Mamm@ Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 Da min samboer og jeg plutselig tok helomvendig ang barn eller ikke, slutta jeg nettopp med p-sprøyte. Tok min siste 2. mai. Vi hadde egentlig bestemt oss for ikke å få barn sammen, da jeg har tre fra før. Men plutselig ble jeg litt verpesjuk, klarte ikke helt å slå fra meg at jeg var ferdig på barnefronten. Derfor besluttet vi å slutte på sprøyta Jeg er redd vi alt har forkludret ting til, da det er bevist at p-sprøyte kan sitte i kroppen opptil 2 år, og jeg har rukket å bli 36 år... Og ja, det plager & irriterer meg. At jeg virkelig skulle ombestemme meg etter å ha startet på p-sprøyten, har tatt bare 2 sprøyter, men er redd "skaden" alt har skjedd... Men saken er, etter jeg sluttet med p-sprøyten har jeg hatt intense underlivssmerter. Har aldri hatt slike smerter under mens en gang, så nå begynner jeg bli veldig bekymret.... Leste mye her på nettet om kvinner som har fått p-piller etter p-sprøyte slutt, for å få kroppen i gjenge igjen. Så jeg har nå tatt p-piller i 1,5 uke, men fortsatt disse magesmertene Er det noen der ute som har opplevd det samme? Eller hørt om noen som har? Jeg vet, og skjønner, at jeg bør oppsøke lege ang disse smertene. Men hadde et lite håp om at noen her inne har opplevd det samme, som kunne berolige meg med at "sånn har jeg også hatt det, men gikk over...." osv osv Takk for at du tok deg tid til å lese dette *sukk* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138643636-slutta-med-p-spr%C3%B8yte-intense-underlivssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #2 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg har bare hatt kraftige blødninger etter jeg sluttet med den, vet ikke for lenge dette kan vedvare, har nok noe med at den slim proppen og all hormon dritten gir oss rare bivirkninger, Kroppen vår jobber hardt for å det ut vet du :-) Anonym poster: bbe283271948eabd0f38126bf398a128 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138643636-slutta-med-p-spr%C3%B8yte-intense-underlivssmerter/#findComment-145264137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå