Gå til innhold

Jeg er gravid!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mitt første prøverørsforsøk ved klinikk Hausken (første noen gang) og jammen ble det ikke positiv test i dag!!!???!!!

Testet med to forskjellige pga ikke brukte morgenurin (skulle testet i morgen) og ville være på den sikre siden.. He, he.. Trodde jeg skulle besvime da "gravid" lyste mot meg. Har ventet i 7 år på et slikt resultat! :)

Jeg er derimot litt bekymret da jeg siden i går har hatt litt brunlig utflod på papiret etter toalettbesøk. Er også svært oppblåst og øm i magen. Det har jeg egentlig vært siden uttak av egg..

Har prøvde å tenke at det kanskje er ene egget som "vil ut igjen".. Jeg fikk nemlig satt inn to. Erfaringer på området mottas med takk!!

Uansett, så får jeg være lykkelig enn så lenge! :)

Masse lykke til til alle andre slitere her inne. Har skjønt at mange har hatt opptil flere forsøk... Det lykkes nok for dere også! Jeg har hatt oddsen mot meg pga stor overvekt, men det går visst an å klare det allikevel... Hurra for klinikk Hausken!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen erfaring med brunlig utflod, men mener jeg leste her en plass om en som hadde det samme og snakket med Klinikk Hausken som sa at det var normalt. Så tror nok ikke du trenger å bekymre deg.

Gratulerer som gravid!! :) Jeg hååper jeg snart kommer etter. Jeg skulle egentlig hatt uttak i forrige uke, men kroppen min er ikke helt på lag dette forsøket. Blir utsatt uke for uke. Slimhinna i livmora er 0,3 millimeter for tykk til å begynne med sprøyter, så håper jeg får positive nyheter til onsdag når jeg skal til gynekolog for å måle tykkelsen igjen etter dobbel dose spray i 1 uke.

Du må ha lykke til!!! :)

Skrevet

Hei prøveren på nr 2!

Takk for lykkeønskning og svar! Ja, jeg kan ikke annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste! Dette har vært de to lengste ukene i mitt liv. De neste tre ukene (før ultralyd) blir vel ikke noe bedre!!! He. he..Vente, vente, vente...Huff! :(

Jeg er utrolig glad, men kan nesten ikke fatte det selv ennå. Vi får krysse fingrer og tær for deg også nå da! Det må være ganske slitsomt å vente?! Jeg har egentlig vært heldig hele veien og fikk hentet ut som planlagt uten utsetting eller økning av medisiner osv...

Jeg håper du også får kommet igang snart og at du lykkes!!!!

Masse lykke til!! :)

Skrevet

Gratulerer så MYE!!!

Skrevet

Hei snartkomplett? !!

Tusen takk for gratulasjon! :) Er du gravid? Ruger? Under behandling?

Skrevet

Så kjempeflott, gratulerer så masse :)))

Jeg er også øm og oppblåst, fiser mye, hehe. Tror det gå bra med deg jeg. Jeg hadde litt brunt forige gang jeg brukte crinone, men ikke nå. Kanskje jeg er blitt vant med den ;)

Det er din tur denne gangen :)))))))))

Skrevet

Tusen takk! :)

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:-) Tenk at dere har prøvd i 7 år og nå endelig har dere lykkes....det er jo helt fantastiskt!!

Kos deg og lykke til!!

Skrevet

Så herlig...!!!!!!!

Gratulasjoner i fleng fra meg:-)

Skrevet

Gratulere så mye!!

Har hatt vårt 1 forsøk med ivf nå. Satt inn 2 egg med topp kvalitet i dag:)

Så nå er det bare å håpe!!!!

Lykke til videre:)

Skrevet

Hei Askepott med en liten spire!

Takk for gratulasjon og gratulerer så mye til deg og! Dette er virkelig spennende tider, nesten litt for spennende! ;)

Jeg har ikke brukt crinone, men håper at det er greit allikevel!

Hadde du hatt flere forsøk? Vi krysser fingrer og tær for at vi lykkes og at den lille spiren(e?) våre klorer seg fast. Jeg er jo spent på ultralyden igjen da det ble satt inn to egg... He. he... Er kjempefornøyd med en jeg! :)

Masse lykke til videre!

Skrevet

Hei "Hvite due"!

Tusen takk for gratulasjon! Ja. vi har ventet på dette i 7 år nå. Har fosøkt det meste av hormoner, akupunktur, babycomp, diverse kjerringråd osv. før IVF nå. Er ganske ydmyk med tanke på klaff på første forsøket der... Har egentlig ikke gått helt opp for meg ennå!

Masse lykke til, tiø deg også! Håper det blir din tur snart! Jeg krysser fingrer for deg! :)

Klem

Skrevet

Hei lita78!

Tusen takk for gratulasjoner i fleng fra deg! :)

Jeg kaster litt babystøv tilbake på deg! :)

Klem

Skrevet

Hei kikkimi!

Tusen takk for gratulasjon!

Lykke til du også! Det blir to lange uker for deg dette da... :) Forhåpentligvis er du like heldig som meg med klaff på første forsøk!!! Jeg krysser fingrer for deg og drysser litt babystøv rundt meg til deg! :)

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

Hei Luna håper!

Takk for hurra! :)

Klem

Skrevet

Først gratulerer så utrolig masse! Ville bare si at jeg hadde brun utflod de første 2 ukene etter positiv test og min lille IVF prins er 2 1/2 mnd gammel:-) Så tror ikke du trenger bekymre deg så lenge du ikke begynner å blø!

Skrevet

Gratulerer så mye:-)))))))))

Skrevet

Har du crinone?

Bruk det, slike blødningen kan være et tegn på at progesteron nivået er for lavt.

Gå eventuellt til legen og be om blodprøve for å sjekke.

gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Du skal se det blir tvillinger på dere, så kjekt:)

Skrevet

Hei nick! Graulerer så mye :) Hyggelig å høre at det klaffet på første forsøk, det gir også håp.

Vårt første forsøk nå i august var mislykket, men har fryseegg så vi prøver igjen i november.

Lykke til, og ta vare på deg selv.

Klems

Skrevet

Hei Emilia og Olivergutten!

Takk for gratulasjon! Og gratulerer selv med den lille IVF-prinsen din! Så fantastisk! Godt å høre at det gikk bra med deg selv med brunlig utflod. Jeg har testet i dag igjen (moro å se streken, ha, ha..) og fortsatt positiv.Jeg har ikke mye utflod, bare av og til. Det var mest på søndagen jeg hadde det og litt i går. I dag er det nesten ingenting. Ser noen her nevner at progesteron kan være for lav. Tok du noe ekstra? Jeg har gått på Cyclogest siden egguthenting. Tok siste i dag morges, og fikk beskjed om å slutte nå. Hm... Har hatt en del vondt nedentil. Jeg er jo veldig bekymret for graviditet utenfor livmoren (hadde det i 2001, men husker ikke helt hvordan smertene var da)... Hadde vært utgjort om jeg skulle gå på en slik smell igjen når jeg har ventet i 7 år på den f... streken igjen.. :/

Har fått time til lege til mandag, skal ta blodprøver da. Vi får se. Kunne tenkt meg å fått time før, men...

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner pysekatten "ruger på to"!!!

Blir spennende å se hvordan det går med deg nå. Du kan vel teste i dag/morgen?

Masse lykke til til deg og!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...