Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 hva er egentlig det og hvor får man kjøpt det? Og hvor mye skal man bruke?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det er maltekstrakt som er en brun seig guffe, lignende sirup. Bra for magen både for barn og voksne... Jeg bruker bare litt nå, trapper ned. Men begynte med en halv t-skje i 150 ml med vann for så å blande til mme. Noen har bare i en flaske om dagen, men jeg hadde i alle i starten av mme perioden for han slet sann med magen. Nå har jeg kun i grøt og da nesten ingenting.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar, men hvor får man kjøpt det?
2hærligegutter Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 i vanlig dagligvare butikk og apotek
Axus' girlfriend Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 I vanlige butikker:) I en butikk fant jeg det ved bakeartiklene og i en annen ved vitaminene. Jeg blander en halv t-skje inn i kveldsgrøten til tuppa. om hun alikevel skulle bli hard gir jeg sviskemos som et mellommåltid. lykke til!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hvor tidlig kan de begynne med dette?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Du kan bruke det helt fra starten. =)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Hvordan skal jeg gi det da? Hun er 16 dager gammel. Er det bra for magen hennes altså? Prøvde å spise det selv, men det var jo rene brekkmiddelet for meg.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Jeg tar ca 1/2 ts på en smokk. Gutten ser ut til å like den søte smaken. Smasker på smokken som bare det. Det er også ENESTE gang han aksepterer smokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå