Gå til innhold

Endelig snart igang igjen....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg med igjen.Selv om jeg på en måte gruer meg til hele prosedyren. Mistet litt troen sist gang da det ble for dårlig kvalitet.Nå er det tredje forsøket en gang til. Lurer på om de gjør noe annerledes denne gangen.

Selv skal jeg spise sunt og regelmessig (noe jeg nødvendigvis ikke er så god på ellers...), ta omega 3, folat og diverse, og fòre gubben med diverse vitaminer fremover. Så har vi gjort vårt. Jeg hadde veldig tro på alternativbehandling sist, men denne gangen skal jeg ikke prøve det. Så har jeg gjort det også.

Jeg startet ny jobb 1.sept, og skal selvfølgelig ikke si noe om dette, så nå må jeg finne på en løsning....

Det må vel bli en sykmeldig, og så jeg som skrøt på intervjuet av at jeg "aldri" er syk....Ha!

Eller, jeg gleder meg litt også, forresten. Jeg er litt tidlig ute her, ser jeg, for jeg er en uke 43-er!

Det dukker nok flere opp etterhvert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake:-) Det er sikkert både godt og vondt å være tibake på forumet. MEN det er godt med en skikkelig pause for å få alt på avstand og samle krefter..

Jeg skulle teste i morgen etter mitt tredje forsøk...men fikk mensen på fredag....MEN jeg gir ikke opp...

Lykke til Egen-liten:-)

Skrevet

Hei Egen-liten!

Velkommen tilbake:) Håper du har hatt en god og avslappende sommer. Satser på at dette forsøket går bedre enn forrige i alle fall!

Har hatt et frys forsøk jeg nå, skal teste til onsdag, men tror det går i vasken.

Masse lykke til:)

Skrevet

Hei Egen-liten!

Ønsker deg lykke til med en ny runde.

Det finnes håp! Forrige gang fikk jeg 2 egg av 8 befruktet, men ingen utviklet seg og derfor ingen innsett. Denne gang, 10 ut, 6 befruktet, 1 inn og 3 på frys!

Ja, masse lykke til:0)

Skrevet

Hei Egen-liten...

Jeg skal også i gang med forsøk nr 3,og det ser ut til at jeg vil ha innsetting sånn rundt uke 43:-)

Må si at jeg gruer meg litt denne gangen - sikkert siden det er det siste forsøket ( i det offentlige hvertfall). Har ikke fått noe egg på frys de andre gangene, så jeg håper at vi får det denne gangen.

Hvordan behandling får du denne gangen? Har de forsøkene du har hatt hvert forskjellige?

Hos meg har de prøvd forskjellige medisiner på de forrige forsøkene. Puregon på første og gonal-f på forsøk nr to.

Denne gangen skal jeg ikke gå på spray i forkant, men skal begynne med to forskjellige sprøyter på dag 2 i syklusen.

Får håpe at det blir litt flere egg av det...:-)

Jeg vurderte en stund å prøve akupunktur, men er litt ubestemt - var det akupunktur du prøvde sist?

Skrevet

Hei igjen! Jeg har vært her inne til stadighet gjennom sommeren, ikke greid å holde meg unna. Også vært nysgjerrig på hvordan det har gått med dere som var på samme uke sist. Krysser fingrene for dere ennå, jeg!!!

Nå vet jeg ikke hvilken prosedyre det blir, har ikke fått brevet ennå selv om jeg ringte for en uke siden. Purret i dag, og de sa at det var sendt.

Jeg har alltid hatt veldig uregelmessig turnus, så jeg har prøvd fotsometerapi mot det, og `det` hjalp virkelig. Nå føler jeg at jeg er i bra balanse, så da går det nok greit uten også. Og så har jeg prøvd kvantemedisin, og det gjør jeg i allefall ikke nå, for `jeg` tror det kræsjet med hormonbehandlingen. En teori jeg har etter å ha lest at ikke all alt. behandling er bra med tanke på at kroppen blir utsatt for to forskjellige behandlinger.

Jeg går motsatt vei denne gangen, ettersom jeg allerede har prøvd alt.behandling fra før, og det hjalp heller ikke for meg...Nå må det gå som det går.

Men jeg anbefaler uansett å ta melkesyretabletter, jeg da. Det påvirker slimhinnene i tarmene positivt, og der sitter mesteparten av immunforsvaret vårt. Og det sies at en bra slimhinne der, påvirker slimhinnene i resten av kroppen. I livmora, blant annet.... Er det noen som har hørt om det, eller? Det var fotsoneterapeuten min som sa det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...