* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. september 2008 #51 Skrevet 17. september 2008 ¨DA VAR TESTENE ANKOMMET POSTKASSA =) ..Og jeg har testet negativt som vanlig!! Meeen, nå tenker jeg at TR kommer ut av hulen i løpet av dagen eller natta.. Bør jo gjøre det ettersom det alltid skjer da jeg tester. Hehe. Men nå har vi hvertfal fått det bekreftet! Da blir det pergo på dag 4. da TR kommer! Gleder meg til å få litt fart på sakene. Hiihi:) H a e n f o r t s a t t f i n d a g , j e n t e r ! ! < 3
<3PerLe<3 Skrevet 17. september 2008 #52 Skrevet 17. september 2008 hallo:D føler meg helt ut da jeg ikke har vært her inne på en stund nå.. haha er virkelig avhengig av dette =) alt er supert her bortsett fra at jeg hadde eksamen i dag som gikk rett til H#####. skikkelig skuffa over meg selv, men men sånn går det når man ikke har lest nok.. ønskerbaby09: kjekt hos mamma? er så kjekt når en har venner som har barn for da kan man kose masse med dem og ikke minst få øvet seg litt da:D har ei venninne som fikk baby i går så skal besøke henne i morgen, gleder meg til det. håper hun kan gi meg litt babystøv i og med at el er rett rundt hjørnet:D kjenner på kroppen nå faktisk at ting begynner å gjøres "klart" til the big DROP:d hehe er det slik at siden en går på dobbel kur, at det er dobbel så stor sjangs for å bli gravid? eller er det jeg som tuller? grattis med positiv tilbakemelding om svømmeprøve!! det var vel en utrolig lettelse både for han og for deg! SÅ KJEKT!. tenkte å gå inn igjen på mandag vi med sambos prøve. er litt greit å få det unnagjort så kan mine blodprøver komme etterhvert. er det normalt å ha smerter ved samleie eller etter samleie om en har endometriose? *mitt største ønske* du er så søt! klart vi kommer til å bli verdens beste mødre en gang! det gjør DU og:D du må bare kjenne etter mer og mer symtomer du nå frem mot onsdag, med en god pergo kur i baklomma og masse sex, så må du jo har truffet! ! ! ibux skal ut av mitt liv, men da igjen har jeg hørt at paracet ødelegger leveren eller hva det nå var.. hva skal man da ta mot menssmerter og hodepine? mamma mia er så bra:D en skikkelig gla film fra ende til aen! nå tenker jeg å hoppe i loppekassa etter å ha ståttopp klokka 6 i dag for å forberede eksamen så er jeg gaaaaanske trøtt:D kommer heller ikke til å ha muligheten til å være her inne så mye i helga, må lese en del til enda en eksamen til uka. så dere får ha det kjempe fint så lenge så skrives vi:d (skal prøve å få presset inn litt tid til å komme inn her, men kan ikke love noe=( ) LYKKE LYKKE TIL med symtomer og la dem vokse slik at det ikke finnes tvil om spire! dere er skjønne! klem <3 <3 <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. september 2008 #53 Skrevet 17. september 2008 God kveld mine BIM babes <3Perle<3 Ja veldig veldig koselig hos mamma altså Vi satt oppe til seint på natt og skravlet og drakk en liten baileys med isbit! Nam nam.. Hihi.. Ååh, så kooooselig med venninne som har fått nyfødt baby da. Gratulerer som "tante"! Er jo koselig å være med andres babyer også, men er klart at man blir jo litt misunnelig og får enda mer lyst på egen da man ser og opplever den nydligheten!! Med DOBBEL pergo kur så er det jo ennå større sjans for å få egglølsning og at kanskje flere egg løsner egentlig. Så ja, vil jo egentlig si det at det blir jo større sjans, men også ENNÅ større sjans for tvillinger!!! Så jeg driver eeegentlig å lurer bittelitt på om jeg kun skal kjøre på med en enkel pergo kur. Tilfelle det er bare den som skal til på meg, eller hva tror dere????? Legen min sa at hun alltid pleier å kjøre pasientene sine rett på dobbel med en gang. Så derfor ville hun at jeg også skulle ta det, hvertfall ettersom det ikke var påvist noen EL på meg... Men jeg er jo bittebitte litt redd for at det skal løsne 2 eller 3 egg jeg da om jeg blir oversimulert og at det viiirkelig funker, og at det ender opp med tvillinger eller faktisk trillinger om jeg skulle være så heldig å bli befruktet!! Hørte om ei dame som hadde tatt noen kurer pergo og fått ÅTTELINNGER (eller hvordan det skrives.. ehm.. )!!! Er bare bittelitt redd for det, men ikke masse.. Hehe.. Er jo koselig bare spiren sitter, skal jo greie to på en gang, men er jo aller helst ønskelig med en først også evetuelt en til etter ett år eller to.. Hvertfall fra min samboers side. Men slikt går det ikke ann å bestemme! Man skal være lykkelig bare det klaffer =) Nei, nå får jeg hoppe i dusjen og få ut fargen av håret mitt.. Er egentlig blond, men driver å farger håret brunt.. Og da det blir litt ettervekst blir det så stygt ;/ Og forresten, sjokoladekaka blei uuuuuutrolig DIGG!!!!!!!!!! Jeg skal dkive oppskiften her en dag.. Var svigersøster som hadde funnet den her inne ett sted. Texas kake eller noe heter den.. Nam nam!! Vi snakkes da BIM jentene mine. Ha en god natt! Suss
*mitt største ønske* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #54 Skrevet 17. september 2008 heia søte jentene mine=) Mamma mia var såååååååååå bra,og hormonene er i full sving her,jeg satt og grinte når det ikke var noe å grine av engang...hahaha,venninna mi satt og lo av meg...og jeg tisser hele tida...hmmm..er kjent for å tisse ofte ellers å også,men nå er det enda mer lissom....er så INNBILT GRAVID jeg dere,ler meg ihjæl...*seriøst er det mulig?* så du driver å farger håret du asså..er blondine jeg også, men nå driver jeg å striper håret med lyse,mørkebrune og kobberstriper..morro med litt forandring...før dette hadde jeg nesten helt platinablondt hår med sort under på den ene siden ved øret og i nakken, da hadde jeg ganske kort hår oppå og hockey nakke=) men nå har jeg spart et års tid så har fått litt lengde på det nå...sparte til venninna mi sitt bryllup i sommer slik at jeg kunne sette det opp,men nå vil jeg bare fortsette å spare...har nesten hatt kort- kort hår siden jeg var 15 år jeg...men nok om det... ja skjønner at du tenker det om dobbelkur, ØnskerBaby09..jeg skal jo ta dobbelkur neste mnd hvis det ikke klaffer denne mnd..vet ikke hva jeg skal råde deg til jeg,men tror selv at jeg hadde kjørt på med dobbelkur jeg altså... vi får satse for at pergo er løsningen for oss, go´jentene=o)) ja,du må skrive inn oppskriften på den kaka...mmmmmm=) får vel hoppe i seng snart vel,skal på jobb klokka 07.45 imorra *hjep*, er drittrøtt hver morgen og tenker at jeg skal legge meg tidlig,men må in her å snike hver kveld før jeg legger meg....er HEKTA!!!! Natta , jentene mine=) *klemmer*
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 18. september 2008 #55 Skrevet 18. september 2008 God morgen jenter! Var mamma mia bra altså? Vurderer sterkt å se den asså!! Kankjse det blir kino på søndag da Du, jeg også tror du har blitt gravid, *mitt største ønske*!! Etter det du sier så høres det jo sånn ut!!! Åhh, du er viiiirkelig heldig om det har klaffet nå altså! Gleder meg sånn til onsdag for å se hvordan det har gått da.. Hihi:) Men du,mye tissing, kommer ikke det litt lenger ut i svangerskapet, da fosteret har begynt å få litt str. på seg? Mente det var det venninna mi også sa da jeg innbilte meg å være gravid.. Men kan nok være et godt tegn uansett, håper jeg altså!! Gleder meg, gleder meg, gleder meg til onsdag. Krysser fingrene for deg!!!! Hihi Jada, jeg driver å farger håret brunt... Var platinablond frem til i vår, og da fikk jeg ett lite innfall.. Haha.. Men er veldig fornøøyd med resultatet da, så derfor jeg fortsetter å ha brunt Men til våren igjen tenker jeg å ta lyse striper og bli blond igjen! Men da vil jeg har min naturlige farge! Gøy med forandring!! Jeg hadde ganske skulderkort hår for ca 3 år siden, men så savnet jeg det lange håret mitt så nå har jeg faktisk hår helt ned til korsryggen nesten Hvordan er håret ditt da,<3Perle<3? å når vi er innom dette temaet! Hehe! Jeg driiiver å vurderer å kun ta en kur.. For tenk hvis det holder med en da? Så kan jeg heller ta dobbel neste gang om det ikke hjelper.. Hmmmm, nei, jeg får vel kanskje følge legens råd :/ Men resepten er jo for flere ganger da. Så om jeg tar kun den ene nå, så kan jeg jo bare kjøpe en til neste måned! Hva hadde dere gjort`? Hehe, hør på Vingle Petter a.. Kanskje jeg skal gjøre det, ehm, nei, kanskje ikke, eller jo, kanskje jeg skal... ;p Vi satser på at pergo er løsningen for oss ja, BIM jentene mine!!! Ha en fin dag!! Suss (-Og om jeg glemmer å svare på noe her inne, så hender det jeg kommer på det litt senere, og gjør jeg ikke det, så bare spør igjen! Er litt vimsete av meg til tider.. Hehe.. ;p )
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 20. september 2008 #56 Skrevet 20. september 2008 Hei, kjære BIM Jenter Nå var vi helt nede på 3 siden altså!!! Stille fra dere om dagen.. Er det bare jeg som titter innom her daglig? Hehe.. Hvordan ligger dere ann i "løypa"? Er på dag 45 jeg og ingen TR ennå!!!! Har jo kjent litt fra og til mensmurringer i snart 2 uker! Trodde liksom TR skulle komme på besøk snart jeg, og jeg testet jo negativt også, så er ikke gravid.. Kanksje kroppen min lukter at jeg skal ta Pergokur, også prøver den bare å utsette det hele tiden? Men egentlig passer det litt fint at TR ikke har kommet helt ennå ettersom vi skal ha bursdagsfest og drikke i kveld. Er så kjedelig med TR da man liksom skal drikke og ut på byen og slikt.. God helg! Klem
*mitt største ønske* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #57 Skrevet 20. september 2008 Hei snuppelurer=) ja da nå det vært dårlig med innlegg her dem siste dagene...har ikke fått vært så mye her inne,får jo nesten abstinenser av det..hehe=) har ikke mensen kommet ennå, ØnskerBbaby09? tror du er gravid jeg altså,du har kun testa en dag eller??**siden mensen ikke har kommet, er det jo fortsatt håp* jeg tror jo selv at jeg er gravid, men det er nok et sånt innnblit svangerskap...æsj...blir så kjipt hvis tr kommer på onsdag,selvom jeg sier til meg selv at jeg ikke må håpe for mye..men er like SKUFFENDE hver gang... Blir en rolig helg på oss,skal be noen venner på besøk,og drikke litt og spille litt buzz...ikke no party party!!! NÅ skal jeg støvsuge,og vaske soverommet..merker at jeg fikk kjempelyst til det nå...ikke akkurat..hehe=) Ha en super kveld ikveld da, ØnskerBaby09, og kooooooos deg masse=) =) =) GOD HELG, JENTER!!!!! **Klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 21. september 2008 #58 Skrevet 21. september 2008 Hei igjen jenter Da var TR ankommet! Og festinga i går førte til krangling med samboer'n.. Jævlig moro.. Not.. Og idag er han så grinete og har ikke sagt ett pip til meg!! Huff, noen ganger har jeg så lyst til å bare krype inn i ett lite skall og gjemme meg vekk..! Var ikke bare min feil at vi kranglet.. Men er alltid jeg som må komme krypende med en haug av unnskyldninger, men nå gidder jeg ikke altså... Sitter heller her med bestevenninna mi jeg, venner svikter aldri håper du har blitt gravid jeg, *mitt største ønske*!! Gleder meg til å se hvordan dette går på onsdag! Ha en fin dag. Klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 21. september 2008 #59 Skrevet 21. september 2008 Hei og hopp, igjen! Nå har ting ordnet seg litt her, godt det når man får snakket litt sammen! Æsj, er så lei av å feste og drikke jeg.. Tåler ikke alkohol jeg altså!! Jeg ble superfull og samboer'n min ble veldig full han og, vi missforstod hverandre en del.. Ikke noe gøy når det skjer, men da man får snakket sammen litt igjen ordner ting seg veldig fort.. Også var TR kommet på sitt værste, en del hormoner som vrenger seg hos meg om dagen kjenner jeg.. Hehe.. Dere vet kanksje litt om hvordan det er? Livet er ikke alltid en "dans på roser".. Men som oftest er det jo det da, heldigvis!! =) Savner å høre masse fra dere, håper dere oppdaterer om det skulle skje noe asså! Er så spennende å følge med på hverandre Klem
<3PerLe<3 Skrevet 21. september 2008 #60 Skrevet 21. september 2008 hei og hopp jenter! da var denne helgen også over. har savna å skrive med dere! hadde vi havnet på side 3? WHAT? lite aktivitet ja.. har ikke vært her inne siden torsdag jeg og kjenner virkelig at jeg klødde kjempe masse i fingrene etter å komme inn hit, men mye eksamenslesing og feber hele helga førte til at det ikke ble tid til det desverre! jeg testet svakt positivt på fredag og kjempe positivt på lørdag med el testingen! mye kosing selv om jeg har vært syk., så da håper jeg at vi fikk en fulltreffer! blir spennende og se fremover. men merkelig nok er jeg ganske rolig i kroppen, ønsket etter å få barn er jo selvfølgelig stort men det har roet seg ned på et vis.. rart men.., har tenkt litt på det og bli gravid nå ettersom jeg nettop har hatt operasjon hvor det kan ødelegge resultatet..(typisk da er at når jeg ikke har tenkt så mye på det denne gang, skjer det:D ) så kipt med tr ønskerbaby09!!! men se det positive i det: da kan du begynne på pergo om du ikke allerede har begynt? ellers noe nytt? jenter? ikm nærmer seg med stormskritt *mitt største ønske*? blir så utrolig spennende, håper sånn at det går din/deres vei=) nei nå må jeg gå å lese litt mer.. huff. gleder meg til å få livet mitt tilbake.. gratulerer med vel overstått sambo ønskerbaby09=) håper han hadde en super dag!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 21. september 2008 #61 Skrevet 21. september 2008 Ja, vi hadde havnet på 3. siden!! =O Hehe, må le av meg selv.. Kjære sitter å ser på en skummel krigsfilm (noe jeg ikke tør se ettersom jeg får mareritt..) og jeg sitter her på BIM å nerder meg Så bra du testet positivt med EL testingen. Bruker du fra billigetester nå? Håper det klaffer da, og ikke tenk på puppene som noe problem. For det går nok kjempefint! Det er jeg sikker på.. Venninnen min har en sønn på 5 mnd hun, og hun tok silikon rett før meg.. Ja, dumme TR!! Kom på besøk i går hun vett!! Men, men.. Da blir det pergo på tirsdag.. Men er bare så i tvil om jeg skal ta dobbel som gyn anbefalte eller om jeg bare skal ta 1 enkel kur.. Er bare så redd jeg skal bli overstimulert og flere enn ett egg løsner! Samboer'n min er egentlig litt enig med min konklusjon; at jeg prøver 1 enkel kur nå og ser om det hjelper, også dobler neste måned i steden om ikke det skulle hjelpe. Ettersom kroppen min er veldig mottakelig ovenfor medikamenter osv. Spesielt alkohol, hehe. For ikke å glemme det.. Så tror eeegentlig en enkel kur høres greiest ut! Hva tror dere, mine venner? Grunnen til at gyn ga meg dobbel er rett og slett fordi hun sa at hun stort sett bare skriver ut doble kurer, for da kjører man rett på overstimulering med en gang! Gleder meg sånn til å høre om hvordan dette går, *mitt største ønske*!! Skjedd noe nytt eller? Du tar kun en enkel kur nå?? OG jeg veeeet jeg har spurt før, men er litt glemsk nå.. Hadde du tatt LAP eller skulle du om ikke pergo hjelper?? Unnskyld, men jeg vet du har svart før.. Skal lese litt gjennom tråden for å se om jeg finner svaret allikelvel =) Takk, <3 Perle <3 Nå er kjære blitt 28 år og feiringen var veldig vellykket!! Familie middag på fredag og fest i går kveld.. Var bare natten som endte litt dårlig da sambo ikke kom seg hjem før kjempeseint stakkars.. Han hadde bedt noen få folk hit på nach, noe som var lite populært for min del da jeg var veldig full og ville sove, hehe.. Litt småkrangling pga ingenting her da.. Høres sikkert veldig uvoksent ut, men sånn er det bare noen ganger i fylla.. Missforståelser og tull! Men det viktigste er at alt ordner seg ved å snakke og lytte dagen derpå =) God kvæll! Nattaklem
*mitt største ønske* Skrevet 21. september 2008 Forfatter #62 Skrevet 21. september 2008 Hei jentene mine=) æsj, ja nå er helga over, og her sitter jeg vettu, natterangleren...sambo har lagt seg for lenge siden...hehe=) jobber kvelden imorgen jeg da,men har egentlig en del ting å gjøre å dagen, så skulle vel lagt meg for lenge siden...på tirsdag reiser jeg på kurs fram til onsdag...jeg skal være med i noe som heter aksjon helsefagarbeider...og det er en rekruteringsgruppe som skal rundt til alle 10 klasser og de som går på gk helse og sosial i østfold, og da skal vi holde en presentasjon om yrket vært...for ungdom rekruterer ungdom,såå det blir jo spennende,så skal lære å bruke power-point, og hvordan vi skal snakke foran store forsamlinger=) så da blir det testing på onsdag når jeg kommer hjem snupper,hvis ikke tr har meldt sin annkomst da...bestilte to cb digitale tester fra billigtester idag..hihi=) også fant jeg ut at jeg også hadde en i skuffen!!! begynn med enkelkur du,ØnskerBaby09, så får du heller øke hvis det ikke funker..jeg har kun tatt enkel og skal ta dobbel neste mnd,hvis det ikke har klaffa nå!!! jeg har ikke tatt lap/kikkhullsopr, det skal jeg ta hvis det ikke funker med 3 pergokurer,da er det neste steg før prøverør.. vet dere forresten hvor lang tid det tar fra man sender en søknad på prøverør til man får sjansen?? ser for meg at det tar en evighet....men nå får vi ha trua på PERGO=)) åååå,jeg vet åssen det er å krangle med kjæresten i fylla,er jo så dumt,men det skjer jo selvfølgelig...den alkoholen altså,men bra dere har ordnet opp da,er jo bare missforståelser som regel!!!! <3PerLe<3, ja du sliter med lesing du, synes du er kjempeflink jeg...og så bra at det har blitt mye kos i helga selvom du har vært dårlig...håper det klaffer for dere nå=) Har hatt e rolig helg vi,DEILIG=)) uten fyll,bare hygge hjemme hos oss med noen venner,og idag har jeg absolutt ikke gjort en dritt...bare kosa meg på fridagen..hehe=) **Mange klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 22. september 2008 #63 Skrevet 22. september 2008 God dag, Bim girls'ene mine! Fy a meg.. Nå er helga over! Kjedelige greier! Men godt med en ny uke.. ÆSJ! Startet dagen med å ta blodprøver jeg, noe som jeg egentlig er meget lite gla' i å gjøre!! Tok for 6 forskjellige hormoner,for nå er det jo dag 3 i syklusen! Huff, jeg ble så redd for at hun som tok blodprøven ikke satte på rikitg klistremerker (altså det klistremerket med navnet mitt osv på) fordi det lå noen andre sine papirer og klistremerker på pulten hennes og.. Men de bør jo ha såpass kontroll tror jeg! Eller hva?? Imorgen blir det PERGO :-) Tror jeg kommer til å kjøre på med enkel kur jeg og heller ta dobbel neste gang om det ikke hjelper! Tilfelle, rottefelle.. Gøy med litt kurs og sånn på jobben da, *mitt største ønske*! Gøy å lære bort litt til ungdommen også, kanksje:) Gleder meg til onsdag!! Blir så spennende, håper pergo hjalp altså!! :-) Nei, jeg aner ikke hvor lang tid det tar før man får teste med prøverør fra man sender søknaden.. Koster det mye å gjøre det, forresten? Håper ikke noen av oss behøver noen annen hjelp enn naturen og PERGO!! Har egentlig veldig troen på PERGO!! =) Og om ikke Pergo hjelper, så blir det LAP her også. Gøy at vi er i nesten helt samme situasjon, jenter! Og <3 Perle <3, skal du ta blod prøve nå på dag 22 eller? Ettersom du mest sannsynlig hadde EL nå i helgen, så greit å få det avklart med en blodprøve også? Gleder meg til å høre fra dere =) Og om jeg virker litt vimsete her inne, så er det fordi jeg er på jobb og har litt å gjøre innimellom! Hihi Kleeem! <3
*mitt største ønske* Skrevet 22. september 2008 Forfatter #64 Skrevet 22. september 2008 Hello girls=)) ja nå sitter jeg her...kom hjem fra jobb for en time siden, har pakka kofferten og er klar for kurs..så da måtte jeg en liten tur innom her vettu,skal lakke neglene mine nå,eller lage sånn fransk manikyr på dem, må jo pynte meg litt ..hihi=) var en tur i byen på dagen idag,og shoppa litt da vet dere, hadde egentlig ikke råd,men måtte jo bare...dere vet vel åssen det er...hihi=) stikkningene i magen holder fortsatt på...jeg blir snart gaaaaaal, og tror jeg har satt alle venninne mine i en sånn gale verden,alle går og venter på onsdag, *HÅPER SÅ INDERLIG* TVI-TVI<3 prøverør koster 20 000 kr for 3 forsøk,så håper vi slipper det,men hvis vi må er det jo selvfølgelig ingen spm, barn skal vi ha uansett=) åååhhh, blir spennende med pergo da, ØnskerBaby09, nå får dere hoppe på som kaniner..hihi=) Ja er så godt å ha noen i samme situasjon som jeg kan snakke med om alt mulig...er jo ingen andre som forstår hva vi går igjennom, veldig glad for at jeg fant dere=) Snakkes på onsdag jenter, enten så er jeg veldig happy eller superdeppa, får *håpe* på det første=)) Ha det supert så lenge!!! Klemmer
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 22. september 2008 #65 Skrevet 22. september 2008 Hello..! <3 Godt å være ferdig på jobb? skal på jobb kl 08 imorgen tidlig, på tide å legge seg nå.. Samboern og jeg har sitti oppe som noen små barn og spilt Buzz! Hehe Jess, jeg veit åssen det er med shopping.. Huff, fort gjort å ville ha mer til mer man kjøper seg.. Den fella har jeg gått i denne mnd! Åhh, gleder meg sånn til å høre hvordan d gikk altså!! Håper det klaffet!!!! Krysser fingrene for deg!! (Det er ikke bare noe jeg sier, men jeg krysset virkelig fingrene for deg!! hihi) Kos deg på kurs, så snakkes vi!! Det ser jeg fram til Nattaklem <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 23. september 2008 #66 Skrevet 23. september 2008 Dytter litt opp jeg, Bim girlsene mine Vi var langt nede på side 2!Hvordan går det?? Noen oppdateringer???? =D Er det bare jeg som er heelt avhengig av BIM om dagen? Hehe.. Startet med enkel pergokur idag. Tenkte jeg vil starte forsiktig, men har liksom ingen tro på enkel dose egentlig, men man vet jo aldri.. Er litt rar jeg! For har jo egentlig lest på nettet at enkel dose skal hjelpe like mye som en dobbel dose, egentlig. Men er vel ganske inviduelt.. Men kanksje det er lurt av meg og ikke "tro" sånn på at det hjelper sååå fælt og heller ha ett litt mere avslappet forhold til det denne pp.. Eller hva? =) Gleder meg bare til å starte EL testingen jeg, blir den positiv, blir jeg det også Klem <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 25. september 2008 #67 Skrevet 25. september 2008 Dytter, ettersom vi var NEDERST på side 2!!! Jeg er så spent, så spent! Har det klaffet denne pp??
*mitt største ønske* Skrevet 25. september 2008 Forfatter #68 Skrevet 25. september 2008 Hei kjære jentene mine=)) har nå vært på kurs i 2 dager, og har ikke hatt noen internett tilgang...men nå er jeg her!!! kom hjem igår rundt 16.30 tiden og siden tr ikke hadde kommet, løp jeg får å ta en test...tittet på testen etter 1 minutt, og da var den BLANK...det skulle jo stå GRAVID/IKKE GRAVID....sjekka bruksanvisninga,og der sto det at jeg skulle ringe et tlf nr ang videre rådgivning...det gadd jeg ikke... så satt meg da ned, drakk masse vann og tok en test igjen etter 1.5 time...og der sto det IKKE GRAVID!!!!!!!!!!!!!!! ble deppa,men var så sliten og trøtt og gikk å la meg ett par times siden samboer ikke var kommet hjem fra jobb...men når jeg våkna og så min kjære, knakk jeg totalt...og gråt, og gråt og gråt.... så dro da til en venninne og røyka for å trøste meg selv litt...her prøver man alt for at ting skal gå som man vil,så kommer den jævla skuffelsen....våknet idag med dem værste hovene øya,følte meg rett og slett helt jævlig...var en tur på brygga med bestevenninna mi idg, og tok en lunsj, og det gikk konstant gravide eller folk med barnevogn forbi oss...tror nesten at det er noen som vil meg vondt....er så leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei.. men men ,nå må jeg bare komme over dette og komme igang med kur nr 2, så nå blir det dobbelkur=) hvordan går det med deg da ØnskerBaby09? merka noe til pergo?? **Klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 26. september 2008 #69 Skrevet 26. september 2008 Heisann, hoppsann! Så godt å se deg tilbake.. <3 Perle<3 har blitt av da? Jeg trodde jeg hadde min egen tråd her en liten stund jeg, haha.. Jeg var så spent på deg *mitt største ønske*!! Men har TR dukket opp ennå?? Hvis ikke, er det fortsatt virkelig hååååp!! Men du vet at du ikke skal drikke masse vann rett før testingen, også skal du minst vente 4 timer med å tisse fra sist du tisset?? Så kan jo være derfor testen ble negativ da!!?? For du KAN jo være gravid... Jeg hååååååper det hvertfall!! Men nå vil ikke jeg sette "griller i huet" på deg da. Om du ikke føler du er det, og TR ankommer snart.... Men jeg hååååper det bare =D Huff, det er trist da man PRØVER og PRØVER, men ingenting skjer... Man spør seg selv om man noen gang skal få dette til? Skulle ha vært en bestemtdato man fikk på når man skulle greie å bli gravid, så visste man det. Så hadde vi sluppet og håpe hver eneste pp! Men vi skal nok få det til en gang, uansett!! Kan jo i så fall bare være at du trenger en dobbel pergokur? Jeg har egentlig hatt skikkelig tro på Pergo, men forstår jo egentlig at det ikke er noen "trylle"kur.. Jeg var sikker på at kroppen min skulle reagere skikkelig og ta det til seg, men har ikke fått noen bivirkninger egentlig... Bare noen hetetokter to ganger, men det kan jo også være pga jeg ikke er helt i form om dagen! Så vi får bare vente og se om EL kommer, og om det da skulle klaffe.. Noe jeg har mistet litt håpet på... Men vi får bare vente å se, det har vi jo blitt så gode på!! Vente, vente, vente og vente... Håpe og håpe.... Og om ikke 1 enkel Pergokur hjelper, så blir det dobbel neste syklus!! Godt å ha noen andre å snakke med dette om, for er ingen morsom situasjon... Syns alle rundt meg er gravide eller har søte små babyer som dem elsker.. Men jeg ønsker bare jeg! Så skjønner hva du mener.. Jeg også har tenkt tanken; "Vil noen meg noe vondt ettersom ALLE rundt meg er gravide eller har små barn?" Men, vi må ikke glemme å leve selv om denne spiren ikke har ville sitte til nå.. Er jo litt spenning i hverdagen dette her også! Og den dagen det virkelig skjer, da jubler vi mye mer enn dem som har fått det til på første pp Hihi.. Vi får tenke litt sånn også! Så skjer det vel, håper jeg Men hvilken dag i syklusen vcar det du fikk EL med Pergo? Lurer på når jeg skal begynne å teste.. Men GYN sa ca. dag 9 etter endt pergokur. Ha en god helg, jenter! Klem =)
*mitt største ønske* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #70 Skrevet 27. september 2008 TITT TEI=) Denne uka har godt i ett, har vært skikkelig opptatt,så har hatt veldig lite tid til å være her inne... Joda mensen har kommet, den kom på torsdag´s kvelden når jeg var på jobb...men tbl må ha gjort noe med meg da, for jeg blør mye mer enn vanlig også har jeg hatt menssmerter hver dag...det er ikke akkurat så gøy da, for jeg pleier å være skikkelig plaga med det,men jeg har egentlig bare pleid å ha det den dagen mensen kommer... så ringte jeg legen på fredag, og lurte på om jeg nå skulle ta dobbelkur, men det skulle jeg IKKE gjøre....*skuffa* for jeg fikk beskjed om at den blodprøva jeg hadde tatt forrige uke viste at jeg hadde el og at jeg hadde ganske høye verdier, 88% eller no,sier meg ingenting da...og derfor var det unødvendig med en dobbelkur, holdt fint med en enkel....så jeg får vel prøve å stole på dem da, og håpe at de vet hva de snakker om..... Ellers da, ØnskerBaby09? alt bra?? Virkelig godt at jeg har dere å tømme meg til, hihi=) Nå skal jeg vaske litt her, får overnattingsgjester idag,så får vel ha det litt rent vel!!! Blir familiesamling for oss idag, var på fylla igår,og tok den helt ut...så litt sliten idag... GOD HELG=)) *klemmer*
*mitt største ønske* Skrevet 28. september 2008 Forfatter #71 Skrevet 28. september 2008 ØY, HVOR ER DERE HEN??? Bare jeg som har hengt her inne i helga??? Håper dere har hatt en knall helg jenter, imorgen begynner jeg på 2 enkelkur med pergo=) og nå skal FAEN mæ den spira sitte!!!! er sååååååååååååååååååå lei....vil ha barn nå..hihi=) litt syk i hodet mitt,men begynner å bli utålmodig... Gleder meg til å høre fra dere<3 *klem*
<3PerLe<3 Skrevet 28. september 2008 #72 Skrevet 28. september 2008 hei og hopp bim jentene mine:D det er så trist at det går så lenge mellom hver gang jeg er her inne for tia.. er så syYYYYkt mye å gjøre på skolen og hjemme hos foreldra mine, de pusser opp stua, så har hjulpet dem mye i det siste:D i tillegg har vi passa hunden dems fordi de har vært ute å reist. så leit å høre at mensen er kommet *mitt største ønske*, du gikk på pergo sant? så nå skal du ta en til? greit å få kontatert at du hvertfall hadde el i perioden! fikk du noen reaksjoner på pergoen? har hørt det er mange som får det.. hvordan går det for deg på pergo da ønskerbaby09? noen symtomer? du er ved godt mot? etterson el nærmer seg for deg? når er den? tenker du å teste deg dene perioden? Jeg skal hvertfall IKKE glemme å gå til legen på dag 3 for å få tatt den hersens blodprøven.. et spørsmål ønskerbaby09: jeg flasser så sykt på puppa, tenker det kanskje er pga den klisterbandasjen. hadde du og det? er det normalt? og hvil jeg på en måte skraper det vekk får jeg sånne bloddannelser i huden.. det kan ikke være normalt.. god natt skjønninger! <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 29. september 2008 #73 Skrevet 29. september 2008 Heisann, hoppsann jenter!! Bra med dere?? Jeg sitter på jobben nå jeg.. Blir plutselig supervarm (hetetokter?).. Vet ikke om det har noe med pergoen å gjøre, men har vært slik i noen dager nå. Men jeg tok jo min siste tablett på lørdag da. Skal bli morsomt å se om dette hjelper da =) Jeg tenker meg at EL kommer i begynnelsen av neste uke. Men begynner nok EL testingen for fullt på fredag! Men de få gangene jeg har hatt EL av meg selv så kjenner jeg det da.. Så... Syns at Tr kom da, *mitt største ønske*..... Men skal du ta dobbel neste måned eller skulle du ikke? Mulig jeg blander dere to nå, men mener jeg leste her nå at du har 88 % verdier slik at du ikke behøver noe mer pergo. Hva vil dette si egentlig? Jeg har ennå ikke fått svar på de blodprøvene jeg tok på dag 3 i syklusen... Er jo en uke siden nå idag, så regner egentlig med at hun ringer imorgen... Men jeg er liksom ikke helt fornøyd med hun GYN jeg bruker asså.... For ringte henne forrige uke pga spørsmål om pergo, jeg spurte henne bare om det gjorde noe om jeg tok enkel kur istedenfor dobbel.. Og da sa hun bare ; "Ja, det kan du gjøre" Og avsluttet samtalen.... Hun sa jo så vidt "ha det", men hun virket liksom ikke intr. i å veilede meg på noen måter!! Ble litt lei meg da jeg!! Kanskje hun syns jeg er for ung og bare maser?? Eller så hadde hun bare litt dårlig tid!! Hmm.. Nei, ikke vet jeg. Men håper hun er litt mer intr. i meg da hun ringer med svarene på alle de prøvene jeg tok.. Huff, jeg tok jo for mange forskjellige hormoner. For GYN er vel pliktig til å ringe meg da hun har fått svarene? Eller må jeg ringe å mase? <3 Perle <3 Flasser på puppene? Hmmmmmm, kan ikke huske at jeg flasset noe spesielt altså. Men er jo ganske sårbart en stund etterpå, så kan jo være ganske normalt... Vil jeg da hvertfall tro! Jeg var hvertfall veldig merket med blåmerker en god stund etterpå.. Det husker jeg! Ha en fortsatt fin dag! Klem
*mitt største ønske* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #74 Skrevet 30. september 2008 Hei mine beste bim jenter=) Idag har jeg fri....er sååååååå deilig=)) så idag har jeg kun lata meg,sovet lenge, rydda litt,fyra i peisen, og slappa av på sofaen..skal jobbe helt fram til mandag jeg nå,så da er det deilig med en fridag=) Igår startet jeg opp med pergo igjen,men kun ENKELKUR, dette fordi min e blodprøver visste 88% i verdier...jeg vet ikke hva det betyr,men kontordama sa at dem var ihvertfall så bra, så gyn hadde sagt til henne at jeg kun skulle ta en enkelkur, og at jeg ikke trengte dobbel...jeg tar jo pergo kun for litt ekstra hjelp, for EL og regelmessige sykluser har jeg jo!!!! så nå tenkte jeg å prøve sex annenhver dag, så vi får samla opp litt spermier...hihi, blir gaaaaaal av det her egentlig...synes det verste er å ha sex etter klokka, man må jo planlegge en del...så nå får vi se..hihi=) Håper virkelig at det blir vår tur snart også jenter=) Har du begynt å EL-teste eller ØnskerBaby09? når jeg gikk på pergo fikk jeg el på dag 14, men jeg har jo også pleid å ha det før da..blir så spennende å følge med på deg=) håper at vi følger hverandre over i 1 tri sammen!!!! Igår var jeg hos frisøren å klippet meg, fikk brått for meg at jeg måtte gjøre noe nytt,hihi... så da klipte jeg meg til litt over skuldrene, også er det litt forskjellige lengder ellers da, oppklippet hvis dere skjønner..hehe!!!også farga jeg det, eller stripa det da, mest mørke striper og noen lyse, ble veldig forandring, siden jeg er vant til å være lys...men ble veldig fornøyd da, morro med litt forandring=))) Ha en super dag , snupper<3 **klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 3. oktober 2008 #75 Skrevet 3. oktober 2008 Hei BIM girls <3 Hvordan går det med dere?? Nå var det lite aktivitet her inne gitt!! Langt nede på 3. side!! Ny rekord!!!!!!!!!!!!!! =O Beklager litt seint svar, men jeg har rett og slett ikke tatt med tid til å sitte her inne nå.. Masse å gjøre på jobb og jeg sover da jeg ikke er på jobb!! Gratulerer med ny hårfrisyre, *mitt største ønske* Er du fortsatt like fornøyd? Skjønner ikke noenting, enten så er jeg litt syk ellers så har pergoen gitt litt bivirkninger.... Jeg er varm og kald omhvernandre heletiden, men trooor ikke jeg har feber..Og er veldig ofte småkvalm.. Er liksom helt utrolig slapp og vil bare sove hele tiden. Sinnsykt kjedelig da.. Høres jo ut som de perfekte symptomene på graviditet, men gravid er jeg ikke.. Hadde jo TR for 13 dager siden... Begynte med EL testing i dag, ingen utslag idag hvertfall.. Trodde nesten jeg hadde EL siden jeg kjente at det "vrengte" seg inne i eggstokkene mine idag. Også kjente jeg en stikking helt opp til navlen omtrent.. Kanskje det er pergoen som begynner å virke på meg, og setter igang til en heidundranes eggløsning?? Hihi Hadde ikke du det sånn også, *mitt støaste ønske*? At du kjente at det skjedde en del der inne.. Jaaaa, håper viiiirkelig vi kan følge 1tri. sammen!! -Vi krysser fingrene for det XD Nå sitter jeg alene hjemme og kjeder meg bittelitt.. Samboern er ute med jobben og drikker.. Koselig for han det da! Men nå skal jeg ta å fikse meg litt også være med to venninner, blir gøy! Så da får jeg stikke ut her i fra, gleder jeg meg til nye svar fra dere!! God helg! Kleeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå