Gå til innhold

press nederst i magen?er i uke 25

Anbefalte innlegg

noen fler som kjenner det?eller har kjent?

kan ha dager hvor det presser eller strekker veldig og det varer i mange timer..ikke veldig smertefullt men veldig ubehagelig..

hvis jeg legger meg ned i 15-30min forsvinner det..men kan komme igjen hvis jeg fortsetter å jobbe..kommer også når jeg går turer..

tenkte på kynnere,men trodde de var kortvarige?

virker som det kommer etter jeg har fått for lite søvn og må opp på jobb, og de dagene med mye stress..

noen dager kjenner jeg ingenting..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138643205-press-nederst-i-magener-i-uke-25/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være kynnere? Noen ganger når jeg f.eks. går turer kan jeg ha kynnere som varer ganske lenge, så gir de seg når jeg slapper av igjen. Da er jo magen helt hard, kjenner at livmora har trekt seg sammen og det kan føles litt som et slags "press".

Du høres ut som meg :)

min baby liger veldig langt nede, og derfor blir jeg lett støl og øm når den sparker og spreller. mulig det er kynnere og at livmor bare trenger å strekke seg for å gi plass til baby. Kroppen har mange ellementer i forandring, og sånt kjennes, jeg får det ofte etter å ha sittet lenge el reiser meg fort.

Finn sittestillinger der magen får strekt seg litt, og varier (sitt, ligg, stå og gå). Og ikke minst: stress ned! lytt til kroppen :)

Jeg hadde trøbbel med å roe ned, og måtte til slutt bli "tvangssykemelsdt" fra jobb fordi jeg var for aktiv, hehehe :P

og nå har jeg startet et innlegg her "kynnere om natten/ morgenkvisten", og det kan du jo lese om du har lyst. Så ser du hva kom KAN i noen tilfeller skje hvis man ikke roer ned osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...