<3PerLe<3 Skrevet 11. september 2008 #26 Skrevet 11. september 2008 heia gulljenter:D i dag har dagen gått i ett, laaaang dag på skolen og mye stress ønskerbaby09: hva er vitsen med kviser? det er verdens dårligste oppfinnelse..også kommer de jo alltid til tider der det virkelig ikke passer seg inn med noen ukontrollerbare utvekster ! fyst og æsj.. jeg og kviser er ikke venner! ja jammen er det ikke så godt å kjøre når en er nylig operert. kjenner det godt enda jeg. rart hvor mye en egentlig bruker brystmuskelen uten å tenke over det. ja tvillingønsket er stort. har så lyste på en stoor familie, har bare ei lillesøster jeg, og skulle gjerne ønskt at det var mer søsken både over og under meg. skal se og få kommet meg til gyn uansett hva som evt står i veien neste gang, var jo egentlig bare dumt av meg og ikke bruke mer energi på å få komt meg til legen, har jo masse venner som kunne kjørt meg.(vil jo helst ikke at de skal vite hva som skjer om akkuratt det enda..) elsker jordin sparks!! hun er så flink. hvilken musikk liker du ellers? jeg liker veldig godt three doors down. har egentlig et ganske vidt spekter på det jeg hører på. eneste jeg ikke er så glad i er metal og sånn "syre musikk" (techno) så jeg kaller det..hehe det er så utrolig vanskelig å tenke på annet enn baby når man virkelig vil det. bruker å trene en del når jeg skal få tankene vekk fra ønsket om baby.. det funker hvertfall for meg. =) *mitt største ønske*: så greit at vi har noen her som kan svare om det er noe vi lurer på når det gjelder medisiner og sånn:D jeg har vært hos gyn for sånn ul og sjekk for å se om alt er bra. ringte legen min i dag og hørte om jeg kunne komme inn på dag 22, men hun sa at det ikke var nødvendig så lenge jeg kom inn på dag 3..blir forvirret jeg.. skal/skal ikke liksom.. 2 stykk på en gang er en drøm. det eneste jeg har av tvillinger i slekta er broren til mora mi sine unger og far min sin brors unger. og de er begge resultat av prøverør og pergo så.. men det finner jo alltid håp. er jo selvfølgelig ubetydelig om det er en eller to:D huff sitter å ser på en dokumentar på tv norge om ei jente fra india som har 4 armer og 4 ben.. eller hun har en "tvilling" som sitter på henne på rumpa.. beklager å måtte si det men jeg satt å spiste da jeg så det og mistet litt matlysten.. stakkar dere er skjønne BIM jentene mine!! får spise litt kveldsmat jeg og vente på et nytt innlegg her inne =) klem
*mitt største ønske* Skrevet 11. september 2008 Forfatter #27 Skrevet 11. september 2008 Hei snupper=)) Har ikke så mange tips når det gjelder musikk jeg asså....liker vel det meste jeg også,men techno og heavy metal er ikke akkurat noe for meg...hihi=) pleier å sjekke nrk mp3 siden ang musikk jeg, når jeg skal laste ned=) Hihi...her går det bare i sex om dagen jenter...føler oss som kaniner,men sexen er helt råååååååååå da=)) og det er jo viktig!!! hvem stilling pleie dere å bruke?? har jo lissom hørt at misjonæren er den beste,men har lest at doggy er veldig bra, for da kommer han dypt inn=) varierer veldig vi,for ellers så blir man jo lei.... herregud, vi vet jaggu alt om hverandre..**knis** Imorgen er det 5 års jubileum for meg og samboeren,gleeeeder meg=)) Hva går du på skolen da , <3PerLe<3? Og hva jobber du med igjen, ØnskerBaby09?? vet du har skrevet det en gang før,men husker ikke jeg.... hehe..kan mye om medisiner er vel kanskje å overdrive,men er det noe dere lurer på skal jeg prøve å svare så godt jeg kan!!! temp og tappetafsing har jeg ikke gjort ennå, får lissom ikke helt med meg hvordan den tappen skal være jeg...står jo sååå mye!!! Hva er planene for helga da,jenter?? Jeg skal i 50 års lag til svigerfar på lørdag, lurte på om jeg skulle ta meg et par glass vin jeg da?? er det dumt synes dere? er jo kanskje siste gang på 9 mnd? også lurte jeg på om jeg skulle ta meg et par røyk,det hører lissom til alkoholen for meg det se,for nå har jeg jo vært såååå flink og slutta=) litt stolt da!!! Nattaklem til go´jentene<3
<3PerLe<3 Skrevet 12. september 2008 #28 Skrevet 12. september 2008 god morgen:D ja mp3 siden på nettet er bra. synes p4 spiller mye bra musikk i helgene om kvelden:D hører bare på p4 når jeg er på hytta. vi bruker å variere ganske mye når det gjelder stilling, men har hørt, som du og sa, at både misjonæren og bakfra er de beste stillingene for da kommer han visstnok langt nok inn.. ja må variere. holder en seg til bare en stilling lenge blir en lei ja! jeg går økonomi og administrasjon, og gleder meg veldig til og bli ferdig om 2 år. skal bli godt å komme seg ut i arbeidsmarkedet og begynne å tjene litt penger + og begynne å betale ned på studielånet.. hehe denne helgen blir en rolig helg, tør ikke å gå ut med tanke på å gå på et utested der det er så mye folk, er så redd for å bli dunket borti i puppa etter operasjonen. så det blir tre helger på rappen med avslapping og kos med sambo:D kanskje litt vin og ekstra sengehygge for å være sikker på at det ikke går noe svømmere til spille:) pluss eksamenslesing. det er jo så gøy! *NOT* klart du kan spandere på deg litt vin:) er jo så koselig, og ikke dumt i det hele tatt:) så flink du er å ha slutta med røyk. røyker ikke i det heletatt jeg, er ikke så veldig glad i det, så meg er ikke rette personen å rådføres med ang røyk=) nå er det helg =) klem<3
*mitt største ønske* Skrevet 12. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 12. september 2008 Bare innom for å ønske jentene mine, god helg=) Idag endelig lyste det EL av EL- testen...hihi<3 så her blir det romantisk middag ute,og masse sengehygge=) har kjøpt nytt sexy undertøy, for å krydre opp litt..hihi=) så nå skal jeg gå i dusjen,og fikse meg for min kjære!!! Kom hjem med 10 langstilka røde roser han...sukk=) **klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 12. september 2008 #30 Skrevet 12. september 2008 Hei jenter!! Kvisetrynet her ;p hehehe.. Skjønner ikke, det blir jo fler og fler jo.. Aldri hattt sånn noengang.. Kanskje tante rød kommer i annsiktet mitt denne gangen.. Hahah ;p Jeg gikk til slutt innpå mp3 sin side og lasta ned litt musikk i går.. Deilig å sitte å slappe av litt før jobb også Måtte jo stå opp tidlig for å levere prøven til samboern.. Ser fram til resultatet altså! Men nå blander jeg fælt her kanskje, men var det du <3 Perle <3 som også ventet på svarene fra prøven til samboer'n din? Hvordan var det -det gikk?For du *mitt største ønske* hadde vel allerede fått vite i vinter at alt var som det skulle?? Har ikke fått tr ennå jeg.. Merkelig greier.. Trodde det kjentes ut som hun var på vei jeg gitt.. Kviser og oppblåst! Da kan det nok hende hun holder seg i hulen sin frem til vi får svarene på prøven til samboern min da og at jeg da kan ta pergo på dag 4 om alt er som d skal med samboern.. Men jeg kommer nok til å ta oergo uansett resultat på han.. For det kan jo hjelpe uansett, hvertfall for syklusen min sin del! Oioi, så bra at EL testen slår ut, *mitt største ønske*.. Også var det jo idag du ønsket det også da!! Kos dere masse og pass på at den sitter nå altså!! Dere må kose dere masse i helgen, jenter! Krysser fingrene for deg *mitt støste ønske*, håper spiren(e) sitter!! Og <3 Perle <3 du må kose deg masse hjemme med samboer'n din da, tross små ømme pupper ;p De sitter vel godt på plass nå tenker jeg. Hehe. Den stunden hvor det kjennes ut som de skal ramle av er vel over nå eller? Husker mine var uuutrolig ømme etter den første uka hvertfall! Men greit å holde seg hjemme tilfelle noen skulle "skompe" borti dem! Ha en utrolig fin helg, begge to!! Stooooor klem!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 12. september 2008 #31 Skrevet 12. september 2008 Også glemmer jeg noenganger å svare på alt her da.. Er jo ikke alltid man husker alt da det er over ett døgn siden sist man var her inne I helga skal jeg stort sett bare slappe av tenker jeg.. Være hjemme med samboern og kanksje en tur ut på byen imorgen! Er såååå lenge siden jeg har vært ute å tatt en skikkelig bytur.. Sist gang ble jeg bare så dritafull at jeg ikke husker byturen engang, så det var kjipt.. Hehe.. Jeg jobber i Telenor Kundeservice jeg! Gjort det i 2 år nå og trives veldig godt med det.. Har ingen spesiell utdannelse, kun 1 år gr.kurs på vgs. Men angrer meg ikke, for hadde jeg gått skole ville jeg nok ikke nådd så langt i jobben min idag som det jeg har gjort Vi er alle 3 i litt forskjellige situasjoner nå det gjelder arbeidsliv og skole, men en ting er sikkert og visst, vi ønsker oss alle sammen å bli mammaer!! Det er sååå koselig altså! Spiller egentlig ingen rolle hva man driver med bare man har muligheten til å kunne ta vare på seg selv og den lille. Vi hadde nok blitt noen uuuutrolig gode foreldre, jenter! Ingen tvil om det.. <3 Kleeeem <3
*mitt største ønske* Skrevet 12. september 2008 Forfatter #32 Skrevet 12. september 2008 Hello girls=) ja nå ligger jeg altså her i senga,og får ikke sove...så derfor er jeg her inne....nå er den romantiske aften over ,også får vi håpe at spira sitter... klarte ikke å ligge mer en 45 min idag da,før jeg måtte gå på do...hadde planer om å prøve å sove,men tissetrangen var for stor=) så får håpe at noen soldater har svømt på plass ditt de skal=) Imorgen vet jeg ikke om vi får til noe sex i det hele tatt...skal passe 2 av mine tantebarn,(2 gutter på 4 og snart 10 år), skal en tur til sverige med de og handle, siden vi bare bor en halvtime fra sverige!!!etter det skal sambo på den lokale puben og se fotball,og er hjemme rundt 17-17.30!! skal da i bursdag kl 18....hmmm...kan jo ta en kjapp en på kjøkkenbordet...hihihi....er bare så redd for å gå glipp av noen sædceller denne mnd..men siden vi har truffet el dagen, skal det gå bra vel??? ja jeg leverte prøve for samboer ifjor...gikk det greit å levere eller?? ennå ingen TR??? Herregud,du må jo være gravid du??testa noe mer da?? en venninne av meg testa feil med sin første...først neg et par dager etter ikm...og 3 dager etter dette positiv test!!!! hørtes jo ut som en veldig fin jobb det da , ØnskerBaby09=) har kanskje snakka med deg på tlf da?? hihi!!! og du <3PerLe<3, får deg jo en fin utdannelse,masse lykke til videre med det=) hva med samboerne deres da jenter?? er det stor aldersforskjell mellom dere?? her er det at jeg er 25 og sambo 28=) neeeeeeei,nå må jeg se å få lagt meg...uff & uff, skal jo opp om 6 t imer å være barnevakt=) Natti natt,skjønne jenter<3 **klemmer**
<3PerLe<3 Skrevet 13. september 2008 #33 Skrevet 13. september 2008 heia jenter<3 så skjønn sambo du har *mitt største ønske* som kommer hjem med roser til deg:D snakket du noe om en årsdag eller har jeg drømt? fikk du deg noen timer på puta i natt da? greit å få samlet litt energi, for energiivået på en på 4 og 10 år er vel nokså høyt. krever litt overskudd for å holde følge med dem=) hehe åå. misunner deg skikkelig at du bare kan ta turen over til sverige og handle, er jo så mye billigere enn i norge. "hva har du gjort i dag da?" "nei jeg har bare vært en liten svipptur innom sverige" haha dere har jo en halvtime fra han kommer hjem til dere skal gå så det går jo ann med en liten sving da:) det er veldig kjekt studie jeg går på, men jaggu er det hardt! kjenner at "skoleleiheten" har tatt meg. det er vel egentlig ikke noe ord men.. jeg og sambo er like gamle, 21 =) ønskerbaby09: ja, nå har det seg sånn at vi må levere inn en til prøve fordi det hadde oppstått komplikasjoner på laben. det var noe utstyr som var gått i stykker slik at de ikke fikk tatt prøver av det før det var for seint. var visst noe med at det er ikke sikkert en får riktige resultater om det går lang tid. litt rart skrevet, men håper du forstår hva jeg mente =) ja pergo skal vel sette fart på syklusen også og du som enda ikke har fått tr..har du alltid hatt sånn "ujevn" syklus? du er ikke gravid da? har du testet deg i det siste? ja føler ikke lenger de skal dette av, men det var en enormt rar følelse. tar ingen sjangser på byn for å si det sånn. de kosta meg 3 måneders full sparing! =) en ting jeg ikke helt får til enda er å ligge på siden. gruer meg til hver natt fordi jeg må ligge på ryggen og jeg er et"hateråliggepåryggenmensjegsovermenneske" =) hvor lang tid tok det før de innvendige stingene var borte hos deg? er alltid så skummelt å gå ut på byen etter noen ukers opphold. kan fort gå på en skikkelig smell da ja.. og da er det ikke så gøy å våkne opp morran etter. Det er som du sier at vi er alle i forskjellige situasjoner med tanke på jobb og skole. og er en skolelei så er det ikke sikkert en kunne ha ytet maksimalt om en hadde fortsatt på skolen heller da. da er det likegreit å begynne å jobbe. kunne godt tenkt meg det jeg også! det er så mange som sier"du må gå på skole, hvis ikke kommer det ikke til å bli noe av deg"- HERREGUD det blir da mennesker av oss alle sammen selv om noen velger andre veier! vi er da alle forskjellige og har forskjellige interesser. en kan ha det godt selv om en ikke har 100 års utdanning! JA vi hadde blitt kjempe gode foreldre!! jeg får komme meg tilbake i eksamensmodus jeg..huff... klem<3 *mitt største ønske*
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 13. september 2008 #34 Skrevet 13. september 2008 Hei hei jenter!! Svarer på innlegget ditt først *mitt største ønske* Får håpe at soldatene har svømt ditt de skal ja! Vi krysser fingrene for det..Det burde jo egentlig holde at dere traff el egentlig.. sædcellene kan jo leve opptil 6 dgr inni deg så.. Men.. Men uansett, jo mer sex, desto bedre.. Får dere prøve å rekke en kjapp en oppi denne travle dagen uansett da;p Hehe.. Og joda, det gikk greit å levere prøven hans.. Men det å få tatt den prøven var en liten utfordring.. Han følte liksom at han "måtte" komme, og da var det vell ikke så lett, men det gikk da uansett, heldigvis. Så da er det bare å vente på resultatet Nei, ennå ingen TR!!! Er på dag 38 nå tror jeg... Mista tellinga.. Hehe.. Har ikk testet noe mer, men har jo så ustabil syklus att jeg tviler på at jeg er gravid.. Har jo skjedd en gang før at tr ikke kom før på dag 46 liksom, så hu har ennå ei uke på seg før jeg begynner å tenke på om jeg kan være gravid Men det er jo ikke helt umulig heller.. Jeg har forsåvidt ingen symptomer på graviditet heller, eneste er at jeg er kjempetrøtt om dagen, men det har vel egentlig noe med at det er høsten og begynner å bli kaldt ute, da går jeg i hi Jaaa, kanksje vi har snakket sammen på tlf før ;p hehe.. Skal nok ikke se bort fra det! Det er nesten 8 år alders forskjell på samboern og meg.. Jeg er faktisk ikke mer enn 20, blir 21 i januar.. Og samboern min er 27, men blir 28 om ikke så lenge. Men jeg syns at alder bare er noen tall, er hvordan man føler seg man skal gå ut i fra Kos deg med barnepassing idag da! Så får dere prøve å rekke en kjapp en før bursdagen.. Gleder meg sånn til å høre hvordan dett gæår fremover altså! Klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 13. september 2008 #35 Skrevet 13. september 2008 Heihei My BIM girls <3 Perle <3 Så kjipt at det var noe tull med lab.'n da og at dere må vente ennå lenger på svar! Men da fikk dere vel ny time ganske kjapt på å levere inn ny prøve da eller? Ja, pergo skal jo prøve å få syklusen min litt "på beina" igjen.. Har egentlig ikke hatt sånn ustabil syklus før nå i vår.. Da begynte det å gå ca 4,5- 5 uker mellom hver gang.. Før så var det ca akkurat 28 dager mellom hver gang.. Merkelige greier.. Men gleder meg til å starte på pergo da og forhåpentligvis få det i orden igjen!! Hmmmm, nei jeg tror nok ikke jeg er gravid.. For har jo gått 46 dager en gang tidligere, så vil ikke teste før det eventuelt har gått lenger enn det.. Blir bare så skuffet over neg. test! For er heeelt sikker på den hadde blitt neg. altså! Men er klart jeg beynner jo å lure litt også da! Hehe.. Men har jeg ikke fått TR innen neste lørdag så skal jeg ta en test, for skal feire bursdagen til samboer'n da, og da blir det nok litt drikking! Huff, ja det hussker jeg tok lang tid før jeg kunne ligge skikkelig behagelig igjen!! For jeg også hater å sove på ryggen! Hehe.. Men det kommer seg etterhvert.. Det er jo ikke farlig å ligge litt på de, men det er jo det ubehaget! Hm, jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok før de innvendige stingene var borte.. Kanskje tre uker eller noe.. Men skal ikke si det sikkert altså! Ser du dem godt ennå? Ja, helt enig.. Er man skolelei så er det liksom litt unødvendig å gå skole da man ikke yter sitt beste! Så jeg startet rett i arbeidslivet da jeg var 17 jeg.. Angrer ikke på det overhodet.. For nå har vi jo kjøpt oss rekkehus og har bil sammen og altting.. Med andre ord så har vi lån å betale på Og i jobben min så har jeg faktisk muligheten til å utvikle meg til å bli teamleder feks. osv. Og da kan jeg ta kurs og utdanne meg den veien, så noe skal det nok bli av meg uansett! Hehe.. Men er klart det er lurt å gå skole om man vet hva man vil og står skikkelig på også Vi blir alle 3 noen skikkelig gode mødre for disse etterlengtede baby'ene våres uansett, ingen tvil om det!! God helg!! Stooor klem <3
*mitt største ønske* Skrevet 14. september 2008 Forfatter #36 Skrevet 14. september 2008 Heia jenter=) Ja nå er det siste dag på helgen....uff,synes at helga går altfor fort jeg!!! dagen igår var kjempetravel,var barnevakt fra 09-17.45, så det ble dårlig med en kjapp en altså..og vi kom hjem fra 50 årslag kl.03.30 inatt,så da var vi rimelig slitene....hehehe...så da ble det rett i seng=) hehe,festen ble vellykka da,så kosa oss masse!!! drakk vin og baileys med isbiter jeg....mmmm,love it=) så nå venter jeg bare på den 24 september...da skaljo tr komme på besøk...tok en EL-test på morgenen igår også da,bare for å sjekke lissom...og da var det ikke no positivt utslag...visste jo egentlig det,men måtte lissom sjekke allikavel...men har vært mye aktivitet i magen/ egglederne altså,og super øm/nesten litt vondt under sex!!! og for et par timer siden fikk jeg dritvondt i venstre side,der egglederen er,så jeg måtte holde hardt der..og måtte rette meg....hmmm,vet ikke hva det var jeg ... men vet dere om at det er vanlig at alle får festeblødning og vet når?? alder har ingenting å si i et forhold,bare man har det bra i sammen=) så når vi bare håpe på positivt svar fra prøven da, "ØnskerBaby09" Ja det stemmer det, <3PerLe<3, samboer og jeg hadde vært sammen i 5 år på fredag, så derfor fikk jeg roser=) så at EL var på den dagen, var jo ganske morsomt synes vi da,hvis vi fikk det til,så kommer vi jo alltid til å huske den dagen..hihi=) ja er virkelig så mange som mener at skole og utdannelse er alt,men hvis man trives i jobben sin er jo det det viktigste!!!! peneger er ikke alt,men selvfølgelig ett pluss,men jeg kommer aldri til å bli rik av å jobbe i helsevesenet,men jeg ELSKER jobben min for det=) er så lei av det der altså....aaarrrggghhh... tenk om du er gravid a, "ØnskerBaby09"..spennende,hadde testa for leeeenge siden jeg...synes du er flink som klarer å holde deg!!! ikveld skal jeg ha en venninne på besøk,og vi skal lage middag og kose oss,samboer er borte nesten hele dagen!!! så da skal vi kose oss med middag og snacks vi da,og robinson..hihi..begynner jo idag,synes det er litt gøy å følge med på jeg!!! Er så glad for at jeg har funnet dere her inne jenter,er så godt med noen som forstår meg=) Mange klemmer fra Maria=)
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 14. september 2008 #37 Skrevet 14. september 2008 Heeei my lovely BIM girl's! *mitt største ønske* Helt enig, helga går altfor fort!! Ja, da skjønner jeg at det ikke ble tid til en kjapp en..Hehe.. Men godt at dere koset dere i 50 årslaget! Baileys med isbiter er supergodt altså, helt enig med deg Blir spennende å se hvordan dette går fremover altså.. Håper det klaffet for dere denne gangen!! Det høres jo ut som ett veldig godt tegn at det skjer ting i magen/egglederne din altså.. Blir så spennende å høre om det virkelig klaffet.. Men om det skulle gjøre det, så må du ikke glemme oss her inne uansett da.. Hehe.. Jeg tenker ofte på at jeg gjerne skulle tatt en test, men jeg er egentlig heeeelt sikker på at jeg ikke er gravid, har ingen spesielle symtomer!! Også har jo TR vært sånn ustabil tidligere også.. Men som regel så tar går det 29-34dager mellom hver gang...!Er på dag 39 nå, men i juni så gikk det jo hele 46 dager!!!! jeg kommer nok til å ta en test nærmere helga om ikke tr har dukket opp, men jeg er liksom 99 % sikker på at den er neg... MEN VET DERE HVA???? JEG DRØMTE i natt at jeg var gravid!!!! Jeg drømte at jeg tok en graviditetstest og at det kom frem 2 streker med en gang jeg hadde tisset på den!!!! Og herregud så glad jeg var i drømmen, jeg løp rundt med testern i hånda å spurte alle om det stemte det jeg så, at det var 2 streker!!! Haha, varr litt morsomt det da Jeg var liksom helt i den syvende himmel husker jeg! Var så utrolig ovverasket!! Så nå tror jeg sånn ca jeg vet hvordan jeg ville reagert den dagen testen er positiv... Overlykkelig! Også tenker jeg på en ting til... Forrige pp (juli)tok jeg EL test på dag 19 fordi jeg virkelig kjente at noe skjedde i eggstokkene mine.. Og da slo den jo superpositivt ut på EL.. Så jeg må jo HA eggløsning innimellom, kanskje to ganger i året eller noe.. Og denne gangen jeg fikk positiv el test på dag 19, så kom jo mensen AKKURAT 14 dager etterpå.. Og da var jo perioden på akkurat 33 dager. -MEN, da jeg tok progesteron prøven hos legen på dag 22 denne pp, så var det ikke påvist noen eggløsning i det hele tatt.... Kanksje eggløsningen min var utrolig sen denne gangen og det er derfor TR ikke har kommet ennå... Eller at jeg rett og slett ikke har hatt noen eggløsning denne pp, ettersom jeg ikke har merket noen EL eller fått positiv el test i det hele tatt.. Dette her blir sikkert veldig surrete skrevet, men håper dere skjønner hva jeg mener.. ' Men hvordan går det ann å ha mens uten å ha hatt eggløsning? Det lurer jeg litt på..For er vell det som skjer med meg ettersom jeg mest sannsynlig ikke har hatt noen el denne gangen.. Og at det derfor tar så lang tid før tr dukker opp... Huff, nei nå skjønner jeg ikke hva jeg selv mener en gang! Gleder meg sånn til å begynne med pergo og få rytmen igang igjen!! For dette her går meg på nervene!!! Blæhhh!! Og en siste ting som jeg kan innrømme, jeg hadde nok heeelt sikkert testet som en gal allerede om jeg hadde hatt penger till graviditetstester nå.. Men vi har ingen penger før imorgen, for imorgen er det lønn.. Og DA skal jeg jaggumeg kjøpe en samlepakke med el tester og graviditetstester på billigetester.no!!! Belive me!!!!! :D' Det blir en spennende tid vi går imøte, jenter!!! Hvordan ELtester bruker dere igjen, forresten? Jeg syns hvertfall at det er like greit å bruke dem fra billige tester... De selges jo på de fleste europeiske apoteker og er jo godkjent, så de BØR jo være minst like bra som cleartblue, eller hva?? Ha en finfin søndag babes'ne mine!! Klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 14. september 2008 #38 Skrevet 14. september 2008 ..Og jenter, se bort i fra en del SKRIVE-LEIFER.. Hehe.. Jeg skal klippe samboer'n min og han står oppe på badet å roper på meg, så jeg prøvde å skrive så foooort jeg kunne Suss <3
<3PerLe<3 Skrevet 14. september 2008 #39 Skrevet 14. september 2008 hei og hopp dere er topp! =) nå har jeg nettop vært og tatt sol. trenger å hente litt energi nå når det går mot vinter og det begynner å bli kaldt ute. det er så deilig å bare ligge der i varmen! *mitt største ønske* Denne helga har gått så alt for alt for fort=( fikk dere handlet litt i sverige eller? 50 åringene er flinke til å holde fester altså, de kan,tro det eller ei, holde på like lenge som oss yngre. skal ikke undervurdere de ass! =) fra el til tr er det en del aktivitet i egglederne leste jeg på www.fertility.no det kan både være gravititet eller forberedelse på tr. håper jo for din del at det er det første! ! ! ! =) det er veldig individuelt om en får festeblødning og når den kommer. alt fra 3 dager etter el til noen dager før tr.,mener å ha lest at den kan komme noen dager før ikm at det faktisk kan gå så lang tid. gratulerer så masse med overstått 5 års dag. det hadde jo vært den beste 5årsdags "presangen" da og fått en spire i magen=) om det klaffer for dere denne gangen så er forhåpentligvis nok ikke ønskerbaby09 og jeg så langt unna. så følger vi hverandre inn i 1 tri og resten av svangerskapet. jeg har nå el i løpet av neste helg (tors-sønd) så da har sambo og jeg date med hverandre hele helgen, vil så veldig få det til. begynner å lure litt på det om det faktisk har noe å si på fruktbarheten,stress lissom, at jeg tenker så mye på det at det ikke går.. jeg har også date med robinson på tv i dag. det er faktisk litt spennende selv om det begynner å synge litt på siste verset.. hvor mange år har det liksom gått?!=) ønskerbaby09: nei alder har ingenting å si! det er bare et tall som du sier.så lenge alt er tilstede som skal være tilstede i et forhold så betyr det ingenting! noe tegn til tr enda? kan jo være gravid om en ikke har noen symptomer. kanskje du er en av de heldige som slipper unna den fryktede kvalmen... det er så kjekt å drømme at en er gravid!! kan jo være underbevisstheten som forteller deg noe? ta en test da:D test test test test=) ja ja ja ja. vil ikke tenke på hvordan jeg hadde reagert om jeg fikk en positiv graviditetstest. hadde vært så glad så glad..hadde hvertfall aldrig klart å holde det for meg selv og sambo så lenge.. hadde maks klart å holde meg 1 mnd.. det sies vel at en ikke skal offentliggjøre det før 3 mnd for da er du kommet over den der kneiken med fare for SA, men om det skulle skjedd noe hadde det jo vært bra at venninner visste det slik at de kan bli med å støtte. hva synes dere med tanke på det? hvordan ble håret til sambo? bruker også å klippe min sambo, kanskje det var frisører vi skulle blitt? hehe akkurat det med mens uten å ha hatt el tør jeg ikke svare på. det har jeg ingen peiling på. er så innmari spent på den graviditetstesten din ass!! haha ja når pengene er på konto så er det LØYP OG KJØYP! jeg har i de siste mnd ikke brukt el tester, men de jeg brukte før var de billigtestene. ble ikke helt 100 % overbevist av de, men kommer nok til å gå til anskaffelse av et lager med tester nå snart. tenk om vi hadde fått det til å klaffe samtidig=) hadde vært så kjekt å gått inn i 1.tri med dere! <3 <3 <3
<3PerLe<3 Skrevet 14. september 2008 #40 Skrevet 14. september 2008 ønskerbaby09: glemte og spørre over men hvor lenge har du og sambo din vært sammen? synes det er så kjekt å ha dere her inne!! setter stør pris på det! er liksom ikke så mange andre jeg kan prate med alt dette vi har prata om tidligere og sånn om. <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 14. september 2008 #41 Skrevet 14. september 2008 God kveld verdens beste BIM jenter!! <3 Helt enig Neiiiii, egentlig ingen tegn til verken TR eller graviditet!! Eneste er at jeg kjenner at jeg er helt overfølsom og blir kjeeeeeempefort sinna!! Og det pleier jeg noen ganger å bli rett før TR... Men det hender at da vi har sex at tr kommer rett etterpå om hun er på vei.. Og vi hadde sex nå idag, men ingenting tr for det..! Merkelige greier.. Jeg lover at jeg kommer til å ta en graviditetstest på torsdag eller noe om tr ikke har dukket opp innen da!! Bestiller en haug el tester og gr. tester på nettet imorgen. Og jeg regner med at de er i postkassa på onsdag da... Jeg begynner jo å spørre meg selv to ganger nå, om hva i huleste som skjer... Kommer TR snart eller har vi FAKTISK fått det til!??!?!? tenk om vi hadde greid det da.. Ååååh.. samboern min har bursdag på fredag og det hadde jo vært veeeerdens beste bursdagsgave!!! Men saken er at jeg egentlig er 99 % sikker på at jeg ikke er gravid ettersom jeg mest sannysnlig ikke har hatt EL denne pp her... Oioi, nå begynner jeg å innbille meg ting.. Skummelt.. Det er så dumt da tr går over tida på en måte, for da begynner jeg å håpe... Har greid å holde hodet kaldt til nå, men den drømmen i natt vekte tankene!!! En ting jeg tenker litt på er festeblødning.. Hvor mye er det som kommer da i tilfelle? Men det er jo ikke alle som får det... Men, men.. Nå begynner innbilllningen å ta overhånd her!! For jeg kan huske jeg skimtet litt blod på dopapiret for litt over en ukes tid siden, da jeg tørket meg... Men huden er jo så tynn der nede at det er fort gjort at det kommer litt blod med om man tørker seg for hardt.. Nei,nå må jeg gi meg!! Jeg veeeeeeeeeeeeet at dette her har skjedd før også, litt innbilninger og håp om å ha fått det til.. Og da man tar testen blir man så skuffet!! Men uansett så kommer jeg til å ta en test torsdag eller mest sannsynlig fredag morgen (pga samboer's bursdag) for å håpe på positiv.... MEN SOM HEEELT SIKKERT ER NEGATIV!! Men hadde den vært positiv, så skulle jeg jublet sånn at dere hørte det helt til Stavanger og Fredrikstad!!!!!!!!!!! Hehehe.. (Syns det er litt skummelt å si hvor jeg er ifra og slik jeg tilfelle noen skulle ha funnet ut hvem jeg er, liker å holde meg litt "anonym" ettersom folk er så nysgjerrige.. ) Nei, nå får jeg slutte å håpe og drømme.. VET at skuffelsen blir så stor da tr kommer eller at testen er negativ, ikke sant? Men jeg har jo noe å se fram til; P E R G O !!! :-)) Håper det hjelper altsåå... Når det kommer til hvor lenge man skal vente med å offentliggjøre at man er gravid, blir jeg litt usikker... Ville nå hvertfall aldri greid å vente mer enn to minutter med å fortalt det til mamman min og svigermor! Men alle andre som kan spre det videre, ville jeg nok ha ventet så lenge som mulig.. Men er jo det da, at når det er noe man VIRKELIG er stolt over så blir det vanskelig og ikke vise det og fortelle det! Men det ligger nok noe i det, at man helst bør vente 3 mnd med å fortelle noe, ettersom sjansen er der for SA.. Håret til samboern ble faktisk bra! Jeg har klippet han helt siden vi traff hverandre.. Jeg er jo ikke frisør eller noe, men man lærer så lenge man lever! Var min kjære som spurte meg om jeg ikke kunne prøve å klippe han i begynnelsen da vi traff hverandre, og jeg sa egentlig nei.. jeg har alltid likt å klippe søstrene mine og venninner, for jentehår er jo ikke noe problem å klippe.. Men etter å ha prøvd litt og han ble veldig fornøyd, så har jeg lært meg det å klippe guttesveis også Så ja, kanskje det var frisører vi skulle bli? Vi har vært sammen i 2 år nå i sommer/høst. Har liksom ingen fast dato, men vi har vært samboere siden første natta sammen.. Så der klaffet det med en gang kan man si! Hehe Hvor lenge var det dere hadde vært sammen igjen, <3 Perle <3? Kjempekoselig 5 år's dag da, *mitt største ønske*.. Hadde jo vært helt supert om spiren satt etter den kvelden!!! Krysser fingrene for deg/dere!!!!!!!! Håper vi 3 får det til å klaffe samtidigt altså, så kan vi følge hverandre hele veien! Ert så glad jeg fant dere to her inne.. Man kan liksom snakke om alt uten å vite helt "hvem" man snakker med.. Veeldig godt å prate med dere hvertfall!! Blitt en ny glede i livet mitt dere Stor nattaklem til dere begge to !!
*mitt største ønske* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #42 Skrevet 15. september 2008 Hei jentene mine <3 her sitter jeg lissom,natterangleren...og spiser sjokolade og ostepop...hihi,har helt dilla...prøver å være flink da, så det bare blir godterispising i helgene...hvis ikke så fester alt seg rundt magen og det blir bilringer og kjærlighetshåndtak...hehehe=) ååhh,ja jeg skjønner deg ØnskerBaby09, er jo sååååååååå skuffende hvis testen blir negativ...og det går jo sånn utover psyken...har sååå lyst til å bare skrike og gråte hver gang... for min siste mensen trodde jeg at jeg var gravid....da gikk jeg fire dager over tida...skulle drøye med og teste når det hadde gått 2 dager,men klarte bare å vente en dag over....å jeg ble sååååååå SKUFFA,gikk bare bort til sambo og gråt....hvorfor skal det være så jævlig vanskelig jenter?? andre folk tar seg bare et one-night-stand på byn og blir gravide og tar abort etterpå pga at de glemte å bruke prevansjon...fy faen...ble litt hissig her nå merka jeg..hehe!!!! ja gamlinger kan virkelig feste de asså,så dem skal overhodet ikke undervurderes...hehe, drikker jo som bara det!!! og siden svigerfar har blitt 50 år,spanderer han sydentur på oss i desember, da skal jeg,sambo,svigers og sambo´s lillesøster til tenerife, og bo på sånn all-inclusive hotell i en uke, gleeeeeeeeeder oss=) skal bli så deilig,også har jeg heller aldri vært i syden på vinterstid!!! rart med drømmer altså ØnskerBaby09,og jeg skjønner at det må ha vært en helt fantastisk drøm=) det skjer snart skal du se, og kanskje du er sanndrømt vettu=)) min samboers farfar fortalte meg i bursdagen igår at han drømte her om dagen etter at vi hadde vært på besøk hos han at vi hadde fort barn...hihi, svangerskapet gikk fort skjønner dere,siden jeg kom gående med han på besøk noen dager etter...og han var lissom så stolt når han fortalte det,vil bli oldefar han se=) ang å fortelle om graviditeten så tror jeg at jeg overhode ikke klare å holde meg mer enn en mnd,selvom det er kort...men foreldre får vite det med en gang,gleder meg til å fortelle den lykkelige beskjeden når det skjer<3 Ja dagen igår var rimelig hektisk,men var veldig koselig dag da=) og vi tok månedshandlinga i sverige vettu, <3PerLe<3, veldig deilig sånn sett altså..sparer mye penger på alt kjøttet vi handler i sverige!!! har dere tenkt på noen navn da jenter? jeg har dem klare jeg da,men vet ikke helt om samboer er helt enig,..hehe!! *jentenavn: -Tuva - Emma -Mathea -Mille - Elida*favoritten* men jeg skal ha Irene som mellomnavn da..dette fordi min avdøde mormor het dette til mellomnavn,og jeg elsket henne over alt,hun var som min andre mor ,dere skjønner at jeg var oppvokst med henne som min nabo,og har alltid hatt henne der og hun stilte alltid opp hvis det var noe<3 så jeg vil hedre henne med å ta hennes mellomnavn hvis jeg får en datter!!! *guttenavn: synes det er vanskeligere jeg da men - Adrian - Issak -Emil - Ask og Emrik som egentlig er favoritten=) har begynt å like litt spesielle navn jeg.. snakkes imorra,snuppene mine=) sov godt, og drøm gode drømmer=o) **klemmer**
<3PerLe<3 Skrevet 15. september 2008 #43 Skrevet 15. september 2008 heisann=) ønskerbaby09: da var testene mine bestillt og nå skal det testes for alle penga! de er raske med leveringa på de billig testene! det er jo så greit. kan jo hende dere har fått det til, og at kroppen din spiller deg et puss i og med at du ikke har noe symtomer eller tegn på verken tr eller graviditet! =) festeblødning er som jeg nevnte så vidt, veldig individuelt, for noen kan den komme som en liten mens som varer i noen dager, litt blod på papiret etter toalettbesøk eller den kommer ikke i det hele tatt. det er liksom ingen fasit på det.. synes egentlig det kunne vært det på alt. at El alltid kom 14 dager før neste mens, at alle hadde 28 dagers syklus og at det ikke fantes noe som heter endometriose, inferilitet eller dårlig svømmekvalitet. så hadde verden vært mye lettere og kjekkere for oss som "sliter"! er selv veldig forsiktig med å innbille meg ting fordi skuffelsen er like stor hver gang nå tr kommer..MEEEn det er jo så kjekt å håpe og kjenne etter symtomer..=) skjønner den med at du vil holde deg anonym. stavanger er et så stort sted, og det er jo evig mange her inne som er fra stavanger/rogaland. klart det er kipt om noen skulle funnet ut hvem du er. det er liksom det som er litt betryggende her inne. vi deler alle mange av de samme erfaringene, men ingen "kjenner" hverandre eller vet hvordan de du prater med ser ut. det er jo folk som legger ut bilder og men det får komme etterhver. etter en baby eller to,.. eller tre..=) har du fått pergo resepten i posten nå da? det er så greit å slippe å betale masse penger i frisørtime, når en kunne gjort det like bra selv!! frisøren nå er jo ikke akkurat billig! er vel nesten like dyrt for herreklipp som det er for dameklipp..det er sykt. jeg og sambo har vært sammen i 4 og et halvt år:D har kjent hverandre hele livet =) så det er jo litt søtt da! men noen ganger klaffer det etter første møtet, uten å ha kjent hverandre først! det er som jeg skulle sagt det selv! dere er en ny glede i mitt lig også, går liksom rett inn her når jeg komme hjem om kveldene for se om det er noen nye innlegg, og det er det jo som oftest=) litt rart å være så åpen om så intime ting egentlig når man aldri før har hilst eller sett hverandre. føler ikke jeg kan prate om dette til venninnene mine enda. for ingen av dem er i samme situasjon, er bare jeg og ei til i venneflokken som har et stabilt forhold, og ingen av de barnløse har barn i tankene nå. har jo en del venninner som har både et og to barn fra før, men de har liksom barn og vil ikke plage dem med mine problemer. *mitt størte ønske*: hørtes så utrolig godt ut med sjokolade og ostepop. sliter og med å få sove om dagene. er så mye som surrer rundt i huet, ja det kan du si, det er så vanskelig. og det er uforståelig. så har du jo også de som glemte å ta p pilla en dag og så har de sex den dagen så blir de gravide.. huff, kjekt for dem, kipt for oss som ikek bruker noen form for prevansjon.. åååå syden i desember! dere er jammen heldige da som blir spandert tur på! er så deilig å komme seg vekk fra kulden! det er helt rart hvordan været påvirker humøret. regn og vind og kaldt er liksom ikke den kjekkeste årstia, selv om en får pakket seg inn i gode og varme klær! har faktisk aldri vært i sverige og handlet kjøtt og sånn. hva er prisforskjellene på diverse kjøttvarer? må dra med meg sambo over en gang om ikke så lenge så vi også får handlet fra oss. er jo svinsyrt med kjøtt her! jeg har så utrolig mange navn på lista mi..hvor skal jeg begynne?.jeg satt en dag det ikke var noe å gjøre og gikk inn på norskenavn.no og gikk gjennom alle navna som er registrerte. fant så utrolig mange fine, synes jeg hvertfall:P jentenavn: andrea, aurora, carmen, eira, elina, frøya, leah, mathea, sofia, (aurora, eira o, mathea og carmen er favorittene, klarer ikke å bestemme meg for hvolke jeg liker best. derfor vil jeg ha mange jenter sånn at jeg kan bruke dem alle:P ) hehe sambo liker så godt miriam, men... gir meg ikke på den om vi en gang får ei jente. guttenavn: elias, isak, kristoffer, noah, teo, tobias, benjamin, didrik. det er så utrolig mange fine navn, men har dere tenkt på det at om dere har et navn som egentlig er ganske fint, og blir kjent med ei eller en som heter det, som ikke er helt .. ja hva kan man si da.. som dere får dårlig inntrykk av, at du plutselig ikke liker det navnet mer? eller er det bare meg som mener det.. hehe ble litt rart skrevet .. men håper dere forstod hva jeg mente.. ha en fin dag videre jenter <3
*mitt største ønske* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #45 Skrevet 15. september 2008 Hei snuppelurene mine=) her sitter jeg igjen på natterstid...hihi,skal jobbe kvelden imorgen også..jobber en del kveld jeg se,ca 1-2 ganger per uke,men som jeg sier til sambo er det greit nå siden vi ikke har noen barn ennå,o g jeg tjener jo selvfølgelig bedre på å jobbe kvelden..tenker også litt sånn at når vi har fått barn,og jeg skal ut i jobb igjen,kan det være godt med litt kveldsjobing slik at vi kan spare penger på barnehageplass..hehe,tenker litt fremover i tid jeg se... har så ØMME brystvorter,ikke vært så ømme før altså...også har jeg litt sånn melkehvitt,litt kremete utflod...( sorry detaljene), er på vei til å bli INNBILT GRAVID jeg, tror jeg....blir en laaaaaaang tid frem til neste onsdag,men skal ikke teste noe før,skal prøve ihvertfall.. Hadde mange fine navn der da, <3PerLe<3 !!! jeg skjønner veldig godt hva du mener,er det noen personer man ikke liker, så blir ikke det nav net like fint lenger...er rart det der!!! vet ikke helt prisen for kjøtt og sånn i sverige jeg,men ihvertfall billigere,handla for 1700 norske på lørdag,og da kjøpte jeg 5 kg karbonadedeig, 1.5 kg kyllingfile´, 2 kg indrefile´,shampoo,kroppsåper,såper,2 brett med drikke,løkringer, diverse tilbehør,dorull,tørkerull osv osv.....så er rimelig,vi tar en sånn tur ca 2 hver mnd vi=) hvordan er puppene om dagen da, <3PerLe<3?? du vet at det ikke lønner seg å ta ibux, eller ibumetin osv når man prøver å få barn...stoffet ibuprofen som er i disse,tynner ut blodet vårt og gjør blodårer og alt inni kroppen vår glattere,slik at det da blir vanskelig for et foster å feste seg...jeg har ikke visst det så lenge...så nå skal jeg kun ta panodil og paracet hvis det skal være noe!!! snakkes snart=) **klemmer**
<3PerLe<3 Skrevet 16. september 2008 #46 Skrevet 16. september 2008 hei igjen:D måtte bare inn hit før jeg drar avgårde til skolen.det blir en utrooooolig lang dag på meg i dag. eksamen i morra og siste innspurt i dag=( ja det er som du sier at det er greit å jobbe kveld nå og tjene litt ekstra penger, men når et evt barn skulle komt har du ikke så mye tid til det før ungen er noen år.=) wow dere fikk da veldig mye for 1700..herregud, lurer på hva en måtte ha betalt for det i norge.. de er begynt å bli ganske så bra! jeg tror vi kan lære hverandre å kjenne hihi..ja hørte noe om det her om dagen ang ibux. har jo alltid hatt overdoserte inntak av ibux under mensen,(de siste 4 åra) for har så syke smerter de første par dagene.men har nå skiftet over til paracet! har jeg kansje ødelagt meg for life? ha en strålende dag videre og kos deg masse på jobb i kveld:D snakkes<3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 16. september 2008 #47 Skrevet 16. september 2008 Heeeeeei go'jentene mine!!! Bra med dere??? "Lenge siden" jeg har vært her inne nå.. Hehe.. Har vært på besøk hos mamman min fra i går tidlig og frem til nå.. Så har dessverre ikke hatt tid til å være her inne Men nå kommer min oppdatering også!! Åååh, jeg har vært med to venninner der mamma bor i hele går og idag.. Hun ene har en kjempenydelig sønn på 5 mnd og hun andre er gravid i 4 mnd. Skulle bare såååå ønske jeg også kunne ha vært like heldig som dem to!! Men jeg har jo fått en goooo' dose med babykos da, for lillegutten til venninna mi var med oss hele tiden Spennende å se hvordan dette går *mitt største ønske*!! Jeg kjenner at jeg gleder meg til du skal teste neste onsdag...! Er sååå koselig å følge med på hverandre her inne <3 Perle <3 Godt at testene er bestilt.. Da blir det gøy å teste og "forske" litt fremover.. hihi.. Håper testene mine er på plass i postkassa imorgen. Er så godt å ha dem liggende klare Jeg har jo ennå ikke fått TR.. MEN NÅ kjenner jeg hu er på vei egentlig.. Er litt øm inni der for å si det sånn.. Så kjennes virkelig ut som ut plopper ut i løpet av dem nærmeste dagene!! Og om hun ikke kommer, lover jeg å teste på fredag morgen, men J E G V E T at den i så fall er negativ:/ Og ja, jeg har fått pergotime resepten i posten og jeg har vært på apoteket å fått ut en dobbel kur.. Så dette blir SPENNENDE å prøve da!!! Og en kjempepositiv tilbakemelding vi fikk av legen idag, prøven til samboer'n var bra!!!!! Jooooohooooooo!!!! Så nå er det egentlig bare meg det står på tror jeg.. Så nå håper jeg at løsningen er pergo Men jeg er bare så redd det er noe annet som skal være galt jeg.. Feks sånn endometriose e.l... For har tidligere hatt smerter etter samleie, og da mener jeg kraftige smerter.. Men har ikke kjent de smertene på ett halvt år eller noe da, så kan jo være noe annet det var.. Legen sa at det kunne være pga jeg har en meget bakovervendt livmor, og at man da faktisk kan oppleve smerter under samleie.. Så jeg håper virkelig ikke at det er noe annet med meg :/ Men om ikke det klaffer etter noen runder med pergo, så kommer jeg til å ville gå videre til sånn LAP bare for å ha kontrollert at ALT er som det skal!!! Kos dere videre i kveld.. Ble ett litt kjapt innlegg her inne nå for jeg har såååå sinnsykt lyst på sjokoladekake.. Og vurderer sterkt å stikke på butikken å handle inn også bake litt Stor klem
*mitt største ønske* Skrevet 16. september 2008 Forfatter #48 Skrevet 16. september 2008 Hei til dere som blir verdens beste mødre en gang=) Sånn da var kveldsjobbinga over for den uka,resten av uka nå er det kun dag jobbing!!! Før jobb idag har jeg vært på besøk hos venninna mi som har en sønn på 22 mnd og en datter på 3 mnd=) de er jo så vakre,ååååååå så glade i mg da vettu...hihi=) Min venninnes største ønske er jo at jeg snart blir gravid,ho ønsker nesten like mye som meg ho...for når hun fikk sønnen min, fortalte sambo og jeg når vi var på besøk på sykehuset hos dem at vi snart skulle sette igang og prøve...men nei da...det endte jo med at hun ble gravid igjen og har nå en lita tulle,mens vi prøver HARDT!!!!!!!!! JEG VIL VÆRE GRAVID NÅ!!!!!!!!!!!! har trua den ene dagen,og andre dager er jeg mer tvilene,men puppene er så jæ.... ømme!!!så samboer får ikke lov til å røre..hehe,stakkars=) <3PerLe<3 , du er ikke ødelagt for life, men bra at du har slutta med det,selvom ibux har super virkning på mensen,har alltid tatt det selv jeg...men har slutta nå etter at jeg fant ut dette...er vel egentlig ikke så mange som vet at ibux tynner ut blodet,og for eldre er det ikke det beste å ta for smertene... ØnskerBaby09: så du har vært hos mamma og kosa deg du altså,deilig det da,og kosa det med barna til venninna di=) ååååå så bra at prøva til samboer var som den skulle,vet hvor godt det er å få den beskjeden!!! får håpe tr ikke kommer da,men hvis den gjør det er det jo bare å tenke på at du skal gå på dobbe-pergokur da,og det kommer til å funke vettu=) vi må jo ha trua=)) Imorgen har jeg en date med bestevenninna mi,da skal vi på kino og se mamma mia,også skal vi på cafe´, gleder meg,da blir det litt sladring da vet dere...hihi!!! har dere sett mamma mia? og på torsdag skal jeg på cafe´med 3 arbeidskollegaer, og fredag i bursdag til min nevø som blir 10 år=) så er helga her,og "vips" så er vi på neste uke, og ikm nærmer seg....godt at jeg har noe å gjøre så tiden går fort denne uka..hihi!!!! sjokoladekake hørtes veeeeeeeeeldig godt ut=) håper kaka smakte bra=) **mange klemmer fra**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. september 2008 #49 Skrevet 17. september 2008 God morgen go'jenter!!! :-) Deilig med å være ferdig med kveldsjobbinga, mitt største ønske? Jeg syns hvertfall at det alltid er deilig fordi da går liksom resten av uka så fort.. Og nå venter vi jo bare i spenning frem til onsdag!! For er onsdag du har ikm? Jeg er sååå spent, så spent.. Helt ærlig så tror jeg også at det klaffet for dere denne gangen ettersom puppene dine er så ømme osv =) Idag er syklusen min 42 dager lang.. Jeg burde jo hatt TR for ei uke siden om alt var som "normalt" for syklusen min er jo normalt sett ca 33 dager lang.! Jeg sitter i senga nå og lurer så fælt på om testene har kommet.. Lurer på om jeg skal løpe ut og se etter jeg.. Og evetuelt ta en test om dem er her! Har ikke tisset ennå idag, så holder meg egentlig litt for å kanskje teste.. Selv om jeg er som sagt, 99 % sikker på at den er negativ. Men da vet jeg det liksom og da BØR jo TR komme snart.. Syns det hadde vært fint om hun kom nå idag eller på søndag.. For på lørdag så skal vi ha bursdagsfest her! Og da hadde det vært deilig og nesten ha vært ferdig med tr eller at hun ikke hadde kommet ennå.. Men usj, jeg føler meg så oppblåst, så det hadde vært fint å fått henne ut så fort som mulig! Hehe.. Jeg løøøøøper ut å sjekker postkassa jeg ;p Heiiiidåå så lenge
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. september 2008 #50 Skrevet 17. september 2008 Neeeeida! Ingen tester i postkassa våres! Bare et lite ark med noe danseband reklame.. Haha.. Posten er jo litt sein til tider, så kan jo fortsatt være mulig at testene mine kommer idag! Men nå kjenner jeg i rykk og napp at TR kommer, så eeeegentlig er det nok litt bortkastet å teste.. Men er hun ikke her imorgen tidlig sååå tester jeg. For noen ganger da jeg tester og får selvfølgelig negativ, så kommer TR samme dag eller dagen etterpå. Så jeg tenker å teste for å få henne ut av hulen jeg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå