Gå til innhold

Noen andre med innsett denne uken ( uke 37)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal ha innsett av fryse-egg torsdag eller fredag denne uken. Gleder meg! har ikke gått på noen medisiner i det hele tatt, tok eltest, som var positiv idag.

Vet noen om jeg må gå på crinone etter innsett?

Noen flere som skal i ilden denne uken??

Hører forresten til Haukeland.

KJEKT å se alle som lykkes for tiden - gratulerer til de heldige

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg skal ha innsett av fryse egg på onsdag! Jeg hører til i Porsgrunn. Har blitt nedregulert med Progynova og har i dag begynt med Crinone i tillegg. Tror også jeg skal fortsette med det etter innsett.

Lykke til!

Skrevet

heia..skal hente ut egg på onsdag..setta inn på fredag viss alt går bra..hehe..første gang og er kjempe spent..grue meg ihel t å hente di ut på onsdag:(

Skrevet

Hei thereza,

for min del var uttaket ikke noe vondt. Det stakk litt, men ikke ille i det hele tatt. Etterpå var det som å ha litt kraftige menssmerter. Vet det kan oppleves forskjellig, men dumt å grue seg unødig! ;0) Lykke til på onsdag! Klem

Skrevet

Hei.

så kjekt at vi er litt flere som skal i ilden:)

Jeg syntes heller ikke uttaket var noe vondt, det er verdt det uansett!

lykke til

Skrevet

Takk for d:)Godt å høre at noen sier at d ikke er så vondt:) hører så mye forskjellig...prøver å ikke grue meg så mye, men er ikke så lett når ein ikke har gjort d før..hehe...

Skrevet

Hei alle sammen:) Er litt treig med å skrive jeg. Vel, jeg var i ilden uke 37. Egg ut mandag og inn onsdag. Satser på gullegg denne gangen. har ikke lyst til å gjennom alt igjen. Det blir også da eventuelt siste gang så..8 dager til testing og jeg kjenner ingenting. har vært opplåst i magen og er litt fortsatt, men det har roet seg. Eneste jeg synes er ekkelt er restene etter Crinonen som lagrer seg laangt oppimellom. Må liksom pirke det ut selv for at det skal komme ut.Trøttans greier. Ellers alt bra.

Skrevet

Snartkomplett, Olianna og Thereza - dere er hjertelig velkommen over på den andre tråden med uke-37 gjengen. Hadde vært kjekt om vi var samlet alle som tilhører samme uka og kan følge hverandre og trøste, oppmuntre og heie hverandre fram ;o)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...