*mitt største ønske* Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei jenter=) Starta en ny tråd for oss jeg=) Hatt en fin helg?? noe nytt med dere? Vi er jo nå i full gang med sengekosen...hihi=) begynte å EL-teste idag!! Skulle ikke du til legen idag <3PerLe<3? hvordan gikk det? spurte du evt om pergo? **klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hei! Så søt du er som lager en egen tråd for oss Ja, hatt ei fin helg.. Vært i Valdres og slappet av! Det er godt å komme seg bort litt innimellom. Hva med deg/dere? Så bra.. Det blir jammen meg gøy å høre om hvordan dette går med pergo osv. Håper det klaffer for dere denne gangen altså!! Blir så gøy å følge med på.. Sikkert veldig spennende? Håper virkelig det klaffer denne gangen da Jeg har ringt gyn igjen og igjen.. Ringte torsdag og fredag, men da var ikke hun legen jeg brukte der. Så hun skulle ringe meg rett etter helga. Regnet med at det ville være idag, men hørte ikke noe så ringte ditt selv,men da var hun opptatt i en operasjon! Men regner med å høre svaret på den progesteron testen imorgen! Svaret var visst allerede kommet på torsdag, men hun kontor dama kunne ikke si noe på det. Jaaa, <3 Perle <3 hvordan gikk det hos legen?? Nysgjerrige vi :-)) Stoor klemm
*mitt største ønske* Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 hihihi, ja synes at vi trengte en egen tråd nå=) Helga har vært grei,har hatt jobbehelg jeg da,jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien!!!...så blitt lite sosialliv på meg i helga... hmmm.så dårlig at ho legen ikke har ringt deg opp igjen...dem bør jo forstå at dette er viktig for deg da...håper dem ringer imorra da=)) når var det samboer skulle levere prøve da/ eller få svar? klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, det var ikke dumt altså! Koselig med egen tråd! Åja, alltid like gøy å jobbe i helga.. Blæh! Jeg vet! Egentlig litt dumt at hun ikke har ringt. Men sånn er det jo bare. Hun var ikke på jobb før enn i går! Men hååååper hun ringer idag ellers så ringer jeg imorgen tidlig! Er litt spent.. Tror egentlig ikke jeg har hatt noen EL denne måneden.. Har ikke fått TR på besøk ennå heller! Er på dag 34 nå... Lei sånn uregelmessigt tull! Samboern min skal levere på torsdag, så kan jo regne med å få de svarene om to uker eller noe! Ting tar tid Har du fått noen utslag på EL test da, *mitt største ønske* ? Ha en finfin dag, jenter! Klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Dere to er så slakke her inne på BIM om dagen altså.. Er det bare jeg som er avhengig??? hehehe.. Lurer på hva som skjer videre med meg om jeg ikke har el.. Eller det er vel ikke så mye å lure på, blir jo pergo da, forhåpentligvis.. TR har jo ikke dukket opp ennå og jeg testet jo neg på dag 28! Gleder meg til å høre fra dere, jenter!! :-) Klem!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Da får jeg resept på pregotime!!
*mitt største ønske* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2008 har du fått resept på pergo?? sååå bra=)) nå skal jeg på jobb,så måtte bare innom her for å sjekke tråden vår før jeg dro...hihi=) og jaggu hadde du skrevet "ØnskerBaby09",koselig!!! når jeg var på jobb i helga, så jeg så mange forledre som var ute å gikk tur med barna sine, uff...JEG VIL OGSÅ!!!!!!!!!!!! håper virkelig på at jeg kan gi min samboer et barn snart,han kommer jo til å bli verdens beste pappa=) sitter lissom og drømmer meg bort vettu,og ser for meg hvordan det blir..hihi=) igår satt jeg og titta på barnevogner på nettet.....jaaaaa jeg tror det har kikka for meg...hihi!!! må jo sjekke ut markedet da!! Nå må jeg stikke på jobb!!! er tilbake her rundt 24 tiden ikveld jenter=)) forresten,hvor har det blitt av <3PerLe<3?? Stooor klem
<3PerLe<3 Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 heia skjønne jenter:D så utrolig koselig med egen skravletråd=) det var på sin plass. så ikke denne tråden før jeg skrev der vi begynte å skrive, men tar det her heller. beklager mitt fravær her inne den siste tiden. har rett og slett vært så sløv etter operasjonen at jeg har ikke orket annet enn å ligge på sofaen og sløve.. hehe. men operasjonen gikk kjempe bra og det har vært en fin opplevelse uten noe smerter what so ever=) eneste som gjorde skikkelig vondt var når jeg skulle ta av bandasjen. brukte en time på å få den av (klisterbandasje). huff og huff, men nå kommer jeg sterkt tilbake!! så KJEKT at du har fått pergotime ønskerbaby09=) ble skikkelig misunnelig nå. når skal du der? når skal sambo inn med prøven sin? rart du nevnte det med barnevogn *mitt største ønske* har faktisk fått kjøpt barnevogn av tanta mi som jeg skal ha når jeg /hvis jeg en gang får unger:D haha morsomt. noe nytt ellers da jenter? klem klem
*mitt største ønske* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2008 Velkommen tilbake <3PerLe<3 =) ja skjønner at du har vært slått ut etter operasjonen...Men hvordan ble resultatet? regner med at du ble kjempefornøyd=o) ja jeg var jo da ferdig med pergo på søndag,så da ble det sengekos...begynte å el-teste igår,selvom jeg vet at el ikke er før til helga da.....så tenkte å ha sex annehver dag frem til fredag,også hver dag i helga...hadde jo da planer om sengehygge med sambo etter jobb idag,var hjemme rundt 23.00,men så endte det med krangel isteden....åååhh,er ikke det typisk,,når man har planlagt en ting så går det overhodet ikke som man har planlagt...var vel mest min skyld da,men fikk vite at en kollega av meg var gravid idag,og hun sa at det fikk det til med en gang,og hvis det ikke hadde gått fort for dem,hadde hun blitt gaaaaaal!!!! ååhh,føler at verden er så urettferdig altså...og der sitter jeg lissom og bare jatter med og later som ingenting... Men får vel holde mote vårt oppe,snupper=) kanskje jeg overrasker sambo med sex før han skal på jobb imorra...hehehe,hvis jeg orker da...er b-menneske jeg se...leeenge oppe om nattan,og liker å sove leeenge..ihvertfall de dagene jeg jobber kvelden!!!! så da er jeg og finne her inne på dagtid imorgen jenter,før jeg skal på jobb kl.15=)) SOV GODT<3 **klemmer**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Hei! ..Og velkommen tilbake <3 Perle <3! Hvordan ble resultatet? Godt å høre at du ikke har sånne voldsomme smerter altså! Det unner jeg ingen:) Gleder meg til å høre hvordan denne pp går etter at du har brukt pergo, *mitt største ønske*! Si fra så fort su får positiv EL test... Gøy å høre om hvordan pergo fungerer:-)) Ja, her blir det pergotime!! Får resept i posten idag eller i morgen, så beregner å starte på dag 4 i neste mens om prøven til samboer er som den skal. Han skal ta den imorgen!! Men er jeg som skal dra på sjukehuset osv da, for han har ikke så lyst selv.. Mannfolk altså! Legen min sa at jeg hvertfall kunne beregne å få el ca en uke etter avsluttet kur. Mulig at det ble litt lenger på meg ettersom jeg har litt lang syklus! Men gleder meg til å prøve.. Men er bare så redd for at det faktisk kan bli to spirer der inne om det skulle klaffe.. For sjansen er jo mye større for at det kan løsne to egg da man bruker pergo? Eller kanskje ikke så mye større? Vet dere det?Min samboer er litt skeptisk til to bittesmå på en gang, men klart vi blir glade uansett. For sånt kan man jo ikke bestemme selv! Men høres veldig fint ut med to også da. Men syns det er greit med ett lite mellomrom! Også er min far tvilling, så sjansen er vel litt større for meg da.. Men men! Bare det blir klaff så er jeg fornøyd hvertfall!! :-) Er bare redd jeg heller bare skulle latt være å fortalt at det øker sjansen for tvillinger, for nå tør han vel kanskje ikke ;p Hehe.. *mitt største ønske* Noen ganger da man planlegger litt kos kan det fort ende opp helt motsatt! Så vet hvordan det kan føles, man blir litt skuffa.. Men vi har jo lørt nå at ingenting kan planlegges! ;p Bare dere får hygget dere i helga da du mest sannsynlig har EL så bør jo det holde sånn i forhold til graviditet! Håper så iderlig at det klaffer!! Om det ble mye rare ord og setninger fra meg nå så er det fordi jeg sitter på jobb og gjør litt annet samtidigt! Ha en finfin dag!! Kleeeem!! <3
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Bare for å tilføye noe her! :-) Grunnen for at legen min kunne gi meg pergo uten å ha tatt de andre prøvene på dag 3 i menssyklusen er pga det ikke var påvist noen eggløsning den 22 dagen denne pp da jeg tok blodprøven (progesteron) Så det var som jeg sa, har ikke hatt noen eggløsning denne måneden!! :/ Men jeg skjønner ikke... hvordan kan man få mens da man ikke har el?? Hmm.. Er jeg dum eller? Hehehe.. Så da ble vi enige om å kjøre dobbel kur i fem dager så lenge prøven til samboern min er bra! :-)
*mitt største ønske* Skrevet 10. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2008 såååå bra at du får pergo,endelig skjer det noe!!!! hahaha,måtte le når jeg så at du skulle levere prøva for sambo...det måtte jeg også!!! og vi leverte prøva i desember,og det var dritkaldt ute.."litt komisk"...så jeg måtte ut og varme opp bilen mens prøva lå og varma seg under dyna..så henta jeg prøva og frakta den i en vott på innsiden av jakka...mohaaaa=) ho dama på laben var veldig fornøyd med hvordan jeg hadda frakta prøva da...hehehe...men det er vel heldighvis ikke så kaldt nå i september... ja vi vet jo at ting ikke går som planlagt ja...bare alt klaffer til helga så er jeg fornøyd=) For til fredag har vi nemlig vært sammen i 5 år,så da blir det romantisk aften,ut og spise middag,også tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noe nytt sex undertøy=) tenk om EL kommer på fredag,det hadde jo vært knall,da vet jeg ihvertfall hvilken dag spira ble unnfanget på hvis vi blir gravide denne mnd...**KNIS** ja tvillinger er en risiko på pergo da...men rar som jeg er så ønsker jeg meg tvillinger=)men tror ikke at det er så kjempemange som får det!!! min bestemor var tvilling,så da er det også sjanse for meg å få tvillinger...har hørt at dem hopper over annenhvert ledd jeg=) hmmm,jeg har ikke fortalt sambo risikoen for tvillinger...kanskje dårlig av meg,men tror lissom ikke det skjer meg allikavel...hva er sjansen?? prøvd i en evighet,og plutselig gravid med 2?? neeei,tror ikke det skjer!!! Nå skal jeg hoppe i dusjen, jobben kaller i kveld også=) men siste senvakt denne uka da!!!! Snakkes, jenter=))
<3PerLe<3 Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 heia:) Resultatet ble knall bra, er skikkelig fornøyd. det er jo uvant og jeg skjønner virkelig hva du mener at du følte du skulle miste puppa når du gikk ønskerbaby09:D de veier jo litt mer nå enn før for å si det sånn. hehe. *mitt største ønske* : du får satse på maaaassse sengehygge fremover da, slik at du får en fulltreffer. det er rart med det, men det å planlegge å ha sex fungerer aldri for meg hvertfall, det må bare skje av seg selv:P verden er skikkelig urettferdig, alle rundt deg blir jo gravide bare noen ser på eggstokkene dems..hehe. kunne ønske at vi også var som de. men nå er du hvertfall et steg nærmere da, ferdig med pergo og nå venter du bare på eggløsning så er det bare å svinge seg som du aldrig før har svingt deg:P fikk beskjed at det var best å ha sex om morgenen da eggløsningen skjer som oftest på formidagen, men kan jo bare være tull det da. har dere hørt om det? du er ganske lik meg: B-menneske til tusen her. elsker og sove lenge og sitte lenge våken om kveldene. vet jo at det ikke funker siden det er skole om morgenene og jeg sjeldent klarer å komme tidsnok.. hehe ønskerbaby09: hvordan fikk du det til å få den tilsendt i posten? ringte du til henne og sa at du ville ha det,? forstod ikke helt den:p (er ikke helt våken i dag, hehe) ja har hørt det er større sjangs for at to egg løsner med pergo og hvertfall om du har en far som er tvilling, da er jo sjansene med og uten pergo store =) jeg har sååå lyst på tvillinger! det er jo mye mer ansvar med tvillinger men dobbelt så mye glede:D åå krysser fingrene for deg! nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke dro meg opp av sofaen og kom meg til legen for å ta blodprøve på mandag.. jeg er så LAT!! vil også begynne på pergo:( når var det du tok progesteron prøve? nå må jeg vente 1 mnd til å få tatt de blodprøvene, det er skikkelig leit...er det ingen andre måter jeg kan få utskrevet pergo på? noen av dere som vet, kan jeg f.eks teste om jeg har el selv og så må jeg ringe til henne og fortelle det? eller må jeg ta prøver hos henne for å få det påvist? *stresset* stor klem fra meg <3
<3PerLe<3 Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 lurer forresten på en ting til: er det noen av dere som har erfaring med det å ta tempen? i tilfellet hvor tar dere temeperaturen?har prøvd i en pp, men ga fort opp. da tok jeg tempen i munnen om morgenen. da fikk jeg så utrolig lav temp. tror ikke det gir så nøyaktige svar. noen som vet? tenkte å begynne med det igjen.
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Hei igjen!! Jeg fikk svar på progesteron prøven og den viste at jeg ikke hadde noen EL denne syklusen. Og den prøven tok jeg på dag 22 i syklusen. Mulig det var for tidlig, men allikevel så vil man jo da kunne kalle syklusen min noe ustabil om ikke el har inntruffet innen dag 22 (da el pleier å være rundt dag 13-16 i en normal syklus) Så da nevnte hun legen at det går ann å stimulere eggløsning ved å ta en pergokur. Virket litt som hun ville vente til etter vi eventuelt hadde tatt LAP, men jeg spurte om det var mulig om jeg kunne prøve pergo nå uansett? Ettersom syklusen er så ustabil og el ikke er påvist.... Så da sa hun at hun sender meg resept i posten slik at jeg har den så jeg kan starte på dag 4 i neste mens. (Om jeg får den forbaskade TR snart da!!! Hehe) Er jo på dag 35 idag og ikke noen symtomer.... Bæææh!! Kanskje jeg er i overgangsalder'n? hihi... Så om prøven til min samboer er som den skal så blir det pergo neste pp!! :-))) Håper det hjelper!!! :-)))) Nei, jeg har ikke prøvd å ta tempen... Har bare prøvd EL test fra billige tester... Håper det klaffer denne gangen altså *mitt største ønske*.. Da har jeg ORDENTLIG troa på pergo!!! :-) Er såååå koselig å snakke med dere og oppdatere hverandre altså!!! :-)) B-menneske lenge leve!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Eller jo, nå jugde jeg. Jeg har 1 symtom på TR!!! Jeg har aldri i mitt hele liv hatt så mange kviser som nå!! Herregud.. Jeg har jo en hel farm rundt munnen.. Hva skal dette bety?? ;p Har jo også følt bittebittelitt mensmurringer i ny og ne den siste uka, tatt gr. test, el. test, men ingen ting utslag på noe.. Hehe.. Lurer på hva som egentlig foregår med meg om dagen.. Føler at hele jeg er blitt ett stort merkelig hormon! Hehe..
<3PerLe<3 Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 ok. når var det du tok den prøven?ringte du bare inn til de og sa du ville ta prøve eller hvordan foregikk det? var du hos fastlegen din eller hos sånn gyn spesialist? what, ingen mens enda ? jeg er ferdig i dag jeg faktisk:D så nå er det kos kos kos for alle penga! skal prøve tempmåling, el.tester og tappetafsing slik at ikke noe går meg forbi.. hehe. sorry alle disse spørsmåla men ble plutselig veldig fortvilet og det slo meg at jeg faktisk må vente en hel mnd før jeg får tatt de blodprøvene.. håper sånn at det klaffer for dere med pergo altså!! krysser alt som kan krysses XXXXXXXX
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Er du helt fjern etter operasjoenen? Eller er det jeg som er helt på jordet da jeg skriver kanskje Hehehehe.. Jeg var jo hos gyn og tok de blodprøvene for snart to uker siden.. Vi skreiv om det på den forrige tråden mener jeg.. Men er jo ikke lett å følge med på alt her heller!Hehe:) Jeg var hos gyn den 21 aug. først og fremst.Det var da vi tok innvendig UL og da så alt fint ut der.. Også da avtalte vi at jeg skulle ta noen hormon prøver og min samb. skulle levere prøve. Og jeg tok da en blodprøve av progesteron på dag 22 i syklusen som da var den 28 aug. Og i går så ringte hun legen meg og hadde fått svaret på den prøven. Så fortalte hun meg at det ikke var påvist noen el på den blodprøven. Og da ble vi enig om å prøve pergo, så hun sender meg resept i posten! Hehehe, U see, baby?? ;p Neeeeeeeeeeeeeiiii, ingen TR ennå!! Blir helt forfjamset jeg... Merkelig syklus jeg har altså!! Blæææh!! Men det passer meg jo egentlig veldig fint om jeg får mens etter at min samb har fått svaret på sin prøve, for om den er bra så skal jeg starte med pergo på dag 4 i neste menssyklus. Og om jeg ikke får mens før på mandag feks, så kan jeg jo ta pergo på torsdag for da bør vi jo ha fått svar på prøven til min kjære. Ja, det skjønner jeg. Da må du nok vente litt med den blodprøven.. Eller, hvilken dag i syklusen er du på nå?? For er på dag 22 man kan ta progesteron prøven!! Og det er vel ikke sååå lenge til om du er ferdig med TR nå? Huff, nå skriver jeg fælt her, ikke rart man ikke skjønner hva jeg skriver til tider ;p Er på jobb samtidigt, ikke alltid like lett å gjøre to ting på en gang
<3PerLe<3 Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 hahah:) det er sikkert jeg som ikke alltid får med meg alt som har blitt skrevet om..sorry:) haha skal skjerpe meg:P rart jeg ikke fikk tilbud om å komme inn på dag 22 av gyn.aaaa fatter hva du mener nå. blodet sirkulerer ikke like mye i hodet mitt, det har forflyttet seg litt lenger sør. derfor jeg ikke henger helt med.. hahah dumme meg! jeg er for øyeblikket på dag 4 i syklusen så tenkte og ringe og høre om det er mulig å komme inn å ta den testen på dag 22. fra en ting til en annen: han som opererte meg sa (det siste han sa til meg før jeg dro hjem) du må ikke føde i løpet av et år, da er det stor sjangs for at implantatene vil bli stygge etterpå.. da ble jeg litt stresset... fikk du også den beskjeden? klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Hehe, det er nok en god blanding av to vimsete hoder om dagen! Du bør nok ringe å høre om å få tatt de prøvene da ja.Det er ikke dumt... Er hvertfall det jeg fikk beskjed om. Når var det du eeegentlig skulle ta de blodprøvene? Hvor langt i syklusen? Mulig jeg ikke henger så med her nå, men ;p Hmmm! Kan minnes at legen sa til meg at det er mye større sjanse for å få "hard kapsel" om du blir gravid/føder/ammer det nærmeste året tror jeg! For det skjer jo en del i brystene da man går gravid og slikt. Men du må jo føde om du skulle bli gravid! Syns ikke at puppene skal hindre deg i det.. Klem
<3PerLe<3 Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 ja kan jo godt hende det. kan ikke alltid være på topp:P hehe jeg skulle eeegentlig ta de blodprøvene på mandag, da var jeg på dag 3. men klarte ikke å kjøre selv og fikk ingen til å kjøre meg:( så sånn er det desverre. de nye delene på kroppen min skal ikke være et hinder dersom jeg evt. skulle blitt med spire i magen:D det er jo det vi alle vil mest av alt her inne, er det ikke vel? =) men da igjen sa han at det bare er 5 % av alle som tar brystforstørrelse som får hard kapsel what so ever:D og vi er ikke blandt de 5%
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Hehe, det har du rett i Ahh, jeg er så sliten altså! Jobber 4 timer overtid idag og masse å gjøre her.. Men hodet mitt er litt i en annen verden om dagen! Tenker fælt på hvordan dette går fremover.. Pergo, lange sykluser, helt plutselig masse kviser osv.. Hehe.. Rare greier!! Hvorfor kan ikke vi bare få dette til slik som mange andre greier? De som får til å bli gravide og har normale sykluser osv. uten noen problemer og mas og kjas har det bedre enn de tror! Kjipt da.. Huff, husker hvordan den første kjøreturen med nye pupper var.. Var midt på natta i jula 2006.. Samboern min var ute på byen og var ikke kommet hjem da jeg våknet kl halv fem om morgenen og han tok ikke mobilen sin.. en av de værste nettene jeg har vært med på.. Jeg ble jo kjemperedd.. For her vi bor stenger byen kl 2... Da tok jeg bilen hans og kjørte rundt og rundt i noen timer helt til jeg fant han! Trodde puppa skulle dette av altså!! Da skal jeg si det var ubehagelig å kjøre senket bil ;p Jeg kuttet jo ut p pilla rett etter jeg tok silikon og tenkte det samme som deg, det skal ikke hindre meg i noen graviditet! Og nå har det jo tatt så lang tid også.. Så nå er de jo så myke og "vanlige" igjen så.. Syns ikke du skal tenke for mye på det altså, sjansen er jo ikke mer enn 5 % som du sier, så da er ikke det oss Kleeeeem!
*mitt største ønske* Skrevet 11. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 11. september 2008 Heia=) Er det virkelig mulig...idag våkna jeg klokka 5 på morgenen....og fikk IKKE sovet igjen....argh...Hadde sex etter jobb igår,så sovna vi rett etter det...rart,for jeg må egetlig alltid på do etter sex...utenom at jeg prøver å ligge en halv time da..hehe=) så våkna av at jeg måtte så innmari tisse,og da var det gjort...veldig fornøyd med det,jeg pleier jo aldri å ha noe problem med og sove!!! idag skal jeg på medisinkurs,må oppdateres litt på medisinfronten i mitt yrke!!! og det begynner ikke før 08.30, så her sitter jeg nå da!!! jeg skal til legen på dag 21 og ta bl.prøver ang å sjekke om jeg har hatt EL....så da er bare til å telle fra 1 dag i mens, <3PerLe<3 men man må også utføre en gu før man blir satt på pergo,så legen vet at alt er i orden!! Jeg ønsker meg også tvillinger,tenk så koselig a=) 2 stk på en gang, helt sikkert kjempeslitsomt i førsten,men tenk så mye glede de får av hverandre!!! hahaha,måtte le når du skrev om kvisene dine "ØnskerBaby09".er nok ikke så ille som du skal ha det til,men vet hvordan det føles...hvorfor skal vi ha kviser a? dårlig oppfinnelse spør du meg!!! hvor lange sykluser pleier du å ha da, ØnskerBbaby09? er jo greit at tr ikke har kommet enda da med tanke på at du skal begynne på pergo...jeg begynte på dag 5 i mensen jeg!!! Mye som faktiks skjer i magen min om dagen,eller egglederne...veldig øm,og litt sånn murringer...og merker det ihvertfall når vi har sex,,,,superøm og følsom=) får håpe det er positivt=) Ha en super dag,snupper=)) Klem Maria
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 11. september 2008 #24 Skrevet 11. september 2008 Hei og god morgen! :-) Våken så tiiidlig idag, *mitt største ønske*? Kanskje svømmerne virkelig har fått muligheten til å svømme frem til egget ditt som kommer snart nå da.. Ettersom du sovnet etter sex og ble liggende der Åja, du skal ditt på dag 21 ja? Tar du progesteron prøve da? Tvillignønske fra deres side ja.. hehe.. Muligheten er jo hvertfall veldig stor dersom du har tvillinger i familien. Får håpe det blir to spirer på deg og en på meg da! Hehe.. Samboern min er litt rar noenganger. Han liker liksom ikke planlegging og slikt.. Og da jeg sa jeg skulle begynne på pergo og forklarte litt rundt det så ble han litt redd da jeg sa muligheten for tvillinger er større... Han kommer fra en liten familie og har kun en søste og ikke særlig vandt med barn, mens jeg har selv 4 søsken og en stor familie. Så jeg er veldig vandt med barn, så for min del blir jeg utrolig fornøyd bare spiren sitter, om det er en eller fem ;p Heheh.. Ja, veeeeldig bra at TR ikke har kommet ennå.. For da kan vi kanskje rekke å få svarene på prøven til samboern som jeg leverte nå idag tidlig før jeg starter med pergo.. ...Kjenner at tr er på vei nå, men håper hun holder seg inne i hulen sin hvertfall noen dager til... Så bra å høre at du merker liv i magen/egglederne, må vel være veldig positivt det da?` Gleder meg sånn til å høre om hvordan dette går!! Og <3 Perle <3 om det ikke klaffer denne pp, så kom deg til gyn og få undersøkt og tatt de blodprøvene slik at du kankskje også får pergo om det trengs :-)) Ha en finfin dag jenter!! Stor Klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 11. september 2008 #25 Skrevet 11. september 2008 Seinvakt idag! Sitter å hører på Jordin Sparks, brenner cd og slapper'a før jobb.. Nerder meg litt her inne og på facebook, men ingenting som skjer jo.. Dere er jo ikke her!! ;p Jammen har hu Jordin Sparks noen fine sanger a.. Dere har ingen andre tips om hva slags musikk man kan laste ned som er bra da? Prøve å tenke på noe annet enn bare baby, man blir jo sprø av det Får gå å fikse meg litt jeg! Klem til dere BIMjentene mine !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå