Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Man får jo ekstra trykk i ørene når man flyr så det kan jo hende det blir verre ja. Er det et barn eller deg?
Devil in disguise Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 IKKE LURT I DET HELE TATT ! Huff a meg, det er så vondt å fly da. Snakker av erfaring ja , sist jeg opplevde det spurte jeg mor min om hun kunne skyte meg. Det var så jævlige smerter. ( Jeg tåler vanligvis endel smerte)
PopUp Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Uff da..... Nei, det er jo i utgangspunktet ikke godt. Også fly med det trykket det innebærer, kan ikke tenke meg det hjelper på saken nei..... Takk for svar! Heldigvis kan hun gjøre samme turen om to uker.....
OsloMor Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg kjørte med kraftig bihulebetennelse, flyet måtte sirkle litt over flyplassen før det fikk lande noe som medførte til helt vannvitttige smerter i ørene. Trodde seriøst jeg skulle dø, måtte få mannen min til å snakke med en lege vi reiste sammen med om det var farlig, men det er det jo ikke, bare VELDIG VONDT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå