alexandriah Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har så smått begynt å planlegge nummer 3- har fra før Anaïs og Oscar, og liker godt Gulliver og Ulrich. Synes også disse er fine: Fridthjof (men passer ikke til søsknene?) Liev (utt Li-ev- litt sært?) Olivier Nicolai (kjedelig, kanskje som mellomnavn..) Donald Herman Wilhelm Lucian For jente liker vi Noemie (utt No-e-miii) Andrea Anabelle Lucia Saskia Ønsker masse innspill og nye forslag...
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Nå måtte jeg trekke på smilebåndet her. Gulliver er en eventyrfigur, ikke noe menneskebarn, det synes i alle fall ikke jeg. Firdthjof - Helt greit, men ikke min stil. Liev - Nei. Olivier - Nei, alle vil si Oliver uansett. Nicolai - Helt ok. Donald - DUCK!? Herman - Pent. Wilhelm - Veldig flott. Min favoritt her. Lucian - Femi og ikke fint. Noemie - Nei. Andrea - Helt fint. Anabelle - Pent. Lucia - Pent. Saskia - Nei. Likte Herman, Wilhelm og Lucia. Hva med: Luka Iben Iris Inez Telma Valeria Noelia Emeline Emina Sylvester Joel Aron Leon Syver Lyder
alexandriah Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Hmm Sylvester- not bad... Glemte å si at barna er halvt amerikanske og vi bor i utlandet..
Gjest Siklerotte Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Fridthjof - kjenner en herlig gutt som heter det, men aldri funnet navnet helt kledelig, synes det er forferdelig. Liev - nei. Olivier - Nei, smør på flesk. Dessuten minner det meg bare om broren til en FORFERDELIG fransk jente jeg dessverre kjente. Nicolai - liker ikke. Donald - øh, nei. Herman - fint. Wilhelm- nydelig. Lucian - øh. --- Noemie - neitakk. Andrea - nei. Anabelle - nei. Lucia - nei. Saskia - hjelp.
alexandriah Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Åh, siklerotte, takk for flott konstruktiv hjelp- not. Hva synes du er så pent da, mon tro?
prebs Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 1.Nicolai - liker veldig godt 2.Herman - liker veldig godt 3.Fridtjof - koselig 4.Ulrik - skrevet sånn, helt ok 5.Wilhelm - ok De andre liker jeg absolutt ikke, og dropp iallfall Donald og Gulliver hvis barnet skal vokse opp i Norge. 1.Andrea - pent De andre er for speisa for meg.
sonne Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 De enste jeg synes er ok her er Ulrich (men ville skrevet Ulrik), Nicolai (men sville skrevet Nikolai) og Andrea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå