komme meg avgårde til skolen jenter:D snakkes senere=)

stooooooor klem <3

Skrevet

Heeeei lovely strawberry daiquri girls!! :D

Hvordan går det?

Jeg har hatt en fin helg, jakta og koset med med min kjære.. Jeg så to søte harepuser også, men heldigvis rakk ikke samb å skyte dem! :) Vært i Valdres på besøk hos onkel! Deilig å dra bort litt innimellom! Blei noen øl og en del fyllerøyking på meg.. Æsj, var så kvalm og ekkel i hele går asså.. Liker egentlig ikke røyk, men så fort jeg blir småfull så er det full pupp! Blæhh...

Har hatt skikkelig mensmurringer i flere dager nå... Faktisk så glemte jeg helt å ta med graviditetstesten oppover til Valdres, så jeg fikk ikke testet før i går kveld... Den ble jo selvfølgelig suuuper negativ!!! Men det som var så rart, som gjorde meg veldig optimistisk, var at da jeg sa på testen etter en time, så var det kommet frem en kjeeeeeeeeeeeeepesvak rar gråaktig tynn teststrek veldig langt til venstre.... Jeg ble nesten litt optimist da, men så tok jeg en ny! Og den var var heeeelt 100 % NEGATIIIIIIIIIIIIIIIV!!!! :(

Og idag tidlig, SÅÅÅÅÅÅ....dukket det opp brun aktig utflod i trusa mi!! Æsj... Sorry for detaljer! Hehehe... Da var nok TR ankommet denne gangen også!!!!!!!!!!!!!!!

Begynner å bli litt redd for at eggstokkene mine kan være tette jeg, ettersom jeg nå fikk EL, svømmerne til min kjære er på topp, men ingen klaff nå heller...:/

Men men, må vel bare smøøøre meg med ENDA mer tolmodighet!!

Stakkars samboern min, tror han ble litt skuffa.. Jeg kom listenes ned med ett lurt smil og tok frem testen fra skuffen og sa jeg skulle teste og løp opp på do..Hihi. Jeg ble veldig stille etter jeg testet og fikk negativt resultat, så gikk og tok en dusj.. Samb var veldig spent på testsvaret, men da han kom på badet til meg og spurte, så svarte jeg litt skuffende at den var like negativ som før og at om testen hadde vært positiv så hadde jeg nok detti ned trappa av glede og hylt ut...!!!

Men men..

Nå er det bare å gå imot en ny kur med pergotime og håpe på spiren sitter denne gangen da... Har ikke sååååå dårlig tid da, men tenker mye på den gleden en liten spire hadde gitt oss!!!! Vi har det jo så utrolig bra, så enda mer glede blir perfekt :-)

Hvordan ligger det ann med deg, *mitt største ønske*??? Testet enda??

Nei, nå får jeg jobbe videre, ville bare stikke innom og gi dere historien min...Gleder meg til å høre fra dere igjen!!! =)

Klem

Skrevet

HALLO SNUPPER!!!!!!!!!

Snakk om maks uflaks....i sommer kjøpte vi oss ny bil, fordi jeg ble påkjørt og bilen min ble totalt ødelagt...så da kjøpte vi oss stasjonsvogn mazda 6, 2003 modell, gullfarga og kjempefiiiiiiiiiiin=)

Så idag, hadde min kjære samboer bilen på jobb,mens jeg hadde vår andre bil,en liten loppe...hihi...der min kjære sambo hadde parkert la den et båt på land...når han var ferdig for dagen og gikk til bilen sin, lå det et 5 meter langt jernrør igjennom bakruta vår , og 2 bulker i bilen på sida....FAEN I HELVETE....AAARRRGGGHHH#$%"$#*#..........

så det jævla rører hadde da blåst av den møkkabåten, for han som eier båten hadde ikke sikret gått nok....er det virkelig mulig, hva er oddsa for at det skal skje da??? ringte til forsikringsselskapet istad, og de vi snakka med kunne ikke en dritt, så må ringe igjen imorgen....

MÅTTE BARE FÅ UT LITT FRUSTRASJON HER..............

Har mensen kommet for fullt da, ØnkserBaby09?? kan jo bare vært en liten blødning.... min har ikke dukka opp ennå,men kjennes ut som den er på vei da, har den ikke kommet på onsdag, så tester jeg...men har ikke trua nå,med den uflaksa vår....så blir nok dobbelpergo kur nå, så får vi håpe at det er løsningen=)

Alt er jo som det skal her også, EL har jeg jo, og jeg vet 110% at vi har truffet de riktige dagene...men klaffer det ikke på neste runde med pergo nå, blir det kikkhullsopr da, gleder meg egentlig, for å få gjort det, for har hørt at etter en slik opr er det lettere å bli gravid for slitere, at de på en måte har åpna litt mer opp.....

skal du ta dobbelkur nå eller, ØnskerBaby09???

Og du da <3PerLe, skal du be om pergo snart??

venter i spenning på svar fra dere=)

Takk for at jeg har dere her!!!!

**klemmer**

Skrevet

Heeeey sweeeeeethearts <3

Nei, så synd å høre om det med bilen da *mitt største ønske*!!! ¤%#&¤%&%¤& Irriterende da sånn ting skjer asså.... Jeg greide å kjøre inn i en annen bil med gamle bilen til min kjære.. Han hadde en heeeelt strøken audi Q Turbo a4 som var sinnsykt fiiiin... Og jeg var en tur på Lillehammer og skulle lukeparkere... Jippi, kjempegøy... Greide å kjøre så vidt borti en sidekant som stod ut på den andre bilen (noe ikke jeg så) og venninna mi satt og sa at det gikk bra... Da vi kom ut var det en kjemperipe på siden av bilen til min kjære, da begynte jeg og gråte!! Fyttikatta sp kjedelig... Den andre bilen var så stygg og møkkete og fikk ingen riper e.l. heldigvis da!! Men fy, så ærgeli!!

Ja, huff nå har TR kommet for fullt tror jeg..... Har liksom ikke fått hun helt heller... For har bare vært bittelitt i går på morgenen også ingenting utover dagen... Men nå så tror jeg hun har kommet mer.. Så er nok null håp denne gangen også!!! Får bare kjøre på som gale neste EL!!

Meeeen, vet ikke om jeg bare skal ta en enkel pergokur denne gangen også.... Og heller ta pause neste gang, og dobbel neste gang der igjen, om det ikke klaffer denne gangen... Jeg får være min egen GYN og gjøre det jeg tror at hjelper, for hun GYN jeg bruker følger meg ikke opp.... Hun bare ga meg en resept på 3 dobbelkurer, så jeg kan bruke resepten 2 ganger til... Hmmm...

Jeg er såååå spent på deg, *mitt største ønske*!!! Gi oss en oppdatering senest imorgen, lov meg det? =)

Men, brukte du enkel pergokur denne gangen også?? Tenker å gjøre som deg jeg, hehe...

Og <3 Perle <3 Blir det pergo på deg??? :)

Nå får jeg jobbe litt videre her jeg.. Er ikke lett å ikke sitter her inne da man har en pc foran seg 7,5 time hver dag ;p Tar meg noen pauser i ny og ne og stikker innom her , koselig det...=)

Gleder meg til å høre fra dere igjen!

Klem

Skrevet

hei og hopp =) =)

maks uflaks med båten og metallstanga inn ruta da. det er jo noe dere ikke skal betale for så de skal dere få igjen på forsikringa!

nå har jeg hatt dag to på lørdagen og tre på søndagen i syklusen de to siste gangene jeg har hatt TR og jeg forstod det sånn at dag 4 var litt seint å komme inn å få tatt blodprøve så det er jo litt kipt..huff, men men.. satser på at vi har truffet denne gang..*haha* har jo forsåvidt trodd det hver periode nå de siste åra og en ser jo hvor langt en er kommet med den troa...så pergo får komme etterhvert, er ikke stress "er jo enda ung" PLIS. jeg ringte til hun legen min og sa at TR kommer så ubeleilig mht den testen jeg skal ta. så spurte jeg henne om jeg ikke kunne komme inn på dag 4 , men det var ikke sikkert de fikk gode nok resultater da visstnok så det passet jo dårlig..så sa hun det jeg og sikkert dere og alle hATER og høre: "men ikke stress med deg, du er enda ung og har maaange år foran deg!" ÅRH. blir skikkelig sinna. vet vi har diskutert dette før men gud! ha litt sympati eller empati eller hva det nå heter i steder for å slenge sånne kommentarer liksom. der sitter legen vettu med 4 unger. så hun har nok ikke hatt noe problemer. hun driver jo babyproduksjon på høyt nivå..haha, vet ikke om jeg skal le eller hisse meg opp med de kommentarene jeg..

men men det beste rådet jeg kan komme på akuratt nå er:

"TENK POSITIVT, TENK POSITIVE TANKER OG DET POSITIVE VIL SKJE!!" smil til verden og verden smiler tilbake... bla bla bla=)

KLEMM <3

Skrevet

heisann:D

i dag har jeg fri fra skolen så jeg tok meg friheten til å sove lenge. elsker å sove. er TR ankommet for fullt for dere begge? =(

i dag da jeg våknet, gikk jeg som alltid på toalettet.da var det noe rosaaktige greier i trusa og på papiret når jeg tørket meg. KAN DET VÆRE? tør ikke tro for mye for da blir bare skuffelsen ekstra stor når jeg en gang om noen dager kan teste meg...hadde el på fredag,lørdag eller søndag.(fikk positivt utslag på fredag og lørdag på EL test) er det mulig at noe kan evt feste seg etter så få dager? wææ ble litt redd jeg nå.. hmm. vet ikke om jeg tør å håpe.

hvordan går det med dere?

klem fra meg

Skrevet

fyyyy flate, nå hadde jeg akkurat tatt med en liten pause på jobb og skrevet ett innlegg her, men ALT ble bare borte!!!!!! Nå skal jeg begynne å lagre alt jeg skriver, tilfelle det skulle bli borte.... BIM brukeren min hadde logget seg ut!!!! ÅHH... Så kjedelig!!!!!! Får ta en forkortelse da;

<3 Perle <3 Tenk om det er festeblødning??? Når venter du IKM???

Håper det er det vi håper.. Krysser fingrene for deg!! XD

Jaaaa... her har TR kommet for FULLT!!!

Her går det fint... Utenom TR som braket løs for fullt i natt!!!

Men jeg må fortelle en ting; Kattepusen som vi har i Valdres har fått babyer i går :D Hihih... Det er sååå koselig!!! Hun fikk 5 små nurk natt til i går... Så nå gleder jeg meg helt sinnsykt til å dra til Valdres til helga igjen og se dem :D :D :D :D Skulle ønske vi var like fruktbare som ei kattedame! hihihi...

nå får jeg jobbe videre.... Ser fram til å høre fra dere!!! Klem =))

Skrevet

åååh. hater når det skjer. har liksom skrevet det lange innlegget å så skjer det et eller annet tull slik at det forsvinner!

ja jeg håper jo at det er det. har vært sånn i hele dag noen som vet hvor lenge en festeblødning kan vare?

se positivt på det at TR er kommet, da er dere på vei inn i deres neste pp:D og har masse sengehygge foran dere;) hihi kattunger er så skjønne!, er ikke så glad i fullvoksne katter pga der vi bor er det så alt for mange av dem og de går og tisser over alt, inne i garasjen på plattingen, så alt lukter kattepiss:P men de små er herrlige!

TENK om vi var like fruktbar så den katten da! *HÅPE HÅPE*ikm er uke 45 5 eller 6 november, der er jo enda lenge til.. det var derfor jeg synes det var litt rart at jeg hadde litt sånn rosa fordi de jeg har hørt om har liksom hatt det en uke før TR skal komme.. har aldri hørt om noen som far fått det 4 dager eller EL. men jeg tør ikke snakke om det mer, eller tenke på det. er redd for at jeg skal bli innbillt gravid eller noe. :P

KLEEEEEEEM

Skrevet

Hei girlsa mine=)

Oj, oj,oj, <3PerLe<3, tenk om det er festeblødning, spennende=) men skjønner at du ikke vil tenke så mye på det, for da kommer jo du til å bli gal innen 5 eller 6 november...mohaaaaaaaa=)

Vi er vel litt gale alle tre....

På mandags kvelden ble jeg brått kvalm og følte meg i dårlig form, så gikk å la meg, tenkte at jeg var på vei til å bli dårlig...og på tirsdag var jeg kvalm store deler av dagen,mest på morgenen, men det kom og gikk utover dagen...og idag var jeg j.... kvalm på morgenen og av og på i hele dag, pluss at jeg har hatt vondt i hodet siden mandag kveld...så da hadde jeg trua vet dere... Er på dag 28 idag, og mensen pleier ALDRI å være lenger enn det....Tok en test når jeg kom hjem fra jobb nå som det sto IKKE GRAVID PÅ...deppe, deppe, deppe....

Neida går faktisk greit,ble mer skuffa forrige mnd, selvom jeg hadde et ørlite håp nå..men TR har jo ikke dukket opp ennå da, så får vel bare vente....

Jeg skal ihvertfall ha dobbel kur denne mnd her, for nå har jeg jo gått på 2 enkle kurer som ikke har funka...så får vi se!!!

God natt til dere begge=)

**klemmer**

Skrevet

mitt størte ønske:

jeg må jo være ærlig å si at ingenting hadde vært kjekkere om det er festeblødning, men det var liksom ikke blødning heller. var bare at det var litt blod som var blandet ut i utfloden hvis du forstår som gjore det rosa(unnskyld detalsjene) så var det av og til litt små lyse blodklumper. vet ikke jeg. men i dag er det borte vekk.. er det ikke vanlig at det varer noen dager?

vi er gale vi tre, det er ikke tull en gang! vi er liksom alle i akkuratt samme situasjon, bare at jeg har ikke fått kommet meg igang med pergo enda. alle er like desperate etter å få den hersens spira til å sitte:P

vet ikke om spennende er det rett ordet å bruke mht kvalme, men det er jo spennende i den forstand at det kanskje er et tegn? TENK OM !!! tenk om det har klaffet for alle denne pp og at ønskerbaby09 virkelig setter inn en fulltreffer på hennes neste el???? åååå det hadde vært så kjekt. ingenting hadde jort meg gladere enn å fulgt dere inn i 1tri !!

noe tegn til tr enda da *mitt største ønske*? når begynner du evt på pergo igjen om tr dukker opp?og hvor mange dager strekker den seg over?

hold troa oppe<3 <3 <3

stor klem

Skrevet

HEI SØTNOSER=)

Idag dukka den hersens TR opp...æsj, og jeg må bare si at idag har jeg hatt sykt vondt, har aldri hatt så jævlige menssmerter noen gang...ble svimmel, kvalm, og uvel, så måtte bare legge meg litt...hadde heldighvis fri idag da...

Ringte til gyn istad og snakka med kontordama, og da sa jeg rett ut at jeg nå begynner å bli utålmodig og er rett og slett drittlei og at jeg ønsket å bli satt på en dobbelkur nå, siden 2 kurer med enkel ikke har funka...ho skulle snakke med legen og ringe meg opp igjen...hihi, så da fikk jeg det som jeg ville begynner på dobbelkur på mandag da, begynner på 5 syklus dag og tar piller t.o.m dag 9 i syklusen...så blir det fullt kjør etter det!!!!

Ellers så går det bra med dere??

får se å komme meg i seng nå, skal opp tidlig!!!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...