Gå til innhold

Jeg er gravid!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lindynatt!

Tusen takk for gratulasjon og tips!

Jeg bruker ikke crinone. Jeg har brukt Cyclogest 400 mg x 2 siden egguthenting. Tok siste i dag tidlig. Har fått beskjed om å slutte nå. Har fått time til blodprøve hos legen mandag førstkommende. De hadde ikke lege til å følge opp prøver før da?! Håper det holder da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Siameser!

Tusen takk for gratulasjon! Blir spennende å se om det blir en eller to ja...

;)

Skrevet

Hei lalla2008!

Tusen takk for gratulasjon! Ja, det er helt utrolig at det skulle klaffe på første forsøk. Det er ikke gått helt opp for meg ennå...

Får håpe det fortsetter like bra. Alt kan jo skje ennå, men deilig å se streken etter 7 år som prøvere! :)

Trist at dere ikke lykkes nå, men godt at dere har egg på frys! (Vi har ikke på frys). Vi får krysse fingrene for at du lykkes på fryseforsøk! :)

Masse lykke til du og, og ta vare på deg selv fremover du og! Husk, du skal gjøre deg klar for å la et lite liv voks i deg! :)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Jeg fikk også posiv denne uka, jeg tok blodprøve men måtte ta to tester likevel bare for å få se det blå krysset til slutt.

Ja, alt kan skje framover, men samtidig har jeg aldri kommet så langt før, så det er da noe. Krysse, krysse, krysse.

Skrevet

Hei Lindsay!

Gratulerer så mye til deg også! Helt fantastisk med positiv(e) test(er)!! :) :) :)

Jeg har for sikkerhets skyld vært og tatt en blodprøve i dag også. Får visst ikke svar på den før på fredag. (?) Jeg skal også ta en på fredag for å sammenligne stigningen.

Spennende tider dette! Jeg er spent på om det er en eller to da jeg fikk satt inn to.. Uansett, jeg er kjempeglad!

Masse lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...