Gå til innhold

Amme fra begge brystene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 dager i dag..Sliter litt med ammingen (saare brystknopper, og saa vil hun ha melk veldig ofte). Jeg har likevel tro paa at dette skal gaa bra. Jeg lurer paa: hvis hun sovner etter aa ha spist av den ene puppen, skal jeg da proeve aa vekke henne for aa gi fra den andre ogsaa? Hvordan vet jeg da at hun har faatt i seg de siste mettende draapene som visstnok skal finnes paa slutten av ammingen?

Skal jeg tilby annenhver pupp ved hvert maaltid? (Den jeg begynte med siste maaltid, taes sist til neste maaltid?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis babyen din sovner ved puppen så skal du starte det nye måltidet med den puppen hun sovnet til. Når hun har drukket litt fra det, bytter du pupp. Fungert veldig bra for meg og tuppa mi, som legger godt på seg. Det er jo den feiteste melka som kommer til slutt, så her er det bare å stå på ...Hvis du får det til, kan du vekke henne ved at hun skal rape(unngår mageknip) og så legge henne til puppen, går det så tar du det andre brystet ved neste måltid. Håper du ble litt klokere, klem klem

Skrevet

Tusen takk for svar - er saa godt dette forumet finnes og at det er saa mange gode sjeler her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...